اجاره‌ی ماشین‌های لاکچری و سوپرکار در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
اجاره‌ی ماشین‌های لاکچری و سوپرکار در دبی

چه چیزی می‌تواند یک سفر لاکچری به تور دبی را از آن چیزی که هست بهتر کند؟ اجاره‌ی یک ماشین لاکچری فوق‌العاده یا راندن در خیابان‌های این شهر آن هم با یک سوپرکار بی‌نظیر چطور است؟ این که در خیابان‌های جذاب دبی یا حتی جاده‌های باز اطراف این شهر با یک دستگاه لامبورگینی یا فراری بتازانید، از آن چیزهایی است که خیلی‌ها آرزویش را دارند. خوشبختانه دبی این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید این ماشین‌ها را اجاره کرده و برای مدتی در اختیار داشته باشید. اگر می‌پرسید چطور؟ ما به صورت کامل به شما توضیح می‌دهیم که چگونه و از کجا این ماشین‌ها را تهیه کنید.

 

شرایط اجاره‌ی ماشین‌های لاکچری در دبی

در تور دبی، شما می‌توانید ماشین‌هایی با مدل‌های مختلف را به صورت ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه اجاره کنید. در حالت کلی، اجاره‌ی یک ماشین می‌تواند به شما برای رفت و آمد در شهر یا بازدید از دیدنی‌های خارج شهر کمک کند، اما اجاره‌ی ماشین‌های لاکچری و مخصوصا سوپرکارها، بیشتر برای لذت بردن از خود ماشین است و خیلی‌ها تنها آن‌ها را برای یک روز یا چند ساعت اجاره می‌کنند.

برای اجاره‌ی این ماشین‌ها، نیاز است که بالای ۲۱ سال سن داشته باشید و گواهینامه رانندگی خود را نیز همراهتان باشد. در نظر داشته باشید که تنها گواهینامه بین‌المللی برای اجاره‌ی ماشین اخذ خواهد شد. در نهایت شما باید مبلغ مورد نظر برای اجاره‌ی ماشین به مدتی که اعلام کرده‌اید را پرداخت کرده و ماشین در اختیار شما قرار داده می‌شود. نیازی به وثیقه و چیزهایی از این دست نیست و قوانین دبی به خوبی در صورت مشکل، این مسائل را پوشش می‌دهد، پس به طور کلی اجاره‌ی ماشین راحت خواهد بود.

 

تجربه رفتن بر فراز برج خلیفه در دبی

نکاتی که حتما در زمان اجاره‌ی ماشین باید در نظر بگیرید

بسیاری از شرکت‌های اجاره‌ی ماشین لاکچری و سوپرکار، سال کارکرد ماشین را به شما اعلام می‌کنند و بهتر است شما ماشین‌های زیر سه سال کارکرد را اجاره کنید. همچنین بیمه کاملا اجباری است و به هیچ وجه برای دریافت آن مقاومت نکنید، چون این بیمه در صورت بروز مشکل، خسارت‌های احتمالی را پرداخت خواهد کرد. همچنین در نظر داشته باشید که ماشین به یک نفر اجاره داده می‌شود و نباید کس دیگری در این مدت پشت فرمان بنشیند.

از کجا این ماشین‌ها را اجاره کنید؟

انتخاب‌ها در این زمینه بسیار زیاد است. یک سری جاها به صورت کلی انواع ماشین‌ها را اجاره می‌دهند که شما می‌توانید از میان آن‌ها، مدل‌های مورد نظر خود را انتخاب نمایید. Rotana Star یکی از معروف‌ترین این شرکت‌هاست که اگر از چند مدل ماشین پایه آن بگذرید، می‌توانید انواع مدل‌های ماشین لاکچری اعم از رولز رویس، مرسدس بنز، پورشه و ... را پیدا کنید. از طرفی سوپرکارهایی همچون لامبورگینی هوراکین، فراری ۴۸۸ اسپایدر، مک لارن ۵۷۰، فراری روما و ... نیز در این لیست وجود دارد که همگی ماشین‌هایی خاص و البته بسیار سریع هستند. البته جاهای دیگری نیز برای اجاره‌ی ماشین هست اما Rotana Star با توجه به استانداردهای بالا، بهترین انتخاب محسوب می‌شود.

 

راهنمای گردش در منطقه دیره دبی

قیمت اجاره‌ی ماشین‌های لاکچری و سوپرکار در دبی

مدل‌های مختلف مسلما قیمت‌هایی متفاوت دارند. برای مثال اگر اهل ماشین‌های سریع باشید می‌توانید هم فراری ۴۸۸ اسپایدر را به ازای هر روز ۳ هزار درهم کرایه کنید و هم این که به سراغ لامبورگینی هوراکین با قیمت ۲ هزار و ۷۰۰ درهم برای هر روز بروید. مدل‌های خیلی گران‌تر هم مثل مک لارن ۷۲۰، فراری F8 و فراری روما هم هستند که به ترتیب ۵ هزار، ۵ هزار و ۵۰۰ و ۷ هزار درهم برای هر روز قیمت دارند.

در زمینه‌ی ماشین‌های لاکچری این تفاوت قیمت‌ها خیلی بیشتر است. قیمت‌ها از حدود ۱۵۰۰ درهم برای هر روز آغاز می‌شود به ماشین‌های خاصی همچون مرسدس G500 با ۳ هزار و ۵۰۰ درهم می‌رسد و در نهایت به قیمت‌های بالایی همچون ۷ هزار درهم هم می‌رسد. البته اگر کارتان با مدل‌هایی همچون مرسدس E350 راه می‌افتد می‌توانید این مدل‌ها را با کم‌تر از هزار درهم در روز اجاره کنید.

اگر در دبی تصادف کردید ...

اگر کار عجیب و غریبی نکرده باشید، نباید نگران شوید. کافی است تا با پلیس تماس بگیرید و بعد از ثبت تصادف از طریق پلیس به شرکت اجاره‌ی ماشین زنگ بزنید. عموما هزینه‌های تصادف از طریق بیمه پرداخت می‌شود. اما اگر به عمد آسیبی به ماشین بزنید یا کار خیلی اشتباهی کنید یا حتی اگر با پلیس تماس نگیرید، هزینه‌های تعمیر ماشین به پای شما خواهد بود.

 

معروف‌ترین آسمان‌خراش‌های دبی

جایگزین به جز اجاره‌ی ماشین در دبی وجود دارد؟

جواب این سوال، بله است! می‌پرسید چطور؟ چند جا در دبی وجود دارد که شما می‌توانید در پیست‌های آن‌ها سوار سوپرکارها شوید و برای مدتی با آن‌ها سواری کنید. Dubai Autodrome یکی از آن‌هاست که در آن امکان سواری بر روی F1 Jaguar 2000 را هم دارید! به غیر از این ماشین رویایی فرول یک که برای سواری بر آن باید ۱۰ هزار درهم بپردازید، باقی ماشین‌ها را می‌توانید با هزینه‌ای کم‌تر از هزار یا حتی ۶۰۰ درهم هم سوار شوید. این هزینه شامل آموزش‌های اولیه، ۴۵ دقیقه سواری در پیست، بیمه و امکانات کامل از جمله لباس و .. می‌شود.

۰۴ خرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران