راهنمای شرکت در دو نمایشگاه و کنفرانس جهانی پوست و لیزر و نوشت افزار دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
راهنمای شرکت در دو نمایشگاه و کنفرانس جهانی پوست و لیزر و نوشت افزار دبی

با توجه به روند معرفی نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌هایی که در شهرهای مختلف دنیا برگزار می‌شوند، در این پست قصد داریم دو واقعه مهم که هر دو در روزهای پایانی سال ۹۷ برگزار خواهند شد را به شما معرفی کنیم تا اگر مایل به شرکت در هر کدام از آنها هستید، برنامه سفر خود با تور دبی را به راحتی تنظیم کنید.

 

 

نمایشگاه نوشت افزار دبی

این نمایشگاه که به تولیدات مربوط به نوشت‌افزار، کاغذ و محصولات اداری اختصاص دارد، در نوع خود بزرگ‌ترین در منطقه خاور میانه به حساب می‌آید. کسانی که در این صنعت حضور دارند، می‌دانند که همچین همایش بزرگی، بهترین فرصت برای نمایش تولیدات خود و حضور در بازارهای منطقه‌ای یا جهانی محسوب می‌شود. حتی اگر جزو ۳۱۳ غرفه‌دار این مجموعه نباشید، حضور در چنین همایشی و دیدن جدیدترین محصولات و شرکت‌های بزرگی که می‌توانند تجارب خود را با شما در میان بگذارند، امتیاز مهمی محسوب می‌شود.

در سال‌های گذشته بیش از ۶ هزار نفر از ۹۳ کشور دنیا از این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آوردند که در نوع خود رقمی بسیار بزرگ محسوب می‌شود و نشان از اهمیت نمایشگاه نوشت‌افزار دبی دارد. در سال جاری البته هنوز ظرفیت غرفه‌های همان ۳۱۳ در نظر گرفته شده که از ۴۲ کشور آن‌ها را اداره می‌کنند، اما پیش‌بینی می‌شود که تعداد کسانی که از آن بازدید می‌کنند، بسیار بیشتر شود.

 

نمایشگاه تابلوهای تبلیغاتی و تصویرسازی دیجیتال دبی، سال ۲۰۱۹

 

 

نمایشگاه نوشت افزار دبی

 

 

یکی از مولفه‌های مهمی که باید در مورد این نمایشگاه بدانید، بازارهای مورد نظر شرکت‌هایی است که در آن شرکت می‌کنند. بخش زیادی از خریداران بلقوه و همچنین سرمایه‌گذاران از کشورهای حوضه منا، هند، خاورمیانه هستند، پس بازارهای هدف همان‌ها به حساب می‌آیند. اما جدا از اینکه شما برای خرید، فروش یا بازاریابی بخواهید در این همایش شرکت کنید، می‌توانید برای کنکاش در محصولات جدید، یادگیری و همچنین ایده‌برداری به سراغ این همایش بزرگ بروید. همچنین در محل همین نمایشگاه در حوالی همان زمانی که نمایشگاه نوشت‌افزار برگزار می‌شود، می‌توانید سری به نمایشگاه اسباب‌بازی هم بزنید.

 

 

نمایشگاه نوشت افزار دبی

 

 

نمایشگاه نوشت افزار دبی از ۲۷ تا ۲۹ اسفند (۱۸ تا ۲۰ مارس) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می‌شود.

 

 

نمایشگاه و کنفرانس جهانی پوست و لیزر دبی Dubai Derma

اگر در کسب و کارهای اینچنینی باشید، مطمئنا می‌دانید که این همایش، از جمله مهم‌ترین‌ها در منطقه محسوب می‌شود، آن هم نه تنها به واسطه حضور در غرفه‌ها و بازدید از برترین و به‌روزترین تجهیزات ارائه شده در این رشته، بلکه به واسطه کلاس‌های آموزشی، کنفرانس‌های بسیار عالی و همچنین سخرانان مطرحی که به این منظور به دبی می‌آیند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

از نظر تعداد کشورهایی که در این همایش شرکت می‌کنند، کنفرانس جهانی پوست و لیزر دبی، بزرگ‌ترین به حساب می‌آید. اما بخش زیادی از شرکت‌کنندگانی که به دیدن این مجموعه می‌آیند، مربوط به خاور میانه، هند و کشورهای شمال آفریقا محسوب می‌شود. اما در نهایت چیزی که این نمایشگاه به دنبال آن است، ایجاد فضایی برای تمامی شرکت‌های دنیا جهت ارائه محصولات و دانش خود در زمینه پزشکی پوست و همچنین لیزر فرصت حضور در این مکان را کسب کرده و همچنین امکان به‌روز‌رسانه دانسته‌های خود از طریق شرکت در کنفرانس‌های مختلف را داشته باشند. در واقع سه روز برزگزاری این همایش، جدا از فرصت‌های بازاریابی، کلاسی وسیع برای ارتقای دانش پزشکان و دست‌اندرکاران این رشته‌هاست و می‌توان آن را بسیار مفید قلمداد کرد.

 

راهنمای شرکت در نمایشگاه غذای خلیج فارس Gulfood 2019

 

 

Dubai Derma

 

 

اما برای آن‌هایی که برایشان سوال پیش آمده چه کسانی در کنفرانس سخرانی می‌کنند، این مهم قابل ذکر است که کسانی که قصد برگزاری کنفرانس دارند، تنها محدود به منطقه نمی‌شوند و از هر جای دنیا نفرات برتر برای حضور انتخاب شده‌اند. مثل کیم کوانگ جونگ پروفسور بسیار معروف کره‌ای، استیون چو مشاور مالزیایی، آندره ماتوس جراح پلاستیک برزیلی، هنری لیم دکتر آمریکایی و یا کتی پریس پروفسور ایتالیایی. همانطور که می‌بینید مجموعه‌ای از بهترین‌ها برای سخرانی در کنفرانس جهانی پوست و لیزر دبی در کنار هم گرد آمده‌اند.

 

 

Dubai Derma

 

 

این همایش درست مثل نمایشگاه نوشت افزار در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ اسفند (۱۸ تا ۲۰ مارس ) و در آدرس زیر برگزار می‌گردد:

Sheikh Zayed Road, Trade Centre 2, Dubai

۱۵ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران