رمانتیک‌ترین مکان‌ها در مانیل برای خاطره‌ای به یادماندنی

جاذبه‌های گردشگری فیلیپین
رمانتیک‌ترین مکان‌ها در مانیل برای خاطره‌ای به یادماندنی

با وجود ساختمان‌های بلند و خیابان‌های شلوغ مانیل پر از نقاط و فعالیت‌های رمانتیک و جاهایی است که اصلا فکرش را نمی‌کنید. این شهر با وجود نقاط مختلف و چهره‌های متفاوتی که هر گوشه و کنارش دارد انتخاب‌های مختلفی پیش روی شما می‌گذارد. از رستوران‌های مشهور پربازدید گرفته تا گردش در شهر قدیمی ، ما بهترین کارهای عاشقانه‌ای که می‌توانید با همسرتان در سفر با تور فیلیپین انجام دهید را معرفی می‌کنیم.

 

رستوران لموریا گورمت

این رستوران که در سال  ۲۰۰۶ افتتاح شده غذاهای فرانسوی و مدیترانه‌ای و همچنین نوشیدنی‌های عالی را در محیطی گرم سرو می‌کند. این رستوران شیک و آرامشبخش از طرف زوج‌ها توجه زیادی دریافت کرده و روز به روز بر شهرت آن افزوده شده است. این رستوران که فضای دنج و روستایی آن بسیار شیک طراحی شده در عین حال گرمی و صمیمیت محیط خانگی را هم ارائه می‌دهد. لباسی زیبا بپوشید و خودتان را آراسته کنید، بر روی فرش قرمز راه بروید و به رستورانی که در خانه‌ای قدیمی واقع شده بروید. شما می‌توانید با عزیزترین افراد زندگی‌تان شامی رویایی را در این رستوران تجربه کنید.

 

۹ کافی شاپ معروف مانیل؛ شهر کافه‌ها و رستوران‌های فیلیپین

 

 

رستوران لموریا گورمت

 

 

آدرس: Julieta Circle, Quezon City, 1112 Metro Manila

تلفن: +63 2 724 5211

 

 

کافه جوآنیتا

کافه جوآنیتا به خاطر دکوراسیون چشمگیر اسپانیایی و سرو غذاهای فوق‌العاده خوشمزه فیلیپینی شهرت دارد. این کافه مکانی ایده‌آل برای ناهار و یا شامی دونفره است. نه تنها غذاها واقعا خوشمزه و دلچسب هستند بلکه دکور رنگی داخل کافه نیز پست‌های اینستاگرامی شما را تامین می‌کند. اگر با همسرتان به سفر رفته‌اید می‌توانید با قراری عاشقانه در این کافه کاملا او را سوپرایز کنید.

 

 

کافه جوآنیتا

 

 

آدرس: 19 W Capitol Dr, Kapitolyo, Pasig City, 1603 Metro Manila

تلفن: +63 2 632 0357

 

 

فارفالا

آیا می‌خواهید پیتزایی فوق‌العاده در مانیل تجربه کنید؟ فارفالا در هتل دوربان واقع شده و تخصص آن در سرو غذاهای معتبر ایتالیایی از جمله پیتزا است. شما می‌توانید در فضای باز رستوران بنشید و از دکوراسیون جذاب آن لذت ببرید و از پیتزاهایی سفارش دهید که خمیرشان کاملا دست‌ساز و نرم هستند. یک نوشیدنی اصیل سفارش دهید و فضای عاشقانه رستوران را حفظ کنید. به علاوه در این رستوران کافه‌ای کامل هم وجود دارد که اگر دوست داشته باشید ادامه شب و گفتگوی صمیمی‌تان را در فضایی دنج بگذرانید می‌توانید به آن بروید.

 

جذاب‌ترین فعالیت‌هایی که باید در سفر به مانیل انجام دهید

 

 

فارفالا

 

 

آدرس: Hotel Durban, 4875 Durban St. Cor. Makati Avenue, Makati, 1210 Metro Manila

تلفن: +63 2 895 4838

 

 

شهر قدیمی، اینترامورس

در شهر قدیمی مانیل شما می‌توانید در گوشه و کنار ساختمان‌های مربوط به دوره استعماری اسپانیا در فیلیپین را از نزدیک ببینید تا دید بهتری نسبت به آن دوره پیدا کنید. بیشتر نشانه‌های سرزمینی در اینترامورس قدیمی‌ترین بخش مانیل واقع شده‌اند. شما در این منطقه می‌توانید نمایشی از جذاب‌ترین کلیساهای قدیمی همچون کلیسای سنت آگوستین را شاهد باشید. به علاوه یک قلعه قدیمی نیز وجود دارد که بخش مهمی از تاریخ مانیل را تشکیل می‌دهد. از آن جایی که این سازه‌ها همگی در یک ردیف قرار گرفته‌اند شما می‌توانید با پیاده‌روی در طول خیابان از تعداد زیادی از آن‌ها دیدن کنید. همچنین شما می‌توانید با دوچرخه سواری و یا کرایه کلاسکه به گردش در منطقه بپردازید.

 

 

 اینترامورس

 

 

آدرس:  Intramuros, Manila, Metro Manila

 

 

آتشفشان تال

با این که آتشفشان تال دقیقا داخل مانیل نیست اما به عنوان یکی از محبوب‌ترین نقاط اطراف شهر برای سفرهای روزانه شناخته می‌شود. این کوه که در دو ساعتی مانیل واقع شده دومین آتشفشان فعال فیلیپین است. زوج‌های جوان ماجراجو معمولا برای دیدن دهانه آتشفشان راهی این کوه می‌شوند و اوقات بی‌نظیری را در طبیعت زیبا و بکر آن سپری می‌کنند. این کوه که در یک جزیره واقع شده موقعیت فوق‌العاده‌ای نیز با مناظر شگفت‌انگیز برای اسب سواری ارائه می‌دهد.

 

بهترین رستوران‌های مانیل پایتخت هزار رنگ فیلیپین

 

 

آتشفشان تال

 

 

آدرس:  Talisay and San Nicolas, Batangas, Luzon, Philippines

 

 

کروز خلیج مانیل

یکی از عاشقانه‌ترین کارهایی که می‌توانید در مانیل انجام دهید تماشای غروب آن، مخصوصا در خلیج زیبایش است. برای این که تماشای غروب خورشید را عاشقانه‌تر کنید چرا در یک کروز خلیج‌گردی شکرت نکنید تا در حین این که از افق صورتی و کبود دیدن می‌کنید بتوانید چیزی هم سفارش دهید و نوش جان کنید؟ خلیج مانیل کروزی عاشقانه با شام و کافه و تعداد زیادی چراغ‌های روشن زیبا برای زوج‌های جوان ارائه می‌دهد. کروزهای تماشای غروب آفتاب معمولا یک ساعت و نیم طول می‌کشند و شامل گروه موسیقی زنده هم می‌شوند.

 

 

کروز خلیج مانیل

 

 

آدرس: Seaside Boulevard, Pasay

 

 

بینوندو

فرقی نمی‌کند در طول سال جدید چینی به سفر بروید یا در ایام دیگر سال، به هر حال بینوندو ارزش بازدید را دارد. این منطقه قدیمی‌ترین محله چینی دنیاست که در سال ۱۵۸۴ پایه گذاری شد که بعدها در دوره اشغال آمریکا به عنوان مرکز تجاری مانیل فعالیت می‌کرد. شما در این محله می‌توانید چندین معبد و کلیسای منحصر به فرد همچون کلیسای بینوندو را بازدید کنید. یکی از جذاب‌ترین تجارب در محله‌های چینی گشت‌زنی در بین انواع غرفه‌های غذای خوشمزه و ارزان است. در بین مسیرها بگردید و از فروشگاه‌های ارزان سوغاتی بخرید.

 

۱۰ کافی‌شاپ جذاب بوراکای فیلیپین که باید از آنها دیدن کنید

 

 

بینوندو

 

 

آدرس: Binondo, Manila, Metro Manila

۲۸ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران