۶ نقطه‌ی رمانتیک هانوی ویتنام برای سفری عاشقانه

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۶ نقطه‌ی رمانتیک هانوی ویتنام برای سفری عاشقانه

ویتنام یکی از جذاب‌ترین و رویایی‌ترین نقاط عالم است که برای سفرهای رمانتیک می‌توانید به آن تشریف ببرید. جایی میان جنگل و دریا. جایی میان خورشید و مهتاب. جایی جادویی که گذر زمان را در آن متوجه نمی‌شوید. چرا که به هنگام بازدید از آن غرق زیبایی طبیعت می‌شوید. جایی که به بهشت جامانده از زمین می‌ماند. در سفرتان با تور ویتنام به این کشور اگر به دنبال مکان‌های عاشقانه هستید همراه ما باشید تا ۶ نقطه‌ی رمانتیک هانوی؛ یکی از زیباترین شهرهای این کشور را خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- دریاچه Hoan Kiem


یک دریاچه‌ی آرام و زیبا در گوشه‌ی دنجی از شهر که نگاه‌ها را برای ساعت‌ها به خودش خیره می‌کند. دریاچه‌ای بی‌نظیر که بسیاری از عروس‌ها و دامادهای ویتنامی برای گرفتن بهترین عکس‌های عروسی‌شان به آن می‌روند. دریاچه‌ای که خیلی از عاشقان برای خواستگاری کردن عشق‌شان به آن می‌روند. دریاچه‌ای پر از سکوت‌های عاشقانه که اگر برای ماه عسل و یا یک سفر رمانتیک به هانوی رفته‌اید به شما توصیه می‌کنیم حتما در اطراف آن زمان بگذرانید و در خلسه‌های عاشقانه غرق شوید.

 

شگفت‌انگیزترین هتل‌های ویتنام که شما را تا لمس بهشت می‌برند

 

 

 دریاچه Hoan Kiem

 


۲- پل Long Bien


یک پل زیبا بر رودی شگفت‌انگیز. پلی که اگر در پس زمینه‌ی نگاهتان قرار گیرد لحظاتی خوش برایتان می‌سازد و اگر بر روی آن بایستید و ساعت‌ها با کسی که دوستش دارید حرف بزنید برایتان یک خاطره‌ی ماندگار ساخته می‌شود. پلی که بسیاری از لحظات عاشقانه، بوسه‌ها و نوازش‌ها را در خود ثبت کرده است و برای همین حال و هوایی رمانتیک دارد. در سفرتان به هانوی به شما توصیه می‌کنیم ساعاتی قبل از غروب آفتاب به این پل تشریف ببرید تا غروب آفتاب آن را تجربه کنید و یکی از زیباترین تصاویر ویتنام را ببینید.

 

 

پل Long Bien

 


۳- رستوران Gourmet Corner


یکی از بهترین مکان‌های هر شهر که لحظات عاشقانه می‌توانید در آنها تجربه کنید همیشه رستوران‌های آن شهر هستند. جاهایی که می‌توانید بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را در کنار عشق‌تان نوش جان کنید و از فضا و طراحی منحصر به فردی که در آن هستید لذت ببرید. یکی از رمانتیک‌ترین رستوران‌های هانوی همین رستوران است. جاییکه در طبقات فوقانی هتل اِلگنت دایموند هانوی واقع شده است و جدای از بهترین غذاها و فضاهای داخلی، بهترین چشم‌اندازها را نیز به مهمانانش ارائه می‌دهد. چشم‌اندازی که دریاچه‌ی Hoan Kiem نیز در آن قر ار دارد.

 

۱۰ مکان جادویی و رویایی در ویتنام برای کمپ زدن و پناه بردن به دل طبیعت

 

 

رستوران Gourmet Corner

 


۴- اسپای La Belle


یک مرکز ماساژ و مراقبت از زیبایی جالب توجه برای آنهایی که می‌خواهند در یک مکان فوق‌العاده یکی از آرامش‌بخش‌ترین و لذت‌بخش‌ترین خدمات را دریافت کنند. مکانی جذاب با بهترین طراحی‌ها که برای زوج‌هایی که به آن مراجعه می‌کنند پیشنهادهای ویژه‌ای دارد. مکانی خارق‌العاده که با موزیک‌هایی که پخش می‌کند خلسه‌های عاشقانه برای مشتریانش خلق می‌کند. مکانی که بهترین ماساژورهای ویتنام در آن مشغول به کار هستند و یکی از اسپاهای شیک و لاکچری کشور ویتنام به حساب می‌آید. در سفر رمانتیک‌تان به هانوی به شما توصیه می‌کنیم حتما ۲ تا ۳ ساعت از عصر خود را به این اسپا اختصاص بدهید از خدمات ویژه‌اش برای زوج‌ها استفاده کنید.

 

 

اسپای La Belle

 


۵- The Old Quarter


اگر در بخش شهری هانوی دوست دارید زمان‌های عاشقانه سپری کنید و پرسه‌های رمانتیک بزنید به شما توصیه می‌کنیم به این بخش از شهر بروید. جایی که در پناه درختان بلند بالا و زیر سایه‌های مطبوع‌شان می‌توانید قدم بزنید و یا می‌توانید دوچرخه اجاره کنید و در یک تفریح عاشقانه این شهر را با هم رکاب بزنید. این بخش شهر هانوی به دلیل بافت سنتی و مدرنی که دارد یکی از بخش‌های جالب توجه به حساب می‌آید که برای رفت و آمدهای عاشقانه نیز مناسب است.

 

جذاب‌ترین مکان‌ها در ویتنام برای ماجراجویی در دل طبیعت

 

 

The Old Quarter

 


۶- دریاچه غربی


یکی از جاهای خلوت و دنج که بسیاری از شهروندان هانوی روزهای آخر هفته برای تفریح به آن می‌آیند همین دریاچه است. جاییکه غروب‌های بی‌نظیری از خورشید به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد و جدای از بهترین تصاویر و اتمسفری که برای مسافرانش خلق می‌کند، بهترین تفریحات را نیز برای آنها فراهم می‌نماید. با رفتن به این دریاچه در یک کاوش عاشقانه می‌توانید قایق اجاره کنید و لحظات رمانتیک‌تان را پارو بزنید. همچنین می‌توانید در این قایق‌سواری بهترین عکس‌هایتان از بودن در هانوی را نیز ثبت کنید. در سفرتان به این شهر به شما توصیه می‌کنیم روزهای وسط هفته را برای بازدید از آن اختصاص بدهید. چرا که خلوت‌تر از روزهای آخر هفته است و سرخوشی عاشقانه‌ی بیشتری را برایتان فراهم می‌آورد.

 

 

دریاچه غربی

 

۲۴ دی ۱۳۹۷ (به‌روز رسانی شده در: 26 تیر 1400)

نظرات کاربران