هتل ۵ ستاره دینامو ، اقامتی مجلل در قلب باکو

جاذبه‌های گردشگری باکو
هتل ۵ ستاره دینامو ، اقامتی مجلل در قلب باکو

باکو در سال‌های گذشته پیشرفت‌های چشم‌گیری داشته است و طی یک دهه به یک شهر مدرن بدل شده که تعداد زیادی گردشگر را در طول سال به خود می‌بیند. به همین دلیل طی همین سال‌ها هتل‌های بسیاری در این شهر ساخته شده که البته هتل‌های ۵ ستاره لوکس نیز در میان آن‌ها بود. از هتل‌های زنجیره‌ای بسیار معروف گرفته تا هتل‌های مستقلی که در شکل‌های مختلف و در جاهای مختلف شهر گشایش پیدا کردند. از میان تمامی این هتل‌ها ما هتل دینامو را برای شما انتخاب کرده‌ایم تا کلیاتی در مورد این اقامتگاه لوکس برایتان بگوییم.

 


هتل ۵ ستاره دینامو


اولین مشخصه‌ای که در مورد هتل دینامو به چشم می‌آید، مجلل بودن آن و تم کلاسیکی است که در قالبی کاملا مدرن ساخته دشه است. این هتل که دارای چند رستوران مختلف برای سرو غذاهای بین‌المللی و البته آذری است، محیطی کاملا جذاب برای سرو غذا را در چند رستوران پدید آورده و در اتاق‌ها نیز با امکاناتی کامل از جمله اینترنت رایگان، سعی دارد تا بهترین میزبانی ممکن را از مسافرانش به عمل بیاورد. به همین دلیل هم امتیاز این هتل در سایت معروف بوکینگ نمره کامل ده بوده که برای اقامتگاهی تازه‌ساز، حیرت‌انگیز است.

 

 بهترین مهمانسراهای باکو برای یک سفر مقرون به صرفه‌ و ارزان

 

 

هتل 5 ستاره دینامو

 


اتاق‌ها و امکانات رفاهی هتل


از جمله مولفه‌های بسیار جذاب هتل اتاق‌هایی با گنجایش‌‌های متفاوت و با طراحی‌های متمایز از هم است. طراحی‌های مدرن و بسیار زیبا که در همان بدو ورود به هر کدامشان چشمان شما را معطوف به خود می‌کند. رنگ‌بندی‌ اتاق‌ها عموما با رنگ‌های شاد صورت می‌گیرد و در هر کدام اگر چه چینش و طراحی متفاوتی می‌بینید اما عموما از امکانات یکسان و کاملی برخوردارند. از جمله اینترنت رایگان، تلوزیون‌های بزرگ و مدرن به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، حمام لوکس و ... .
همانطور که گفتیم اتاق‌ها مدل‌های مختلف با سه مساحت مختلف دارند که حتی در کوچک‌ترینشان با مساحت ۴۳۰ فوت مربع، هنوز از بسیاری اتاق‌های بزرگ هتل‌های مختلف نیز بزرگ‌تر است. به صورت کلی این اتاق‌ها بین یک تا ۴ نفر گنجایش دارند که برای نفرات بیشتر امکانات اضافی به اتاق‌های ۴ نفره اضافه شده و تا ۶ نفر قابل افزایش است. قیمت‌ها نیز از ۲۴۰ دلار برای هر شب اقامت در این هتل آغاز شده و تا ۵۸۰ دلار افزایش می‌یابد، البته باید در نظر داشته باشید که این اتاق‌ها همراه با صبحانه کامل به ارزش ۳۵ دلار است.

 

 

هتل 5 ستاره دینامو

 


استخر، اسپا و دیگر مراکز هتل دینامو


این هتل دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده بسیار خوب اما نسبتا کوچک است که با سقفی شیشه‌ای اجازه‌ی تماشای محیط بیرونی را از داخل آب فراهم می‌کند. اما در بخش اسپا و خدمات زیبایی، امکانات هتل دینامو عالی‌ست. یک اسپای اختصاصی بسیار لوکس در خود دارد و همچنین خدماتی همچون زیبایی ناخن، ماساژ و غیره در آن انجام می‌شود. در کنار این‌ها یک سالن ورزش ۲۴ ساعته با اماکانات بسیار خوب نیز وجود دارد که می‌توانید از آن نیز برای انجام ورزش روزانه خود استفاده کنید.

 

 ۵ هتل لاکچری باکو برای اقامتی شاهانه در این شهر 

 

 

هتل 5 ستاره دینامو

 


رستوران‌ها


اصلی‌ترین رستوران این مجموعه المپیا نام دارد که برای صبحانه و شام خدمات خود را ارائه می‌دهد. رستورانی بسیار زیبا که نه تنها نزد مسافران هتل دینامو، بلکه در تمام سطح شهر معروف است. دکور بسیار زیبای این رستوران بسیار مجلل و زیبا در دو طبقه است و شما در آن می‌توانید انواع غذاهای اروپایی، آذری و همچنین ترکیبی را سفارش دهید. بعضی ترکیب‌ها اختصاصی این رستوران مخصوصا در بخش دسرها بسیار پرطرفدار هستند.

 

 

هتل 5 ستاره دینامو

 


گرین فیلد دیگر رستوران هتل دینامو است که برای صبحانه، نهار و شام غذا ارائه کرده و بخشی برای سرو نوشیدنی نیز دارد. در این رستوران جدا از غذاهای معمول که خیلی زیاد هم نیستند، می‌توانید غذاهای کاملا گیاهی و غذاهایی مخصوص خام‌خواران و همچنین غذاهای کم کالری یا اورگانیک را نیز سفارش دهید. این رستوران برای آن‌ها که گیاه‌خوارند یا درگیر رژیم‌های خاص هستند بسیار توصیه می‌شود.

 

 بهترین هتل‌های باکو برای اقامتی راحت و لذت‌بخش

 

 

هتل 5 ستاره دینامو

 


در بخش دیگری از هتل یک مرکز ارائه نوشیدنی وجود دارد و آن‌ها که می‌خوان وعده‌های غذایی را در اتاق خود میل کنند می‌توانند در تمام طول روز و در ۷ روز هفته، غذای مورد نظر خود را سفارش داده و در اتاق تحویل بگیرند.

 


محل قرار گیری


یکی از امتیازات بالایی که می‌توان به این هتل داد، به واسطه قرار گیری‌اش در یکی از بهترین نقاط خیابان ظریفا است که باعث شده محلی که در آن احداث شده جزو بهترین‌ها باشد. از محل هتل به راحتی می‌توانید به مراکز خرید بزرگ باکو بروید و همچنین تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی به پیست معروف فرمول یک این شهر برسید.

۱۵ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران