معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس آوانی در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
معرفی هتل ۵ ستاره‌ی لوکس آوانی در بانکوک

مگر می‌شود شهری همچون بانکوک با آن‌ حجم از مسافرینی که هر ساله با تور تایلند به آن مکان مراجعه می‌کنند، هتل‌های متنوع و عالی نداشته باشد؟ اتفاقا پایتخت تایلند به داشتن هتل‌های بسیار در انواع مختف و با قیمت مناسب معروف است. از هتل‌های ارزان گرفته تا هتل‌های ۵ ستاره‌ای که برای سفرهای لاکچری مورد استفاده قرار می‌گیرند. هتل آوانی ریورساید، یکی از این هتل‌هاست. مکانی مدرن و امروزی با منظره‌ای زیبا که از نظر امکانات هر آنچه که بخواهید را در بهترین شرایط مختلف برایتان به ارمغان می‌آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این هتل جذاب، در ادامه همراه ما باشید.

 


هتل آوانی


یکی از اولین مشخصه‌های این هتل، قرار گیری در کنار رود چائو پارایا است. هتلی بسیار زیبا با ساختاری مدرن که از جمله هتل‌های لوکس بانکوک محسوب می‌شود. از نظر امکانات رفاهی شما با اتاق‌های بسیار عالی مواجهید، می‌توانید در استخری زیبا شنا کنید، از اینترنت رایگان، سالن ورزش و بسیاری چیزهای دیگر بهره ببرید و از همه مهم‌تر اینکه، یک مکان عالی در بالای سقف این هتل پدید آورده شده، که نمایی بی‌نظیر از رودخانه را پیش چشمان شما به نمایش می‌گذارد. جایی که هم یک استخر رو باز عالی دارد، هم جایی برای سفارش نوشیدنی و هم اینکه می‌توانید در آن سفارش غذا داده با آن نمای زیبا به صرف غذا در بانکوک مشغول شوید.

 

تجربه‌ی اقامتی لوکس و شگفت‌انگیز در هتل شرایتون گرند بانکوک

 

 

هتل آوانی

 


اتاق‌ها و امکانات اقامتی هتل آوانی


اولین نکته بسیار مهم در مورد اتاق‌های آوانی، مساحت آن‌هاست که عموما از هتل‌های دیگر بزرگ‌تر و جادارتر هستند و همچنین از بخش‌های بیشتر و امکانات بسیار خوبی برخوردارند. همانطور که گفتیم، طراحی داخلی اتاق‌ها مدرن و زیباست و عموما از یک تم خاص در تمامی آن‌ها بهره برده شده و تنها در رنگ‌بندی متفاوتند. همگی آن‌ها دارای اینترنت رایگان، تلوزیون مدرن به همراه کانال‌های ماهواره‌ای، منظره رودخانه، سیستم صوتی بسیار مطلوب، تهویه هوا، حمام مجهز و عالی و بسیاری امکانات دیگر است.
اتاق‌ها به چند دسته‌ تقسیم می‌شوند که اصلی‌ترین بخش تفاوت آن‌ها مربوط به تعداد نفراتی که می‌توانند میزبانی کنند و همچنین مساحت آن‌ها مربوط می‌شود. در حال حاضر قیمت اتاق‌ها در این مکان از ۳۵۹ دلار آغاز شده تا ۱۶۴۹ دلار که اتاق‌های ۶ نفره هستند افزایش می‌یابد. اما برای اتاق‌های خاص در طبقه بالایی باید با مسئولان هتل صحبت کنید، اما حداقل باید حدود ۱۵ هزار دلار برای هر شب را در چنین اتاق‌هایی در نظر بگیرید.

 

 

 هتل آوانی

 


استخر، سالن ورزش و دیگر اماکن ورزشی و تفریحی


این هتل تنها یک استخر دارد، اما یک استخر استثنایی و بدون لبه در بالاترین نقطه هتل که ازآن بالا می‌توانید هنگام شنا نمایی زیبا از رودخانه و شهر را به تماشا می‌نشینید. البته ایراداتی در این مورد برای آوانی صادق است و آن اینکه هتل یک استخر بزرگ یا استخر سرپوشیده ندارد. با این حال این استخر کوچک، آنقدر زیباست که تمام این کم و کسری‌ها را جبران می‌کند.
سالن ورزش مجهز این هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته باز است و در هر ساعت از روز می‌توانید ورزش روزانه خود را در سفر دنبال کنید. در کنار تمام این مراکزی که ذکر کردیم، هتل گردش با قایق‌های مخصوص خود را بر روی رودخاه فراهم کرده تا بتوانید جدا از گردش در آب، به چند بخش خاص از بانکوک برای گشت زدن و خرید نیز دسترسی داشته باشید. البته این گردش برایتان کمی هزینه در بر خواهد داشت.

 

بهترین هتل‌های بانکوک برای سفرهای خانوادگی همراه با کودکان

 

 

 هتل آوانی

 


رستوران‌ها و کافه‌های اختصاصی


چند رستوران اختصاصی برای این هتل در نظر گرفته شده که در بخش‌های مختف هتل قرار گرفته است. همانطور که گفتیم یکی از آن‌ها در بالاترین طبقه هتل در کنار استخر بدون لبه‌ی آن قرار گرفته است. این رستوران‌ها به ارائه غذاهای بین‌المللی تایلندی مشغول هستند و کیفیت غذاها در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

 

 

هتل آوانی

 


یکی دیگر از بخش‌های جذاب، صبحانه‌هایی هستند که به صورت بوفه در دو رستوران این هتل سرو می‌شود و البته می‌توانید آن‌ها را در اتاق هم تحویل بگیرید. به صورت کلی با توجه به وجود میز ناهارخوری در اتاق‌ها و امکانات کافی، می‌توانید وعده‌های مختلف را در اتاق تحویل بگیرید.

۰۶ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران