۸ نقطه عالی در بمبئی که بهترین دسرها را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۸ نقطه عالی در بمبئی که بهترین دسرها را می‌توانید در آنها نوش جان کنید

بمبئی شهر شعرها و شورها، شهر رقص‌ها و آوازها، شهر دورهمی‌ها، شهر سینما و بالیوود، شهری که ستاره‌ها را در خود دارد، یکی از پرگردشگرترین شهرهای هند به حساب می‌آید. جایی پر از جاذبه‌های گردشگری. جایی پر از رستوران‌ها و کافه‌های درجه یک. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر اهل شکم‌گردی هستید. همراه ما باشید تا ۸ نقطه‌ی عالی برای نوش جان کردن بهترین دسرهای این شهر را خدمتتان معرفی کنیم. نقاطی که اگر به آنها بروید برای همیشه با مزه‌هایی که به شما می‌دهند در خاطرتان می‌مانند.

 


۱- Le 15 Patisserie


در یک فضای زیبای سیاه و سفید، در جاییکه پنجره‌های بزرگ دارد و از پنجره‌هایش شهر را با چراغ‌های خاموش روشنش به نمایش می‌گذارد، کافه‌ای واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید بهترین کاپ‌کیک‌ها را با بهترین قهوه‌ها و هات چاکلت‌ها سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که کیک‌ها و تارت‌های میوه‌ای خوشمزه‌ی بسیاری در منویش دارد و اگر یک عصر به آن بروید یک خاطره‌ی فراموش نشدنی از حضورتان در بمبئی برایتان می‌سازد.

 

بهترین کافه‌های اینستاگرامی بمبئی برای گرفتن جذاب‌ترین سلفی‌های سفر

 

 

Le 15 Patisserie

 


نشانی: نزدیک هتل آپولو، ام‌بی مارگ، فروشگاه شماره ۱۸

 


۲- Sweetish house mafia


اگر اهل شیرینی‌ها و کیک‌ها هستید و از اضافه وزن نمی‌ترسید و البته قند ندارید، در سفرتان به بمبئی حتما باید به این مکان تشریف ببرید. جاییکه با بهترین شیرینی‌های شکلاتی و وانیلی انتظار شما را می‌کشد و به همراه بهترین شیرینی‌ها، بهترین نوشیدنی‌ها را نیز برای شما سرو می‌کند. شیرینی‌های مختلف در اندازه‌ها، طعم‌ها و رنگ‌های متنوع در این کافه برای توریست‌ها از ملیت‌های مختلف سرو می‌شوند تا بمبئی را برای همیشه در خاطر مسافران با مزه‌هایی خاص ثبت کنند.

 

 

Sweetish house

 


نشانی: باندارای غربی، مجاور بانک اچ‌اس‌بی‌سی، ساختما سیلور سند، ۱۴B

 


۳- B Merwan & co


یک کافه‌ی قدیمی در بافت کهن شهر بمبئی. کافه‌ای که قدمتش اعتبار آن است و نه دکور قدیمی از رنگ و رو افتاده‌اش. کافه‌ای که محبوب شهروندان بمبئی است و از این رو محبوب گردشگران نیز شده است. کافه‌ای که بهترین دسرهای محلی اعم از شیرینی‌ها، نان‌ها و کیک‌های هندی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که به شما توصیه می‌کنیم در سفر به بمبئی حتما از آن دیدن کنید.

 

 

B Merwan

 


نشانی: جاده اُپ گرنت، جاده عالیب‌های پرینجی، پل فرر، ساختمان مروان، مغازه شماره ۲/۱

 


۴- Country of origin


انواع مافین‌ها، کیک‌های مربایی و شکلاتی در کافه‌ای بی‌نظیر در این شهر سرو می‌شوند تا مسافران بمبئی مزه‌های جاودانه‌ی این شهر را زیر زبان‌هایشان ثبت کنند. کافه‌ای گرم و صمیمی که بهترین نوشیدنی‌ها را نیز در کنار بهترین دسرهایش سرو می‌کند.

 

خوشمزه‌ترین و متفاوت‌ترین غذاهای محلی هندی را در رستوران‌های بمبئی امتحان کنید

 

 

Country of origin

 


نشانی: باندارای غربی، نزدیک مونت ماری، جاده چاپل، پیئرل هاون

 


۵- The rolling Pin


یک شیرینی فروشی عالی که اگر از کنارش گذر کنید آنقدر بوهای شگفت‌انگیز از آن بیرون می‌زند که بی‌اختیار به سویش کشیده می‌شوید. مکانی که بهترین کیک‌های پنیری بمبئی در آن درست می‌شوند تا در میان شهروندان و گردشگران این شهر به شهرت ویژه‌ای برسد.

 

 

The rolling Pin

 


نشانی: جاده سناپاتی باپات، جانتا اینداستریال استیت، ۱۲

 


۶- Gulati catering company


یک کافه-شیرینی فروشی که با رفتن به آن می‌شود بهترین دسرهای مطرح اروپا را سفارش داد و نوش جان کرد. همینطور می‌شود انواع کروسان‌ها را نیز از آن خرید و نوش جان کرد. کافه‌ای که قیمت منویش چندان ارزان نیست اما بدون شک ارزشش را دارد که برای دسرهایش هزینه کنید.

 

 

Gulati catering

 


نشانی: جاده آف ماهاکاتی، مغازه شماره ۱

 


۷- Oven fresh


در یک دکور ساده اما با روح و جان، کافه‌ای وجود دارد که بهترین تارت‌های بمبئی را در آن می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. کافه‌ای که در کنار تارت‌هایش بهترین قهوه‌های بمبئی را نیز دم می‌کند تا به مشتریانش ارائه دهد.

 

شکم‌گردی در خیابان‌های بمبئی؛ شهر رنگ‌ها و نورها و روشنایی

 

 

Oven fresh

 


نشانی: دادار غربی، جاده راناده، ساختمان کیران، ۶۸

 


۸- Theobroma


بهترین نان‌ها، دونات‌ها، کیک‌ها و تارت‌های بمبئی همه و همه در این کافه سرو می‌شوند تا این کافه یکی از محبوب‌ترین مکان‌های دسر خوران بمبئی باشد.

 

 

Theobroma

 


نشانی: بندر آپولو، جاده شهید بهاگاد، کوسرو بوآگ، مغازه شماره ۲۴

۰۳ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران