۶ پارک آبی بمبئی که می‌توانید آب تنی را در آنها تجربه کنید

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
۶ پارک آبی بمبئی که می‌توانید آب تنی را در آنها تجربه کنید

بمبئی یکی از پرشور و حال ترین شهرهای هند است که سالانه از هزاران هزار گردشگر میزبانی می‌کند. شهری که به رنگ‌ها و رقص‌ها و دورهمی‌ها معروف است و خاستگاه بالیوود به حساب می‌آید. شهری رویایی و جادویی برای آنهایی که دوست دارند به روح هندوستان فانتزی رسوخ کنند. شهری که برای تمامی فصل‌های سال؛ چه سرما و چه گرما جاذبه‌های گردشگری مخصوص به خودش را دارد و در بهترین امکانات رفاهی و اقامتی از مهمانانش پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور هند به این شهر اگر به دنبال جذاب‌ترین پارک‌های آبی برای آب تنی هستید همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۶ پارک آبی پرطرفدار این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Shivganga Water park


یک پارک آبی ساده اما پر شور و حال مخصوص آنهایی که به استخرها بیشتر علاقه‌‎مند هستند تا سرسره‌ها. پارکی که برای یک تفریح خانوادگی بسیار مناسب است و برای کودکان‌تان خاطره‌های ماندگار از سفر به بمبئی می‌سازد. پارکی که در روزهای گرم سال می‌توانید به استخرهای روباز آن بروید و در روزهای سرد سال به استخرهای سر بسته. پارکی که در رودخانه‌ی بزرگ آن می‎توانید مسافت زیادی را با تیوپ‌های بادی روی آب شناور باشید و خوش بگذرانید. درهای این پارک همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر به روی گردشگران و شهروندان بمبئی باز است.

 

 گشت‌وگذار در واتر کینگدم ؛ بزرگترین و جذاب‌ترین پارک آبی بمبئی

 

 Shivganga Water park

 


۲- Imagica Water Park


یک پارک آبی بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند هم هیجان را تجربه کنند و هم آرامش را. پارکی منحصر به فرد که بیشتر شبیه به پارک‌های اروپایی است تا یک پارک آسیایی. پارکی که همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ عصر درهایش به روی بازدیدکنندگانش باز است تا آنها را به اوج هیجان و یا عمق آرامش برساند. این پارک به دلیل در اختیار داشتن چند سرسره‌ی مهیج جزو پارک‌های مناسب برای بزرگسالان به حساب می‌آید و به دلیل در اختیار داشتن استخرهای آرام جزو پارک‌های مناسب برای خردسالان و نوجوانان.

 

 

 Imagica Water Park

 


۳- Suraj Water Park


یک پارک آبی بی‌نظیر و متفاوت در شهر بمبئی که وسعتی به اندازه‌ی ۱۱ هزار متر مربع دارد. پارکی که در خود هم استخرهای جذاب دارد و هم سرسره‌های مهیج. پارکی که در میان تمامی گردشگران معروف نیست و فقط آن دسته از مسافرانی که به دنبال تجربه‌های جالب و متفاوت هستند آن را می‌شناسند. پارکی که یکی از معروف‌ترین جاذبه‎‌های آن غار آبی مصنوعی‌اش به حساب می‌آید. غاری که شما را به ماجراجویی وامی‌دارد و برایتان خاطره‌های فراموش ناشدنی می‌سازد. درهای این پارک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است و از حضور آنها با تفریحات مختلف گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

 ۹ فضای سبز و پارک بمبئی که آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورند 

 

Suraj Water Park

 


۴- Nishiland Water Park


یک پارک آبی منحصر به فرد و عالی واقع شده در میان درختان بلند بالا. پارکی که هم سرسره دارد و هم استخر اما به سرسره‌هایش شناخته نمی‌شود. این پارک بیش از همه‌ی جاذبه‌هایش به استخر موجش شناخته می‌شود. استخری که از موج‌های نرم و آرام تا موج‌های سخت و خروشان را برای بازدیدکنندگان این پارک شبیه سازی می‌کند. درهای این پارک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی گردشگران و شهروندان بمبئی باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. این پارک همچنین جز پارک‌های آبی ارزان قیمت بمبئی به حساب می‌آید که اگر به صورت خانوادگی قصد دارید به آن بروید باید بدانید هزینه‌ی ورود بزرگسالان و خردسالان در آن متفاوت است.

 

 

 Nishiland Water Park

 


۵- Water Kingdom


در فضایی به وسعت ۸۹ هزار متر مربع پنجمین پارک آبی معتبر دنیا در شهر بمبئی واقع شده است تا این شهر یکی از شهرهای هیجان‌انگیز برای عاشقان تفریحات آبی به حساب آید. پارکی که بزرگترین استخر موج دنیا را در خود جای داده است و نه تنها خود آن بلکه مسیر دستیابی به آن نیز یکی از ماجراجویی‌های خوش گذرانه در شهر بمبئی است. پارکی که ۳۰ بازی و سرسره در آن تعبیه شده است تا هم برای سفرهای مجردی و دوستانه مناسب باشد و هم برای سفرهای خانوادگی. در ادامه معروف‌ترین تفریحات این پارک را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. پارکی که جوایز متعددی از جمله جوایز ملی IAAPI در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ، بهترین جاذبه شهر بمبئی در سال ۲۰۱۶ به انتخاب تریپ ادوایزر، پنجمین پارک آبی برتر آسیا در سال ۲۰۱۷ به انتخاب تریپ ادوایزر، بهترین پارک آبی هند در سال ۲۰۱۷ به انتخاب تریپ ادوایزر را دریافت کرده است. پارکی که نامش را پرتغالی‌ها بر آن گذاشته‌اند.

 

 پربازدیدترین مکان‌ها در بمبئی، شهری که هرگز نمی‌خوابد 

 

Water Kingdom

 


۶- Shangrila Water park


یک پارک آبی دنج برای آنهایی که می‌خواهند روزهای گرم سال را خنک بگذرانند. پارکی به وسعت ۱۵ هزار متر مربع که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر درهایش به روی بازدیدکنندگان باز است تا با استخرها و حوضچه‌ها و سرسره‌هایی که دارد برای آنها خاطره‌های خوش بسازد.

 

 

Shangrila Water park

۱۵ تیر ۱۳۹۸

نظرات کاربران