گشت‌وگذار در واتر کینگدم ؛ بزرگترین و جذاب‌ترین پارک آبی بمبئی

جاذبه‌های گردشگری بمبئی
گشت‌وگذار در واتر کینگدم ؛ بزرگترین و جذاب‌ترین پارک آبی بمبئی

هند را همه به جاذبه‌های تاریخی و بناهایش می‌شناسند. این کشور را همگان به هزار ادیان و فرهنگ‌هایش می‌شناسند و برای بازدید از این شگفتی‌ها به دیدن آن می‌روند اما در شهرهای مختلف آن هستند جاذبه‌های مصنوعی گردشگری عالی که یک روز خاطره‌انگیز و فراموش نشدنی برای مسافران این شهر می‌سازند. در سفرتان با تور هند به بمبئی، شهری پر از نور و رنگ و رقص اگر به دنبال تفریحات آبی هستید همراه ما باشید تا سری به پارک آبی واتر کینگدم این شهر بزنیم.

 


پارک آبی واتر کینگدم


در فضایی به وسعت ۸۹ هزار متر مربع پنجمین پارک آبی معتبر دنیا در شهر بمبئی واقع شده است تا این شهر یکی از شهرهای هیجان‌انگیز برای عاشقان تفریحات آبی به حساب آید. پارکی که بزرگترین استخر موج دنیا را در خود جای داده است و نه تنها خود آن بلکه مسیر دستیابی به آن نیز یکی از ماجراجویی‌های خوش گذرانه در شهر بمبئی است. پارکی که ۳۰ بازی و سرسره در آن تعبیه شده است تا هم برای سفرهای مجردی و دوستانه مناسب باشد و هم برای سفرهای خانوادگی. در ادامه معروف‌ترین تفریحات این پارک را خدمتتان معرفی خواهیم کرد. پارکی که جوایز متعددی از جمله جوایز ملی IAAPI در سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ ، بهترین جاذبه شهر بمبئی در سال ۲۰۱۶ به انتخاب تریپ ادوایزر، پنجمین پارک آبی برتر آسیا در سال ۲۰۱۷ به انتخاب تریپ ادوایزر، بهترین پارک آبی هند در سال ۲۰۱۷ به انتخاب تریپ ادوایزر را دریافت کرده است. پارکی که نامش را پرتغالی‌ها بر آن گذاشته‌اند.

 

۹ فضای سبز و پارک بمبئی که آرامش را برای شما به ارمغان می‌آورند

 

 

 پارک آبی واتر کینگدم

 


سرسره کوستر


یک سرسره‌ی جذاب برای آنهایی که می‌خواهند هیجان را تجربه کنند اما آنقدر سر نترسی ندارند که تن بسپارند به بازی‌های خطرناک. یک سرسره‌ی عالی برای آنهایی که محتاط هستند. سرسره‌ای با هفت شیب پیاپی که سرعت شما را به ۶۴ کیلومتر بر ساعت می‌رسانند. سرسره‌ای که تمام اعضای نوجوان یک خانواده‌ می‌توانند از آن استفاده کنند.

 

 

water kingdom mumbai

 


گرداب


هیجان‌انگیزترین بخش پارک همین‌جاست. جاییکه ده سرسره را در خود جای داده است تا افراد با جرأت و جسارت‌های زیاد و کم را به هیجان آورد و آدرنالین خون‌شان را بالا ببرد. ۱۰ سرسره‌ای که سه تای آنها برای کسانی است که سر نترسی دارند. سه سرسره‌ای رنگی با بیشترین شیب و طولانی‌ترین مسیر که دور به دور شدت شیب‌هایش بیشتر می‌شود. سه سرسره‌ای که هرکسی قادر به لذت بردن از آنها نیست. مخصوصا کسانیکه ناراحتی‌های قلبی دارند. این بخش همچنین ۴ سرسره‌ی خانوادگی و کودک نیز در خود جای داده است تا به اندازه‌ی ۳ هزار متر مربع فضای این پارک را اشغال کرده باشد.

 

بهترین گردش‌های یک روزه در طبیعت زیبای اطراف بمبئی

 

 

water kingdom mumbai

 


تالاب گوفرز


در این تالاب تفنگ‌های آبی، فواره‌های چرخان و سطل‌های متحرک آبی وجود دارند تا یک فضای بازی سرخوشانه و کودکانه برای مراجعه کنندگان این پارک فراهم آورند. این بخش پارک که جزو بخش‌های تازه تاسیس آن به حساب می‌آید یکی از مکان‌های جذاب برای کودکان است اگرچه زمان صرف کردن در آن برای تمام گروه‌های سنی مناسب می‌باشد.

 

 

water kingdom mumbai

 


وتلنتیک


بزرگترین استخر موج دنیا در این پارک وجود دارد. جاییکه آبی شفاف و تمیز دارد و همه‌ی بازدیدکنندگان این پارک را به خودش می‌کشاند. جاییکه با ایجاد موج‌های مصنوعی احساسی از بودن در دریا را برای شما ایجاد می‌کند. جاییکه اطرافش با گیاهان سرسبز پوشانده شده است و به دلیل داشتن عمق‌های متفاوت برای تمام گروه‌های سنی مناسب است.


ماجراجویی در آمازون


یک بخش رازآلود و هیجان‌انگیز که شگفتی‌های ویژه برای بازدیدکنندگان این پارک فراهم می‌آورد. ماجراجویی در آمازون سرسره‌های جذابی مانند فیل سافاری، راک اند رول سافاری و سافاری مار دارد تا تفریحات متفاوتی برای شما فراهم آورد. این بخش از پارک برای تمامی گروه‌های سنی مناسب می‌باشد. چرا که سطح هیجانی متوسطی دارد.

 

بهترین مکان‌های تفریحی بمبئی که باید به همراه فرزندان خود بروید

 

 

water kingdom mumbai

 


بخش برتزون


در این بخش از پارک خبری از سرسره‌های دراز و پر شیب نیست اما اینها دلیل بر این نیست که خبری از هیجان هم نباشد. در هوای شرجی بمبئی می‌توانید به همراه خانواده به این بخش پارک بروید و با کودکان خردسالتان آب بازی کنید. سطح هیجانی این بخش پارک معمولی است.


امکانات پارک آبی واتر کینگدم


از امکانات ویژه‌ی این پارک می‌توان به فیش اسپا، کمدهای قفل دار، سالن برگزاری مراسم، فروش و اجاره لوازم و پوشاک شنا، دستگاه تصفیه آب پیشرفته، دوش آب، دستگاه خودپرداز، آب سردکن، اجاره ویلچر، جعبه کمک های اولیه، اتاق های تعویض لباس جداگانه برای خانم ها و آقایان اشاره کرد.

 

 

water kingdom mumbai

 


درهای این پارک همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب به روی بازدیدکنندگانش باز است و برای آنها یک خاطره‌ی متفاوت از بمبئی می‌سازد.

۰۷ بهمن ۱۳۹۷

نظرات کاربران