۱۳ اپلیکیشن کاربردی که در سفر به ویتنام به کارتان می‌آید

جاذبه‌های گردشگری ویتنام
۱۳ اپلیکیشن کاربردی که در سفر به ویتنام به کارتان می‌آید

ویتنام یکی از زیباترین نقاط هستی، یکی از سبزترین نقاط هستی، یکی از بی‌مانندترین نقاط هستی، شب و یا روزی نیست که خالی از مسافر باشد. کشوری که از جنگی طولانی با امریکا سربلند بیرون آمده است و پر از جاذبه‌های گردشگری طبیعی است. کشوری دریایی و بارانی که در تمام فصول سال می‌شود به آن سفر کرد و لذت برد. در سفرتان با تور ویتنام به این کشور اگر می‌خواهید از تکنولوژی حداکثر استفاده‌ی بهینه را به کار ببرید . همراه ما باشید تا ۱۵ اپلیکیشن کاربردی برای گشت و گذار در این کشور را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Foody


یک اپلیکیشن کاربردی که هرگز از نصب کردن آن پشیمان نمی‌شوید. اپلیکیشنی که با داشتن آن می‌توانید از تعداد زیادی از رستوران‌ها و غذاهای خیابانی شهرهای مختلف این کشور مطلع شوید و نظر کاربران مختلف و گردشگران را درباره‌ی غذاها و کیفیت رستوران‌ها بخوانید. اپلیکیشنی که به شما نقشه راه رسیدن به رستوران‌ها با توجه به موقعیتی که در آن قرار دارید را ارائه می‌دهد و دارای آپشن زبان انگلیسی است.

 

۹ تجربه شگفت‌انگیز و متفاوت که در ویتنام نباید از دست بدهید

 

 

 Foody

 


۲- Timo


تیمو یک بانک دیجیتال است. بانکی که با داشتن آن در تلفن همراه هوشمند و یا تبلت‌تان به راحتی می‌توانید کارهای بانکی را در کشور ویتنام انجام بدهید. بانکی که خدماتش شاید به گستردگی بانک‌های دیجیتال ایرانی نباشد اما می‌توانید خیلی کارهای بانکی را از جمله پرداخت قبوض و یا خرید بسته‌های اینترنتی و از این دست کارها را انجام بدهید.

 

 

 Timo

 


۳- Coc Coc map


این اپلیکیشن یکی از اپلیکیشن‌های بومی عالی برای گشت و گذارهای درون شهری به حساب می‌آید. چرا که یک گوگل مپ داخلی است. گوگل مپی که جزییات این شهر را به شما می‌نماید و قابلیت یک جستجوی عالی دارد. جستجویی که در آن می‌توانید رستوران‌ها، کافه‌ها و مکان‌های دیدنی شهرهای مختلف را بیابید و به راحتی به آنها بروید.

 

 

 Coc Coc map

 


4- Vietnam Translator App


اپلیکیشنی که با آن می‌توانید به راحتی با مردمان این کشور ارتباط برقرار کنید. اپلیکیشنی که به آن کلمه و جمله به زبان انگلیسی می‌گویید تا کلمات و جملات شما را به زبان ویتنامی ترجمه کند. با نصب کردن این اپلیکیشن می‌توانید با خیال راحت بروید خرید و با فروشندگان ارتباط برقرار کنید و یا با رانندگان و مردمان و نیروهای خدماتی محل اقامت‌تان و دیگر جاها حرف بزنید.

 

۱۰ کافه و کافی شاپ عالی در دالات شهر زیبایی‌های ویتنام

 

 

 Vietnam Translator App

 


۵- Busmap.vn


جابه‌جا شدن در شهرهای مختلف این شهر با تاکسی شاید برای گردشگران این شهر هزینه‌ی زیادی با خود به همراه داشته باشد. با نصب کردن این اپلیکیشن اما می‌شود مسیرهای اتوبوس را فهمید و سوار بر اتوبوس شد و شهرهای مختلف این شهر را ارزان گشت. اپلیکیشنی که آپشن زبان انگلیسی دارد و کار کردن با آن برای کاربران بسیار آسان است.

 

 

 Busmap.vn

 


۶- Grab


بدون شک این اپلیکیشن برای تمامی مسافران این شهر کاربردی است. اپلیکیشنی که به آن می‌توانید مبدأ و مقصدتان را بدهید و بعد اپلیکیشن انواع مختلف وسایل نقلیه که با آن می‌توانید به مقصدتان برسید را به شما معرفی می‌کند. وسایلی از جمله اتوبوس، تاکسی و حتی دوچرخه. این اپلیکیشن همچنین سریعترین وسیله‌ای که با آن می‌توانید به مقصدتان برسید را به شما می‌گوید.

 

 

 Grab

 


۷- Go Viet


اپلیکیشنی به مانند Grab که علاوه بر وسایل نقلیه‌ی موجود در Grab، موتور سیکلت نیز دارد و می‌توانید بار و یا بسته نیز با آن جابه‌جا کنید. بنابراین اگر به موتورسواری علاقه‌مندید می‌توانید این اپلیکیشن را نیز می‌توانید در سفر به ویتنام نصب کنید.

 

 

Go Viet

 


۸- Vietnam travel guide by triposo


اپلیکیشنی که در آن تعداد زیادی از گردشگران و مردمان این شهر عضو هستند و درباره‌ی رستوران‌ها و کافه‌ها و اماکن دیدنی نظرات خود را بیان می‌کنند. اپلیکیشنی که شما را با این کشور بیشتر آشنا می‌کند و بیشتر پرسش‌های گردشگرانه‌ی شما را پاسخ می‌دهد.

 

معرفی ۹ فستیوال مهم و زیبای کشور ویتنام

 

 

Vietnam travel guide

 


۹- Vietnammm


اگر در شهر هوچی مینه ویتنام اقامت داشتید و خواستید بیرون از محل اقامتتان نروید و غذا بخورید این اپلیکیشن بسیار به کار شما می‌آید. اپلیکیشنی که با آن می‌توانید غذا سفارش بدهید و غذایتان را در محل اقامتتان تحویل بگیرید. این اپلیکیشن همچنین در روزهای بارانی این شهر بسیار به کار می‌آید. روزهای که بیرون رفتن‌تان یعنی حسابی خیس شدن و شاید سرما خوردن.

 

 

 Vietnammm

 


۱۰- Ahamove


اپلیکیشنی که برایتان به خلاقانه‌ترین شکل ممکن بارهای حجیم و بزرگتان را جابه‌جا می‌کند و به مقصدی که می‌خواهید می‌برد. اپلیکیشنی که نصب کردنش شاید برای همه ضروری نباشد.

 

 

 Ahamove

 


۱۱- MarketOi


این اپلیکیشن برای کوله‌گردها و کسانیکه در سفر می‌خواهند خودشان دست به آشپزی بزنند بسیار مناسب است. اپلیکیشنی که با نصب کردن آن می‌توانید هر مواد اولیه‌ی غذایی می‌خواهید را سفارش بدهید و در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

 

۱۰ مکان بی‌نظیر در هوی آن ویتنام برای گرفتن بهترین عکس‌های اینستاگرامی

 

 

 MarketOi

 


۱۲- Zalo


اپلیکیشنی ارتباطی به مانند واتساپ و وی‌چت که در در این کشور بسیار پرکاربرد است و با آن می‌توانید به راحتی با نزدیکان و دوستانتان در هرکجای جهان که هستند ارتباط برقرار کنید و حرف بزنید.

 

 

 Zalo

 


۱۳- Btaskee


در سفرتان به ویتنام اگر درسوییتی اقامت داشتید که مسئولیت تمیز کردن آن به عهده‌ی خودتان است این اپلیکیشن بسیار به کار شما می‌آید. اپلیکیشنی که نیروهای خدماتی برای شما می‌فرستد و در مقابل آن هزینه‌ی چندان گرانی از شما نمی‌گیرد.

 

 

Btaskee

۲۴ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران