روزهای سال نو را در این ۹ روستای دیدنی قبرس جشن بگیرید

جاذبه‌های گردشگری قبرس
روزهای سال نو را در این ۹ روستای دیدنی قبرس جشن بگیرید

قبرس یکی از بهترین کشورهای ساحلی دنیاست که در تمامی روزهای سال می‌توانید به آن سفر کنید. چرا که امکانات تفریحی و اقامتی مناسبی دارد و علاوه بر اینها با بهترین برنامه‌های گردشگری در فصل‌های مختلف سال از مهمانانش پذیرایی می‌کند. کشوری با بهترین کافه‌ها و رستوران‌ها و همینطور بهترین محله‌های شهری و روستاها. کشوری ارزان قیمت که هزینه‌ی سفر شما به آن چندان گران نمی‌شود. در سفرتان با تور قبرس اگر به دنبال بهترین روستاها برای برگزاری انواع جشن‌‌ها در سال نو میلادی هستید. همراه ما باشید تا ۹ روستای معروف این کشور که با بهترین نوشیدنی‌ها از مسافرانش پذیرایی می‌کند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Ayios Amvrosios


یک روستای صخره‌ای و سنگی که تصویر زیبایی از استواری به مهمانانش ارائه می‌دهد. روستایی بی‌نظیر که جدای از کوه‌ها و پایداری‌ها، با بهترین مزارع سرسبز در فصل بهار از مهمانانش پذیرایی می‌کند. با رفتن به این روستا در روزهای سال نو میلادی می‌توانید گرم‌ترین نوشیدنی‌ها را در چای‌خانه‌ها و کافه‌های کوچک نوش جان کنید.

 

 بهترین اقامتگاه‌های ساحلی در قبرس

 

 

Ayios Amvrosios

 


۲- Omodos


امدوس یکی از معروف‌ترین روستاهای قبرس است که غالبا همه‌ی گردشگرانی که به قبرس می‌روند از آن دیدن می‌کنند. چرا که فضای توریستی جذاب و زیبایی دارد. فضایی پر از رستوران و فروشگاه در کوچه پس کوچه‌هایی سنگ فرش شده. فضایی که در آن می‌توانید بهترین غذاهای مدیترانه‌ای را نوش جان کنید و علاوه بر آن از یک آب و هوای خوش لذت ببرید. کافه‌ها و رستوران‌های دنج و پرشمار این روستا در روزهای سال نو میلادی یکی از بهترین مکان‌های قبرس برای نوش جان کردن بهترین نوشیدنی‌های گرم و یا انرژی بخش به حساب می‌آیند.

 

 

Omodos

 


۳- Inia


یک روستای زیبا پر از درختان انگور. روستایی که با رفتن به آن آرزو می‌کنید ای کاش انگورها زودتر برسند. روستایی معطر به بوی میوه‌ها و سرسبزی‌ها. روستایی بی‌نظیر برای انداختن بهترین عکس‌ها در روزهای تابستانی. روستایی که در فصل زمستان، فصل خواب درختان، بهترین نوشیدنی‌ها را برای گرم شدن و گرم ماندن به مهمانانش ارائه می‌دهد.

 

 بهترین نقاط قبرس برای کمپینگ و لذت بردن از طبیعت بکر 

 

 

Inia

 


۴- Kathikas


یک روستای عالی برای آنهایی که خانوادگی به قبرس سفر کرده‌اند. روستایی با مناظر زیبا و بهترین رستوران‌ها و کافه‌ها. روستایی که با مراجعه به آن می‌توانید بهترین غذاها و نوشیدنی‎های محلی را با قیمت‌های ارزان سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Kathikas

 


۵- Kato Platres


یک روستای عالی و البته سرد. روستایی کوهستانی که امکان ماجراجویی را برای بازدیدکنندگانش فراهم می‌آورد. روستایی که در روزهای تابستانی یکی از بهترین مکان‌های قبرس برای کمپ کردن به حساب می‌آید و در روزهای سرد زمستانی یکی از بهترین مکان‌ها که می‎شود سال نو میلادی را در آن جشن‌های متفاوت گرفت. روستایی که طبیعت زیبا و پر آبی دارد و شما را فرامی‌خواند به طبیعت گردی.

 

 

Kato Platres

 


۶- Koilani


یک روستای زیبا مخصوص انگورها و انگور خوارها. روستایی با بهترین نوشیدنی‌ها و افرادی سرخوش. روستایی که مهمان‌نوازترین مردمان قبرس را دارد. مردمانی که شما را به خانه و خانواده‌هایش راه می‌دهند و با بهترین‌هایشان از شما پذیرایی می‌کنند. روستایی زیبا پر از بوهای هیجان‌انگیز و وسوسه کننده. روستایی بی‌نظیر پر از کافه‌های شبانه و روزانه. روستایی که هر آدم افسرده و غمگین به آن وارد شود، شاد و سرخوش از آن خارج می‌شود و خاطره‌ی این سرخوشی تا ابد با او می‌ماند.

 

 ۱۰ ساحل برتر و زیبای قبرس برای آفتاب گرفتن و ریلکس کردن 

 

 

Koilani

 


۷- Lofou


یک روستای رویایی و هیجان‌انگیز که در بلندی قرار گرفته است و امکان دیدن قبرس را از ارتفاع برای بازدیدکنندگانش فراهم می‌کند. روستایی شگفت‌انگیز که بهترین غذاها و دسرهای محلی قبرس در آن طبخ می‌شوند و بر اینها باید لیست بهترین نوشیدنی‌ها را نیز اضافه کرد. روستایی عالی که در روزهای تابستانی بهشت قبرس به حساب می‌آید و در روزهای سرد زمستانی زمهریر.

 

 

Lofou

 


۸- Pachna


یک روستای زیبا که علاوه بر زمین‌های سرسبز و درختان میوه، در ماه آگوست و روزهای تابستانی انواع جشن‌ها و فستیوال‌های محلی در آن برگزار می‌شود. روستایی که با رفتن به آن در روزهای سرد زمستانی می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها و غذاها را با ارزان‌ترین قیمت‌ها خریداری و نوش جان کنید.

 

 

Pachna

 


۹- Arsos


در فضایی به ارتفاع هزار متر از سطح دریا، روستایی واقع شده است که با رفتن به آن می‌توانید هوایی تازه تنفس کنید و قبرس و زیبایی‌هایش را از ارتفاع به نظاره بنشینید. روستایی سرد با گرمترین نوشیدنی‌ها. روستایی سبز که در روزهای سال نو میلادی غرق سپیدی برف می‌شود. روستایی که اگر اهل کوه و کوهنوردی باشید و حداقل تجهیزات مناسب را نیز داشته باشید، در روزهای سال نو میلادی از رفتن به آن می‌توانید لذتی بی‌اندازه ببرید.

 

 ۱۰ رستوران برتر قبرس برای نوش‌جان کردن بهترین و لذیذترین غذاها در سفر 

 

 

Arsos

۱۸ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران