۸ مرکز ماساژ بدروم که آرامش را به شما هدیه می‌دهند

جاذبه‌های گردشگری بدروم
۸ مرکز ماساژ بدروم که آرامش را به شما هدیه می‌دهند

بدورم یکی از بهترین جزیره‌های کشور ترکیه است که سالانه بی‌شمار مسافر را به خودش می‌کشاند. جزیره‌ای آرام اما پر از تفریح و رویداد. جزیره‌ای دیدنی برای همه‌ی آنهایی که عاشق سواحل تمیز و ناب هستند. جزیره‌ای بی‌نظیر برای آنهایی که می‌خواهند در تعطیلات کوتاه و بلند پیش رویشان به جایی بروند که آرامش گم کرده در زندگی‌شان را بازیابند. جزیره‌ای با بهترین رستوران‌ها و امکانات تفریحی. در سفرتان با تور ترکیه به بدروم اگر به دنبال مراکزی هستید که بهترین ماساژها را به شما ارائه می‌دهند همراه ما باشید. همراه ما باشید تا ۸ مرکز مهم و پرطرفدار این جزیره را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Bitez Hamam


بدروم در کشور ترکیه واقع شده است و برای شستن تن و بدن چه جایی در جهان وجود دارد بهتر از کشور ترکیه. کشوری که سنتی‌ترین حمام‌های درجه یک دنیا را در خود دارد. در سفرتان به بدروم اگر می‌خواهید به یکی از این حمام‌های بی‌نظیر تشریف ببرید و به صورت سنتی حمام کنید باید به بیتز بروید. جاییکه بهترین ماساژورها را در اختیار دارد تا پس از حمام‌ کردن و یا قبل از آن تن شما را به آرامش برسانند. درهای این حمام همه روز از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با امکاناتی تمیز و لوکس پذیرایی می‌کند.

 

حمام گل بدروم تفریحی خاص و متفاوت برای سلامت پوست

 

 

 Bitez Hamam

 


نشانی: ساه کاداسی شماره ۴

 


۲- The spa at mandarin oriental


یک مرکز عالی و شیک که هم برای شما فضایی برای فراغت فراهم می‌آورد و هم فضایی برای گرفتن بهترین خدمات مربوط به مراقبت از زیبایی و سلامتی. جاییکه یک جکوزی فوق‌العاده دارد و دستان بهترین ماساژورهای بدورم انتظار تن‌های خسته و گرفته‌ی شما را می‌کشند.

 

 

 spa at mandarin

 


نشانی: سنت کویو کوما

 


۳- Historic Bardaki hammam


یک حمام تاریخی که شاید شمایل بیرونی‌اش چندان شما را جذب نکند اما فضای داخلی‌اش شما را به خودش علاقه‌مند می‌کند. جایی در بافت کهن بدروم که بهترین ماساژورها در آن مشغول به کار هستند و رفتن به آن هزینه‌ی چندان گرانی با خود به همراه ندارد. درهای این حمام همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها گرمترین استقبال‌ها را می‌کند.

 

معرفی جزیره‌ی زیبای اوراک بدروم برای آبتنی در آب‌های درخشان

 

 

 Historic Bardaki

 


نشانی: کومباچه محالسی، دِرِک سوکاک

 


۴- Alin


یکی از بهترین مراکز ماساژ و همچنین مراقبت از زیبایی کشور ترکیه که در سفر به بدروم می‌توانید به آن تشریف ببرید. جاییکه انواعی از خدمات مربوط به ماساژ و مراقبت از پوست را به شما عرضه می‌کند تا شما به صلاح دید خودتان هرکدام را که می‌خواهید انتخاب کنید. درهای این مرکز همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۸ شب به روی مشتریانش باز است و با ماساژورهای خانم و آقا از به مراجعه‌کنندگان خود خدمات ارائه می‌کند.

 

 

 Alin

 


نشانی: کافه‌پاسا کاداسی، شماره ۱۶/۶۷

 


۵- Sultan Traditional Turkish bath


یک حمام سنتی عالی که هم فضایی بیرونی با بهترین چشم‌انداز به ساحل را دارد و هم فضایی داخلی با بهترین ماساژورها. با رفتن به این حمام در سفر به بدروم می‌توانید زیر دستان بهترین ماساژورها بافت‌های مرده پوستتان را از نو زنده کنید و خون را در سراسر بدن‌تان به جریان بیندازید.

 

 

 Sultan Traditional

 


نشانی: گومبت، شماره ۳d/

 


۶- Spa at the bodrum


یک مرکز مراقبت از زیبایی لوکس و لاکچری در جزیره‌ی بدروم که اگر می‌خواهید از امکانات و فضای بی‌نظیر آن استفاده کنید باید هزینه‌ی نسبتا زیادی پرداخت کنید. بنابراین اگر در سفر به بدروم بودجه‌ی محدودی در اختیار دارید این مرکز مناسب شما نیست. مرکزی که یک استخر لوکس دارد، یک جکوزی بی‌نظیر دارد، اتاق‌های تماشایی ماساژ دارد و در همه‌ی بخش‌هایش چشم‌انداز بی‌نظیری از بدروم به مسافرانش نشان می‌دهد.

 

۵ ساحل جذاب و دیدنی بدروم با چشم انداز بی نظیر

 

 

Spa at the bodrum

 


نشانی: بالیک کاداسی، شماره a۵

 


۷- Vela nova spa hamam


در سفرتان به بدروم اگر می‌خواهید به مکانی بروید که هم مرکز ماساژ باشد و هم یک حمام ترکی مدرن و لوکس باید به این مکان تشریف ببرید. جاییکه می‌توانید یک نیمروز از سفر خود به بدروم را به آن اختصاص بدهید و خاطره‌ای ماندگار از این جزیره همیشه برای خود بسازید. مرکزی که می‌توانید تن خود را به دست بهترین ماساژورهایش بسپارید و بعد هم بهترین غذاها و نوشیدنی‌های این جزیره را نوش جان کنید و قوت بگیرید.

 

 

 Vela nova spa

 


نشانی: گومبت، شماره ۱۴

 


۸- Six sense spa


یک مرکز ماساژ جدید که هم تمیز است و هم نسبت به امکاناتش ارزان قیمت. مرکزی که چشم‌اندازی بی‌نظیری به بدروم دارد و در فضای ساحلی این جزیره واقع شده است. مرکزی که تمامی خدمات مربوط به زیبایی و آرامش را به مراجعه‌کنندگانش ارائه می‌کند.

 

 

 Six sense spa

 


نشانی: هتل کمپینسکی

۱۴ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران

حسن محسنی

چطور میتونیم از اونجا ماساژ بگیریم