۷ سینمای خاص شهر مسکو که بهترین فیلم‌های روسی و روز دنیا را درآنها می‌توانید تماشا کنید

جاذبه‌های گردشگری مسکو
۷ سینمای خاص شهر مسکو که بهترین فیلم‌های روسی و روز دنیا را درآنها می‌توانید تماشا کنید

مسکو شهر زیبایی‌های بیدار است. شهری که شب‌ها زیر نور چراغ‌ها روشن است و روزها زیر نور کم رمق خورشید از لا‌به‌لای ابرها. شهری که می‌شود زیر نور مهتاب شب‌هایش گشت و گذار کرد و به کافه‌ها و رستوران‌ها و سالن‌های باله و سینماها رفت. در این شهر بیش از ۲۰۰ سینما وجود دارد که فیلم‌های روز دنیا و فیلم‌های تولید روسیه را پخش می‌کنند. در سفرتان با تور روسیه به این شهر اگر به دنبال سینماهای خاص و قدیمی هستید همراه ما باشید تا ۷ سینمای ویژه‌ی این شهر که در مرکزخریدها واقع نشده‌اند را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. سینماهایی که صاحب هویت و قدمت هستند.

 


۱- Solovey cinema centre


یک پردیس سینمایی صاحب هویت که ۲۳ سالن نمایش فیلم دارد. یک پردیس فوق‌العاده که هر روز در ۵۰ سانس مختلف فیلم نمایش می‌دهد و همه‌ی سانس‌هایش با استقبال تماشاگران مواجه است. سینمایی که در آن می‌توانید فیلم موزیکال لالالند را تماشا کنید و لذت ببرید. در سفرتان به مسکو به شما پیشنهاد می‌کنیم برنامه‌های این سینما و سانس‌هایش را از طریق سایتش پیگیری کنید و حداقل برای تماشای یک فیلم به آن تشریف ببرید.

 

۷ مرکز خرید بزرگ و مجلل مسکو؛ شهر تفریح‌های هیجان‌انگیز و خوش‌گذرانی‌ها

 

 

 Solovey cinema

 


نشانی: خیابان دروژینیکوفسکایا ۱۵

 


۲- Documentary Film Center


موزه مسکو میزبان مرکز مستند مسکو است که هر شب در آن فیلم‌های مستند مهمی از تاریخ سینمای شوروی گرفته تا مستندهای روز دنیا را نمایش می‌دهد. در این مرکز در بیشتر روزهای سال انواع ورکشاپ‌ها و فستیوال‌های ملی و محلی در زمینه‌ی مستند در حال برگزاری است. در سفرتان به مسکو اگر به فیلم‌های مستند و غیر داستانی علاقه‌مند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این مرکز تشریف ببرید و فیلم تماشا کنید.

 

 

 Documentary Film

 


نشانی: بلوار زوبووسکی ۲

 


۳- Star


یک مرکز سینمایی کوچک که معمولا فیلم‌های مستقل و کوتاه در آن نمایش داده می‌شود و یک پاتوق روشنفرکی نیز در این شهر به حساب می‌آید. مرکزی که محل جمع شدن تعداد زیادی از فیلمسازان جوان این شهر است. با رفتن به این سینما می‌توانید فیلم‌های خاص تماشا کنید و در کافه‌اش بهترین قهوه‌ها و دسرها را نوش جان کنید.

 

۵ سالن مجلل مسکو که در آنها می‌توانید به تماشای کنسرت‌ها، رقص‌ها و پرفورمنس‌ها بروید

 

 

 Star

 


نشانی: زملیانو وال ۲۲/۱۸

 


۴- Pioner


یک مرکز آموزشی، پژوهشی و تولیدی در زمینه‌ی فیلم که مخاطبان زیادی در میان مردمان شهر مسکو و علاقه‌مندان به سینما دارد. مرکزی که در آن انواع فیلم‌های مهم تاریخ سینما به نمایش گذاشته می‌شود و بعد صاحب نظران بزرگ سینما در روسیه درباره‌ی آن فیلم جلسه‌ی نقد و بررسی برگزار می‌کنند. با رفتن به این سینما می‌توانید یکی از خاطره‌انگیزترین روزهای بودن‌تان در مسکو را پشت سر بگذارید. البته اگر عشق فیلم و سینما باشید.

 

 

 Pioner

 


نشانی: کوتوزووسکی پروسپکت ۲۱

 


۵- Illusion


ایلوژن یکی از مهمترین مراکز هنرهای نمایشی و سینمایی شهر مسکو به حساب می‌آید که با رفتن به آن می‌توانید فیلم‌های روز سینمای روسیه را تماشا کنید و لحظات فراموش ناشدنی از سفر به مسکو برای خودتان بسازید. مرکزی که سالنی مجلل در اختیار دارد و تماشاگران ویژه‌ نیز در بیشتر سانس‌هایش حضور دارند. در سفرتان به مسکو پیشنهاد ما به شما این است که یک شب لباس‌های مجلسی‌تان را بپوشید و به این سینما بروید.

 

 

 Illusion

 


نشانی: کوتلنیچسکایا امبانکمنت ۱۵/۱

 


۶- World of art


یک سالن خوب که در آن انواع برنامه‌های فرهنگی و هنری برگزار می‌شود. یکی از مهمترین برنامه‌های این سالن برگزاری هفته‌ی فیلمسازان جهان است که در آن فیلم‌های یک فیلمساز ابتدا نمایش داده می‌شود و بعد فیلم‌ها با حضور و یا عدم حضور فیلمساز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرند. تاکنون فیلم‌های فیلمسازان مهمی همچون آلمادووار و کاستاریکا در این سینما با حضور خودشان مورد نقد و بررسی قرار گرفته‌اند.

 

۱۰ تفریح رایگانی که در سفر به مسکو باید انجام دهید

 

 

 World of art

 


نشانی: بلوار ۳، خیابان دولگوروکووسکایا ۳۳

 


۷- Stanislavsky Electrotheatre


استانیسلاوسکی کارگردان مشهور تئاتر و استاد بزرگ هنر بازیگری نامش امروز زینت‌بخش یک فضای روشنفکری در مسکو است که هر شب در آن جلسات پخش و نقد و بررسی فیلم به راه است. اگر علاقه‌مند به فیلم و سینما هستید در سفرتان به مسکو بدون شک رفتن به این مرکز یک تجربه‌ی فراموش ناشدنی برای شما خواهد شد.

 

 

 Stanislavsky

 


نشانی: خیابان ورسکایا ۲۳

۲۳ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران