۷ رستوران ویژه سنت پترزبورگ مخصوص گیاهخواران

جاذبه‌های گردشگری سن پتزربورگ
۷ رستوران ویژه سنت پترزبورگ مخصوص گیاهخواران

سنت پترزبورگ یکی از زیباترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای جهان، شهری که کاخ‎‌ها و موزه‌های مهم تاریخ روسیه را در خود جای داده است، شهری که سری پر شور دارد و مسافرانش را می‌برد به مهمانی هیجان، شهری که آب‌ و هوایی سرد دارد اما کافه‌ها و نوشیدنی‌های گرم، در تمامی روزهای سال، چه سرد و چه گرم مملو از مسافران است. مسافرانی که به تاریخ، فرهنگ و تفریح علاقه‌مند هستند. در سفرتان با تور روسیه به سنت پترزبورگ اگر گیاهخوار هستید و به دنبال بهترین رستوران‌ها می‌گردید همراه ما باشید تا ۷ رستوران پرطرفدار این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Ukrop


یک کافه رستوران عالی که شب‌های سرد این شهر را برای مسافرانش گرم می‌کند. کافه رستوارنی که هدفش سرو غذاها و نوشیدنی‌های سالم است. برای همین در منوی این کافه رستوران آبمیوه‌های طبیعی وجود دارند. با رفتن به این کافه رستوران می‌توانید بهترین غذاهای گیاهی اعم از سالادها و سوپ‎ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید. درهای این کافه رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است. بنابراین برای نوش جان کردن هر سه وعده‌ی غذایی اصلی می‌توانید به این رستوران مراجعه کنید.

 

۷ رستوران ویژه در سنت پترزبورگ با نمایش چشم‌اندازی دلفریب و رویایی از شهر

 

 

 Ukrop

 


نشانی: خیابان مالایا کونیوشنایا ۱۴

 


۲- Samadeva


یک کافه رستوران عالی در شهر سنت پترزبورگ که در سرمای این شهر به شما غذاهای گرم هندی پیشنهاد می‌دهد. کافه رستورانی که همه‌ی غذاهایی که در آن سرو می‎شوند از مواد تازه تهیه شده‌اند. کافه رستورانی که همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. با رفتن به این کافه می‌توانید غذاهای تند هندی را سفارش بدهید و نوش جان کنید. غذاهایی که خیلی‌هاشان با برنج طبخ می‌شوند.

 

 

 Samadeva

 


نشانی: خیابان کازانسکایا ۱۰

 


۳- Botanika


یک رستوران عالی که اگر به همراه خانواده به سنت پترزبورگ سفر کرده‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این رستوران نیز تشریف ببرید. چرا که در منویش هم می‌توانید غذاهای گوشتی پیدا کنید و هم غذاهای گیاهی. رستورانی که در آن غذاهای روسی، هندی، ژاپنی و ایتالیایی سرو می‌شوند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است.

 

۷ رستوران ۲۴ ساعته سنت پترزبورگ که در تمامی ساعات شبانه‌روز می‌توانید به آنها مراجعه کنید

 

 

 Botanika

 


نشانی: خیابان پستلیا ۷

 


۴- Prekrasnaya zelyonaya


یک رستوران مجلل که منویی ساده‌ای دارد. رستورانی شاعرانه و رمانتیک با نورپردازی ویژه و پیچیده که منوی غذاهای گیاهی‌اش را با سالادها، پاستا و انواع سوپ‌ها پر کرده است. سالادها و پاستا و سوپ‌هایی ویژه تهیه شده از سبزیجات تازه. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر برای یک سفر رمانتیک و عاشقانه به سنت پترزبورگ رفته‌اید حتما حداقل برای یک وعده‌ی غذایی شام به این رستوران مراجعه کنید.

 

 

 Prekrasnaya zelyonaya

 


نشانی: خیابان موخووایا ۴۱

 


۵- Troitsky bridge


یک رستوران خاص که روح اتحادیه جماهیر شوروی و دوران کمونیست در آن جاری است. رستورانی که سالادهای مختلف دارد و با رفتن به آن می‌توانید هر سالادی را که می‌خواهید برای خودتان بکشید و نوش جان کنید. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و به آنها خدمات ارائه می‌کند.

 

 

 Troitsky bridge

 


نشانی: موکا اِمبانکمنت ۳۰

 


۶- Jiva Burgers


رستورانی که منوی آزاد و باز دارد و غذاهایش به صورت سلف سرویس می‌باشند. بنابراین با رفتن به این رستوران می‌توانید انواع سالادها و سوپ‌ها را برای خودتان بکشید و نوش جان کنید. رستورانی که غذاهای گوشتی و برگرها بدنه‌ی اصلی غذاهایش را تشکیل می‌دهند. درهای این رستوران همه روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است.

 

۸ فست‌فود معروف سنت پترزبورگ که بهترین برگرهای این شهر را دارد

 

 

 Jiva Burgers

 


نشانی: خیابان بلینسکوگو ۹

 


۷- Frida


در یک فضای دنج و زیبا، در جاییکه که می‌توانید ساعت‌ها زمان لذت‌بخش در آن صرف کنید کافه‌ای واقع شده است که منوی غذاهای گیاهی‎اش در میان گردشگران طرفداران زیادی دارد. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۱۱ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. بنابراین در سفرتان به سنت پترزبورگ اگر یک شب تا دیر وقت مشغول گشت و گذار بودید نگران غذایتان نباشید. چرا که تا نیمه‌های شب می‌توانید به این کافه مراجعه کنید و غذاهای خوب سفارش بدهید.

 

 

 Frida

 


نشانی: خیابان چایکوفسکوگو ۵۷

۳۰ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران