۷ فروشگاه ویژه بانکوک برای خریدن شیک‌ترین و ارزان‌ترین لباس‌های زنانه

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
۷ فروشگاه ویژه بانکوک برای خریدن شیک‌ترین و ارزان‌ترین لباس‌های زنانه

بانکوک شهر شگفتی‌سازی‌هاست. شهری که هرچه دارد را بی‌توقع و چشمداشت به مسافرانش ارزانی می‌دارد. شهری که روز و شب نمی‌شناسد و غرق در شور و تفریح است. شهری که بهترین هتل‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها و معابد کشور تایلند را در اختیار دارد و سالانه از هزاران هزار مسافر پذیرایی می‌کند. در سفرتان با تور تایلند به بانکوک اگر می‌خواهید شیک‌ترین و بهترین لباس‌های زنانه را با ارزان‌ترین قیمت‌ها خریداری کنید همراه ما باشید تا ۷ فروشگاه ویژه در جای‌جای این شهر را یک به یک خدمتان معرفی کنیم.

 


۱- Lofty bamboo fairtrade


مرکزخرید مجلل و بزرگ MBK فروشگاه‌های فراوانی دارد که با رفتن به آنها می‌توانید هرچه می‌خواهید را به عنوان سوغاتی خریداری کنید اما این مرکزخرید یک فروشگاه ویژه نیز دارد که از آن تنها می‌توانید اجناس خاص خریداری کنید. اجناس خاص مخصوص خانم‌های خوش سلیقه و خوش پوش. فروشگاه لوفتی بامبو جایی است که در آن لباس‌ها، کیف‌ها، شلوارها و دامن‌های رنگی رنگی به فروش می‌رسند. شاید جالب باشد بدانید تمامی اجناس به فروش گذاشته شده در این فروشگاه توسط مردمان روستایی تایلند تولید شده‌اند. در سفرتان به بانکوک به شما پیشنهاد می‌کنیم یک روز به این فروشگاه تشریف ببرید و یک تیپ و استایل جدید برای خودتان انتخاب کنید. دست کم برای زمانیکه در مسافرت و در تایلند هستید.

 

معروفترین فروشگاه‌های بانکوک برای خرید اجناس قدیمی و خاص

 

 

 Lofty bamboo fairtrade

 


نشانی: پاتووان، جاده پایاتای ۴۴۴، مرکزخرید MBK، طبقه دوم

 


۲- Terminal 21


یک فروشگاه بزرگ و چند طبقه که هرچه خانم‌ها برای بیشتر جذاب بودن و شیک بودن احتیاج داشته باشند را به آنها ارزانی می‌دارد. فروشگاهی که یک نصف روز برای گشت و گذار کامل در آن احتیاج دارید و مطمئن باشید هرچه زمان در آن صرف کنید پشیمان نمی‌شوید. فروشگاهی که در یک طبقه از آن می‌توانید لباس‌های آزاد و راحت خردیاری کنید، در طبقه‌ی دیگر کیف و کفش و در یک طبقه‌ی دیگر لباس‌های مجلسی و رسمی. در سفرتان به بانکوک اگر علاقه‌مند هستید لباس‌های چرمی با قیمت‌های مناسب خریداری کنید پیشنهاد ما به شما این است که حتما از این فروشگاه دیدن کنید.

 

 

 Terminal 21

 


نشانی: واتانا، خلونگ تویی نووا، سوخومیت ۱۹

 


۳- La villa


ایستگاه BTS یکی از معروف‌ترین ایستگاه‌های این شهر برای عاشقان خرید است. چرا که اول و آخر خیابانی قرار دارد که در آن می‌توانید انواع و اقسام فروشگاه‌ها و کافه‌ها و رستوران‌ها را ببینید. با گذر در این خیابان اگر هشیار باشید چشمتان به فروشگاهی می‌افتد که بهترین و ارزان‌ترین لباس‌های زنانه در آن به فروش می‌رسد. فروشگاه لا ویلا جایی است که انواع لباس‌ها، کیف‌ها، عطرها و بدلیجات مربوط به زنان را می‌توانید در آن خریداری کنید.

 

معرفی فروشگاه لوازم آرایش و بازی‌سنتر Coco

 

 

 La villa

 


نشانی: پایاتای، سامسن نای، جاده پاهونیوتین ۳۵۶

 


۴- Siam Center


نام سیام در بانکوک با نام مد گره خورده است. محال ممکن است کسی اهل مدهای روز دنیا باشد و در سفر به بانکوک مرکز خرید سیام را نشناسد. با رفتن به این مرکزخرید هم می‌توانید لباس‌های زنانه خریداری کنید و هم لباس‌های مردانه. طبقه‌ی سوم این فروشگاه اما مخصوص خانم‌هاست. خانم‌های شیک پوشی که می‌خواهند لباس‌های مجلسی درجه یک را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند. درهای این فروشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۹ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 

 Siam Center

 


نشانی: پاتوموون، راما یکم، سیام سنتر، طبقه سوم

 


۵- Camp bkk


یک مرکزخرید ویژه و خاص مخصوص خانم‌ها که در آن اجناس مربوط به ۷۰ برند معتبر و شناخته شده به فروش می‌رسد. یعنی جاییکه هرچه شما بخواهید و اراده کنید را دارد و با رفتن به آن مطمئن باشید دست خالی برنمی‌گردید. چرا که این فروشگاه با تنوع محصولات و برندهایی که دارد همه‌ی سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.

 

۵ مرکز خرید مقرون به صرفه در بانکوک برای عاشقان خرید

 

 

 Camp bkk

 


نشانی: میدان سیام ۵

 


۶- LaLaMa


اگر عاشق پوشیدن دامن هستید این فروشگاه یکی از بهترین و ویژه‌ترین فروشگاه‌های بانکوک است که از آن می‌توانید سِت دامن‌های مختلف را خریداری کنید. فروشگاهی که متعلق به یکی از طراحان لباس تایلند است و در لباس‌های طراحی شده توسط او که در این فروشگاه به فروش می‎‌رسند می‌توانید نشانه‌های سنتی تایلند را ببینید. درهای این فروشگاه همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها با انواع تخفیفات پذیرایی می‌کند.

 

 

 LaLaMa

 


نشانی: پاتوموون، جاده راما یکم

 


۷- Siam square one


یک فروشگاه لوکس و لاکچری که بهترین لباس‌های مجلسی را می‌توانید از آن خریداری کنید. لباس‌هایی که شما را در یک جمع یونیک و خاص می‌کند. لباس‌هایی که نمونه‌اش را بعید است در فروشگاه‌های دیگر تایلند و بانکوک پیدا کنید.

 

 

 Siam square one

 


نشانی: پاتوموون، جاده راما یکم

 

۰۳ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران