۱۰ چایخانه‌ی معروف شانگهای شهر تفریحات مدرن و سنتی

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
۱۰ چایخانه‌ی معروف شانگهای شهر تفریحات مدرن و سنتی

شانگهای یکی از بهترین شهرهای آسیای شرقی است که تمامی امکانات رفاهی و اقامتی لوکس و لازم جهت یک مسافرت دلنشنین را دارد. شهری که به جاذبه‌های گردشگری مدرن و سنتی‌اش شناخته می‌شود و در تمامی فصل‌ها و روزهای سال مملو از گردشگران است. در سفرتان با تور چین به این شهر اگر به دنبال بهترین چایخانه‌ها برای نوش جان کردن انواع دمنوش‌ها هستید همراه ما باشید تا ۱۰ چایخانه‌ی معتبر و شناخته شده‌ی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. چایخانه‌هایی سنتی با دمنوش‌های تقویتی، خوشمزه و دارویی.

 


۱- Zenjoy


در یک فضای جذاب و زیبا، در جایی که دور تا دورش را باغچه‌ای از پونه‌ها پر کرده است، یک چایخانه‌ی سنتی در شهر شانگهای واقع شده است تا بهتر دمنوش‌ها و چای‌های سیاه این شهر را در آن بتوان نوش جان کرد. چایخانه‌ای که به دمنوش‌های ترکیبی‌اش در شهر شانگهای معروف است و قیمت نوشیدنی‌هایش چندان گران نیست. در سفرتان به شانگهای اگر می‌خواهید به یک جای لوکس و مناسب برای نوش جان کردن نوشیدنی‌های گرم بروید بدون شک این چایخانه یکی از بهترین‌ انتخاب‌هاست.

 

بهترین مکان‌ها در شانگهای برای گرفتن جذاب‌ترین عکس‌های اینستاگرامی

 

 

 Zenjoy

 


نشانی: منطقه ژوهای، جاده یوگینگ ۱۷

 

 

۲- A time for tea


یک چایخانه‌ی جذاب، واقع شده در یک ویلای ۳ طبقه که کارکنانش همگی به فرهنگ‌های مختلف مسلط هستند و انواع دمنوش‌ها را با توجه به ذائقه‌های مختلف به شما پیشنهاد می‌دهند. نکته‌ی جذاب درباره‌ی این چایخانه که یک فضای متفاوت و گیرا دارد آن است که با ورود به آن راهنمایان این مکان شما را در انتخاب نوشیدنی‌های مورد علاقه‌تان به زبان انگلیسی راهنمایی می‌کنند و بعد در ادامه شما با طعم‌ها و مزه‌هایی آشنا می‌شوید که هیچگاه یادشان از زیر زبان‌تان بیرون نمی‌رود. در این چایخانه همچنین می‌توانید بعد از تست کردن برخی دمنوش‌ها، آنها را در حجم و مقدار مناسب جهت سوغاتی خریداری کنید.

 

 

A time for tea 

 


نشانی: منطقه هااونگ‌پو، باند دوم جاده روجین

 


۳- Wanling tea house


یک چایخانه‌ی زیبا که از ۳ بخش مجزا تشکیل شده است. بخش اول این چایخانه مربوط به فروشگاه آن است. بخش دوم مربوط به فضای عمومی برای نوش جان کردن انواع دمنوش‌ها و بخش سوم آن مربوط به فضای خصوصی برای دورهم بودن‌های خانوادگی. با رفتن به این چایخانه می‌توانید بهترین چای‌های هندی و چینی را نوش جان و خریداری کنید.

 

معروف‌ترین رستوران‌های حلال در شانگهای

 

 

 Wanling tea house

 


۴- Yi she


چایخانه‌ی معروف شهر شانگهای که در تمام نظرسنجی‌های مربوط به چایخانه‌ها در رتبه‌های نخست قرار دارد. چایخانه‌ای که به دمنوش‌های ترکیبی و خاصش شناخته می‌شود و بهترین گیاهان دارویی چینی را در دمنوش‌های آن می‌توانید نوش جان کنید. چایخانه‌ای که فضای جذابی دارد و تعداد زیادی از مسافران این شهر را به خودش می‌کشاند.

 

 

 Yi she

 


نشانی: منطقه جینگ آن، جاده وانگ‌هانگدو

 


۵- Qingyun ping pavilion


یک چایخانه‌ی عالی که با رفتن به آن جدای از آنکه می‌توانید بهترین نوشیدنی‌ها را نوش جان کنید، می‌توانید با فرهنگ و آداب و رسوم چینی نیز آشنا بشوید. چایخانه‌ای که در آن بهترین دمنوش‌ها در کنار بهترین دسرها، انواع مغزها و دانه‌های روغنی و همچنین میوه‌های تازه سرو می‌شوند. در سفرتان به شانگهای به شما پیشنهاد می‎‌کنیم یک عصر را به گشت و گذار و بودن در این چایخانه اختصاص بدهید.

 

 

Qingyun ping pavilion

 


نشانی: منطقه هااونگ‌پو، جاده منگزی ۲۹

 


۶- Wang de chuan


وانگ د چوآن یک برند معروف چای در کشور تایوان است که بیش از ۱۵۰ سال قدمت دارد و در شرق آسیا یکی از برندهای محبوب چای و برگ سبز به حساب می‌آید. در سفرتان به شانگهای می‌توانید به این چایخانه بروید و از چای‌های برند وانگ د چوآن استفاده کنید. نکته‌ی جالب درباره‌ی این چایخانه آن است که پیش از سفارش هرکدام از انواع دمنوش‌ها می‌توانید طیف وسیعی از آنها را در حجم کم امتحان کنید.

 

غذاهای خوشمزه‌ در رستوران‌های شانگهای شما را عاشق خودشان می‌کنند

 

 

 Wang de chuan

 


نشانی: منطقه جینگ آن، جاده نانجینگ دابلیو

 


۷- Xuyou tea house


یک چایخانه‌ی قدیمی که نزدیک به ۷۰ سال در این شهر قدمت دارد و یکی از معروف‌ترین چایخانه‌های این شهر به حساب می‌آید جاییکه در آن هم می‌توانید بهترین دمنوش‌ها را سفارش بدهید و هم بهترین چای‌های خشک کشور چین را با قیمت‌های مناسب خریداری کنید.

 

 

Xuyou tea house 

 


نشانی: منطقه هااونگ‌پو، جاده میانی هوآی‌های

 


۸- Renijian chuanshuo immortal tea


اگر به دمنوش‌های سنتی و شفابخش علاقه‌مند هستید در سفرتان به شانگهای می‌توانید به این چایخانه بروید و در فضای سنتی و کلاسیک آن انواع دمنوش‌ها برای درمان انواع چربی‌ها و لاغری‌ها را سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

 Renijian chuanshuo

 


نشانی: منطقه ژوهای، جاده تیان‌یائوگیائو

 


۹- Jiaoran tea garden


در یک فضای جذاب و زیبا که دور تا دورش را باغچه‌های گیاهی گرفته‌اند، در فضایی که بوی انواع گیاهان معطر مشامتان را پر می‌کند یک چایخانه واقع شده است که بهترین دمنوش‌های شانگهای را می‌توانید در آن سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

 Jiaoran tea garden

 


نشانی: منطقه ژوهای، جاده گوآن‌گوآن

 


۱۰- Home from home


در یک فضای آرامش‌بخش که به سبک باغ‌های ژاپنی تزئین شده است یکی از معروف‌ترین چایخانه‌های شانگهای واقع شده است تا برای مسافران این شهر خاطره‌ای جاودان از حضورشان در شانگهای بسازد. با رفتن به این چایخانه می‌توانید دمنوش‌ها را با قیمت‌های مناسب سفارش بدهید و نوش جان کنید.

 

 

Home from home

 


نشانی: منطقه جینگ آن، جاده فومین

۲۶ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران