۱۰ تفریحی که در سفر به لیماسول باید انجام بدهید

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۱۰ تفریحی که در سفر به لیماسول باید انجام بدهید

لیماسول یکی از معروف‌ترین و پر رفت‌وآمدترین شهرهای کشور قبرس به دلیل جاذبه‌های توریستی و امکانات اقامتی مناسب در تمامی فصل‌های سرد و گرم سال مملو از گردشگران است. شهری که با بهترین‌هایش از مسافرانش پذیرایی می‌کند و برای آنها خاطره‌های ماندگار می‌سازد. شهری که بهترین سواحل و رستوران‌های قبرس را در اختیار دارد و با جاذبه‌های طبیعی و مصنوعی گردشگری‌اش مسافران را شیفته‎‌ی خودش می‌کند. در سفرتان با تور قبرس همراه ما باشید تا ۱۰ تفریحی که حتما باید در لیماسول انجام بدهید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- بازدید از Fasouri watermania


در یک روز تابستانی یا بهاری گرم اگر به این شهر سفر کردید بدون تردید باید به این پارک آبی بروید و یک روز متفاوت و شاد را برای خودتان بسازید. پارکی که بهترین سرسره‌ها و استخرهای قبرس را در اختیار دارد و روزانه بسیاری از گردشگران این کشور را به خودش می‌کشاند. درهای این پارک که رفتن به آن یک تفریح خانوادگی فراموش‌ناشدنی به حساب می‌آید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی گردشگران و شهروندان لیماسول باز است.

 

۸ رستوران ویژه در لیماسول برای نوش جان کردن بهترین صبحانه‌ها در سفر

 

 

Fasouri watermania

 


۲- بازدید از قصر Kolossi


یک قصر قدیمی که در خارج از شهر لیماسول و در یک روستای زیبا واقع شده است. قلعه‌ای شگفت‌انگیز که نه تنها بازدید از آن جزو تفریحات فراموش نشدنی لیماسول به حساب می‌آید، بلکه رفتن به روستایی که این قلعه در آن واقع شده است نیز تصاویر زیبا و خاصی از قبرس را مقابل دیدگانتان قرار می‌دهد.

 

 

بازدید از قصر Kolossi

 


۳- Limassol zoo


باغ‌وحش لیماسول یکی از بزرگترین و غنی‌ترین باغ‌وحش‌های قبرس است که مسافران زیادی از شهرهای مختلف این کشور را به خودش می‌کشاند. باغ‌وحشی که حیوانات اهلی و وحشی زیادی در آن نگهداری می‌شود و بازدید از آن برای کسانیکه به صورت خانوادگی به لیماسول رفته‌اند یکی از تفریحات هیجان‌انگیز و به یادماندنی به حساب می‌آید.

 

راهنمای یک روزه گشت‌وگذار هیجان‌انگیز در پافوس و لیماسول

 

 

Limassol zoo

 


۴- تفرجگاه ساحلی لیماسول


این تفرجگاه یکی از مکان‌های شیک و لاکچری شهر لیماسول به حساب می‌آید که در تمامی روزهای سال مملو از گردشگران است. چرا که با رفتن به آن می‌توانید انواع ورزش‌های آبی را در کنار غواصی تجربه کنید و همچنین نیز به بهترین رستوران‌های لیماسول بروید و بهترین غذاهای دریایی و غیر دریایی را نوش جان کنید. در سفرتان به لیماسول اگر قصد خرید سوغاتی نیز دارید باید بدانید چندین فروشگاه خوب در این تفرجگاه واقع شده است.

 

 

تفرجگاه ساحلی لیماسول

 


۵- قلعه لیماسول


یک قلعه‌ی تاریخی که زمان ساختش بازمی‌گردد به سال ۱۲۲۶ میلادی. قلعه‌ای که در نگاه اول شاید چیزی جز یک بنا به حساب نیاید اما با رفتن به آن و دانستن تاریخ و جزئیاتش مجذوب آن می‌شوید. در سفرتان به لیماسول اگر علاقه‌مند به تاریخ هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما از این قلعه دیدن کنید.

 

 

قلعه لیماسول

 


۶- Kourion


یک شهر تاریخی که نشان از تمدن بشریت در قرن‌های گذشته دارد اما امروز جز خرابه‌ها و سرستون‌ها چیزی از آن باقی نمانده است. جاییکه شما را می‌برد در دل تاریخ و با آن آشنا می‌کند. جایی شبیه به تخت جمشید خودمان. البته نه با آن عظمت و قدمت.

 

 

Kourion

 


۷- Omodos


یک روستای تاریخی که همه‌ی مسافران و گردشگران قبرس را مجذوب خودش می‌کند. روستایی که امروزه ظاهری توریستی به خودش گرفته است و سنت‌های قبرس را دل چیزهای مدرن به بازدیدکنندگانش ارائه می‌دهد. با رفتن به این رستوران جدای از آنکه می‌توانید با خیلی از سنت‌های قبرس آشنا شوید، می‌توانید بهترین غذاهای محلی را نیز نوش جان کنید و یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید.

 

بهترین کارهایی که می‌توانید در لیماسول قبرس اروپایی انجام دهید

 

 

Omodos

 


۸- کافه ساحلی Guaba


یک کافه‌ی ساحلی عالی و شورانگیز برای انواع دورهمی‌ها و با هم بودن‌ها. کافه‌ای که می‌شود بهترین نوشیدنی‌ها و دسرها را در آن سفارش داد و نوش جان کرد. کافه‌ای که جدای از خوراکی‌هایش، با رفتن به آن می‌توانید به تماشای موسیقی زنده نیز بنشینید و لذت ببرید. کافه‌ای که شما را غرق شور و هیجان و رقص می‌کند و تا آخرهای شب تنهایتان نمی‌گذارد.

 

 

کافه ساحلی Guaba

 


۹- پرواز بر فراز قبرس


اگر از ارتفاع نمی‌ترسید و می‌خواهید همچون یک کبوتر شهر لیماسول را پرواز کنید، در سفر به این شهر می‌توانید به مرکز تجاری کانیکا بروید و از آنجا پرواز به همراه مربی با چتر را امتحان کنید. پروازی که امکان تماشای قبرس و زیبایی‌هایش را از ارتفاع برای شما فراهم می‌آورد.

 

 

پرواز بر فراز قبرس

 


۱۰- پارک ماجراجویی Sayious


اگر اهل ماجراجویی، سافاری و تفریحات ویژه هستید که آدرنالین خونتان بالا برود در سفرتان با تور قبرس حتما باید از این پارک دیدن کنید. جاییکه انواع تفریحات هیجان‌انگیز انتظارتان را می‌کشند. اگر به همراه خانواده به قبرس رفته‌اید شاید رفتن به این پارک چندان مناسب نباشد اما اگر مجردی یا با دوستانتان در قبرس هستید تفریحات این پارک را حتما از نظر بگذرانید.

 

 

پارک ماجراجویی Sayious

۰۸ دی ۱۳۹۷

نظرات کاربران