۵ تفریح هیجان‌انگیز که در سفر به لیماسول قبرس باید انجام بدهید

جاذبه‌های گردشگری قبرس
۵ تفریح هیجان‌انگیز که در سفر به لیماسول قبرس باید انجام بدهید

قبرس یکی از هیجان‌انگیزترین نقاط جهان است که در زمستان و تابستان می‌توانید به آن سفر کنید و لذت ببرید. کشوری با بهترین غذاها و جذاب‌ترین هتل‌ها. کشوری امن و آرام و در عین حال ارزان که به راحتی می‌توانید دست در جیب‌تان کرده و پول خرج کنید. در سفر با تور قبرس به یکی از زیباترین و بهترین شهرهای این کشور یعنی لیماسول همراه ما باشید تا ۵ تفریح جذاب و هیجان‌انگیز که در این شهر می‌توانید انجام بدهید را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم. تفریحاتی توریستی که برای شما یاد و خاطره‌های ماندگار از این شهر می‌سازند.

 


۱- به پارک آبی watermania Fasouri بروید


روزهای گرم تابستانی، این شهر تبدیل می‌شود به بهشت. جایی می‎‌شود که می‌توان به تمامیت آبی آن اطمینان کرد و تن سپرد به آن. سواحل این شهر پر می‌شوند از شناگرانی که می‌خواهند در تمیزترین سواحل جهان تفریح کنند و همچنین پارک آبی این شهر پر می‌شود از مسافران. فاسوری یکی از بهترین پارک‌های آبی قبرس است که در شهر لیماسول واقع شده. پارکی که برای یک سفر خانوادگی بسیار مناسب است. استخر کودکان دارد. سرسره‌های جذاب و مهیج دارد. استخر موج دارد. رودخانه‌ی آرام دارد و ده‌ها ده‌ها امکانات مختلف که بتواند یک روز فراموش نشدنی برای شما بسازد. درهای این پارک آبی همه روزه از ۱۰ صبح تا ۶ عصر به روی بازدیدکنندگانش باز است.

 

راهنمای یک روزه گشت‌وگذار هیجان‌انگیز در پافوس و لیماسول

 

 

watermania Fasouri

 


۲- از روستای Omodos دیدن کنید


در سفرتان به قبرس اگر قصد دارید در نزدیکی بیشتری با مردمان این کشور قرار بگیرید، هنگامیکه به لیماسول رفته‌اید به روستای Omodos بروید. جاییکه مردمان خونگرم در بهترین کافه‌ها و رستوران‌هایشان از شما استقبال می‌کنند و هنگامیکه در خیابانش نیز قدم می‌زنید حال و هوایی خوش از مهربانی برای شما می‌سازند. با رفتن به این روستا همچنین می‌توانید سوغاتی‌های خاص از سفر به قبرس تهیه کنید. سوغاتی‌هایی از صنایع دستی و کارهای هنری.

 

 

روستای Omodos

 


۳- به کافه ساحلی Guaba بروید


اگر اهل شور و حال و دورهمی هستید، اگر نمی‌خواهید روزها و شب‌های حضور در لیماسول را در خلوتی و آرامش پشت سر بگذارید به شما توصیه می‌کنیم یکی از شب‌های حضورتان در لیماسول را به این کافه‌ی ساحلی اختصاص بدهید تا شما را در موسیقی و رقص غرق کند. این کافه به نوعی یکی از کلاب‌های روزانه و شبانه‌ی لیماسول به حساب می‌آید که در آن بهترین دی‌جی‌های قبرس به اجرای برنامه می‌پردازند. درهای این کافه همه روزه از حوالی ظهر به روی مشتریانش باز می‌شود و تا نیمه‌های شب همچنان پذیرای مشتریانش است.

 

۹ نقطه عالی در قبرس برای گرفتن بهترین عکس‌های اینستاگرامی

 

 

کافه ساحلی Guaba

 


۴- در آسمان این شهر ماجراجویی کنید


اگر از پرواز هراس ندارید و دوست دارید همچون یک پرنده آسمان این شهر را سیاحت کنید در سفرتان به لیماسول به شما توصیه می‌کنیم به کمپانی Cyprus fly adventures بروید و به همراه مربی با چتر بر آسمان این شهر پرواز کنید. تجربه‌ی تماشای قبرس از ارتفاع قطعا یکی از خاص‌ترین تجربه‌های شما از سفر به این کشور خواهد بود. دیدن سواحل زیبای لیماسول هنگامیکه باد با سرعت آرام شما را جابه‌جا می‌کند و یک چتر باز حرفه‌ای سکان‌دار پرواز شماست بدون شک با لذتی فراموش نشدنی همراه است.

 

 

لیماسول

 


۵- به پارک ماجراجویی Sayious بروید


اگر به تفریحات ماجراجویانه و هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستید، اگر به سافاری‌ها، صخره‌نوردی‌ها، کارتینگ و هزاران تفریح جذاب دیگر مانند اینها علاقه‌مند هستید در سفرتان به لیماسول حتما به پارک Sayious تشریف ببرید و خاطره‌هایی خوش برای خودتان از سفر به قبرس بسازید. پارکی که انواع تفریحات در آن فراهم آمده است و بازدید از آن به یک روز زمان کامل احتیاج دارد. بالا رفتن از تپه‌ها با ماشین‌های مخصوص، صخره‌نوردی کردن با طناب و تجهیزات و مربی، نوش جان کردن بهترین غذاها و خوراکی‌ها و همچنین رفتن به یک جایی خارج از شمایل شهری، از دست آوردهای ویژه‌ی رفتن به این پارک می‌باشد.

 

 

Sayious

۰۶ آذر ۱۳۹۷

نظرات کاربران