۷ مکان فوق‌العاده در دبی برای دیدن و شنیدن موسیقی‌های زیرزمینی باحال

جاذبه‌های گردشگری دبی
۷ مکان فوق‌العاده در دبی برای دیدن و شنیدن موسیقی‌های زیرزمینی باحال

دبی یکی از شادترین و بهترین شهرهای جهان است که در تمامی فصول سال می‌توانید به آن سفر کنید و از تفریحاتش نهایت استفاده را ببرید. شهری که هم دریا دارد و هم صحرا. هم جاذبه‌های مصنوعی گردشگری دارد و هم جاذبه‌های طبیعی. شهری که به آسمان‌خراش‌هایش شناخته می‌شود. در سفرتان با تور دبی به این شهر اگر می‎‌خواهید به مکان‌هایی عالی برای دورهمی‌ها و جشن‌ها بروید . همراه ما باشید تا ۷ مکان فوق‌العاده‌ی این شهر برای تجربه‌ی شنیدن موسیقی‌های زیرزمینی را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Analog room


یک مکان عالی برای آنهایی که می‌خواهند به زیر پوست این شهر بروند و با بهترین دی‌جی‌هایش همراه شوند. یک جای تاریک اما شلوغ و امن. جاییکه هرشب پر از گردشگران این شهر است تا رقص‌ها و شورها و دروهمی‌ها برپا باشد. جاییکه شاید چندان بزرگ نباشد اما کوچکی آن به معنای بی‌رمق بودنش نیست. این مکان کوچک است اما پر از هیجان. در سفرتان به دبی می‌توانید یک شب به این مکان بروید و تا طلوع صبح خوش بگذرانید. برای اطلاع یافتن بیشتر از برنامه‌های این سایت زیرزمینی می‌توانید به شبکه‌ی اجتماعی آن مراجعه کنید.

 

 ۴ کافی‌شاپ جذاب در دبی که از دید گردشگران پنهان مانده‌اند

 

 

Analog room

 


آدرس اینستاگرام: @Analog room

 


۲- Bad house party


در یک فضای هیجان‌انگیز، پر از سایه‌ها و سیاهی‌ها، پر از صداها و موسیقی‌ها، در شهر دبی می‌توانید تجربه‌ای را پشت سر بگذارید که تا همیشه این شهر در یاد و خاطر شما باقی بماند. تجربه‌ای که در آن به ملاقات معروف‌ترین دی‌جی‌های این شهر می‌روید و معروف‌ترین موسیقی‌های پاپ دنیا را با تنظیم‌های متفاوت می‌شنوید. این مکان که در یک هتل در جاده‌ی شیخ زاید قرار دارد هرشب میعادگاه جوانان این شهر و توریست‌هاست.

 

 

Bad house party

 


۳- Deep crates cartel


یک مکان فوق‌العاده همچون analog room که به طور معمول ماهی یک بار انواع دورهمی‌ها و با هم بودن‌ها در آن برگزار می‌شود. مکانی که با رفتن به آن حال‌ و هوایتان عوض می‌شود و می‌توانید تصویر متفاوتی از دبی را مشاهده کنید. برای آشنایی بیشتر با این مکان و برنامه‌هایش می‌توانید به آدرس فیس بوکش مراجعه کنید. شاید بد نباشد بدانید این مکان یکی از قدیمی‌ترین باشگاه‌های زیرزمینی دبی به حساب می‌آید.

 

  فستیوال موسیقی معروف که شهر دبی میزبان آنهاست 

 

 

Deep crates cartel

 


آدرس فیس بوک: Deep crates cartel

 


۴- The 264 cru parties


بهترین هنرمندان و دی‌جی‌های دبی در بیشتر شب‌های سال در این مکان دورهم جمع می‌شوند تا در حضور یکدیگر و مردم بهترین تنظیم‌هایشان را به گوش هم برسانند. این مکان یکی از بهترین و معروف‌ترین باشگاه‌های زیزمینی دبی به حساب می‌آید که هیچ شب خالی از مسافران و گردشگران نیست. مکانی که در آن تنوع دی‌جی‌ها زیاد است و اگر از آهنگ‌های یکی لذت نمی‌برید چندی نمی‌کشد که دی‌جی بعدی کارش را شروع می‌کند. برای آشنایی بیشتر با این باشگاه می‌توانید به وب‌سایت آن مراجعه کنید.

 

 

The 264 cru parties

 


آدرس وب‌سایت: The264cru.com

 


۵- Decibel


یک باشگاه زیرزمینی معروف برای آنهایی که نمی‌خواهند شب‌های دبی را در سکوت و آرامش به صبح برسانند. یک باشگاه معتبر که بهترین دی‌جی‌ها در آن به اجرای برنامه می‌پردازند و هرشب پر از شور و حال است. باشگاهی که از غروب آفتاب تا طلوع روز بعد فقط می‌نوازد و یک لحظه هم سکوت ندارد. برای آشنایی بیشتر با یان باشگاه می‌توانید به اینستاگرام آن به آدرس @decibeldxb مراجعه کنید.

 

 

Decibel

 


۶- Coma


یک باشگاه عالی برای داشتن آخر هفته‌هایی عالی. باشگاهی که در روزهای آخر هفته‌ دی‌جی‌ها در آن به اجرای برنامه می‌پردازند و غالبا توریست‌ها نیز آنها را همراهی می‌کنند. باشگاهی که برای آشنایی بیشتر با آن و برنامه‌های متنوعش در هر هفته می‌توانید به آدرس فیس بوک آن مراجعه کنید.

 

 نوای موسیقی ایرانی در بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال جهان در دبی 

 

 

Coma

 


آدرس فیس بوک: Coma.dubai

 


۷- Secret circle


یک باشگاه معروف، شیک و لاکچری، واقع شده در هتل مدیا وان که هرشب پر از گردشگران است. باشگاهی که جای زیر زمین در طبقات هتل واقع شده است و در ان بهترین دی‌جی‌های این شهر به اجرای برنامه می‌پردازند.

 

 

Secret circle

 

۰۱ آبان ۱۳۹۷

نظرات کاربران