۱۰ کافه‌ی شبانه‌ی نووی ساد شهر شب‌های باشکوه صربستان

جاذبه‌های گردشگری صربستان
۱۰ کافه‌ی شبانه‌ی نووی ساد شهر شب‌های باشکوه صربستان

صربستان یکی از قدیمی‌ترین و غنی‌ترین کشورهای جهان، یکی از زیباترین و خاص‌ترین کشورهای جهان چند سالی می‌شود که نظر گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خودش جلب می‌کند. چرا که تمامی امکانات اقامتی، رفاهی و تفریحی هیجان‌انگیز را در خودش دارد.اگر با تور صربستان به این کشور بروید می‌توانید غرق شوید در دورهمی‌ها و با هم بودن‌ها. چرا که بهترین کافه‌های شبانه و رستوران‌ها را دارد. در سفر به نووی ساد یکی از شادترین و سرزنده‌ترین شهرهای این کشور اگر به دنبال کافه‌هایی شبانه برای شور و حال هستید همراه ما باشید تا ۱۰ کافه‌ی شبانه‌ی این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Shamrock


یک مکان فوق‌العاده برای آنهایی که می‌خواهند در یک جای پرشور و هیجان شب را به صبح برسانند. جاییکه می‌شود بهترین نوشیدنی‌های ایرلندی را در آن نوش جان کرد و اوقات خوشی را پشت سر گذاشت. درهای این کافه‌ی شبانه هرروز از ساعت ۹ صبح تا ۳ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند. در سفرتان به صربستان اگر می‌خواهید به یک جای دنج و کوچک بروید و نسبتا نوشیدنی‌های ارزان قیمت نوش جان کنید باید به این رستوران تشریف ببرید.

 

 ۹ کافه‌ی جذاب و خیابانی شهر بلگراد، برای لذت بردن از فضای آزاد 

 

 

Shamrock

 


نشانی: میته روزیکا ۵

 


۲- Mazut


یک جاییکه می‌شود بهترین نوشیدنی‌ها را با قیمت‌های مناسب نوش جان کرد. جاییکه پاتوق جوانان این شهر است و در بیشتر روزهای سال مملو از گردشگران می‌شود. درهای این کافه‌ی شبانه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و در روزهای آخر هفته ۲ ساعت به ساعات کاری آن اضافه می‌شود.

 

 

Mazut

 


نشانی: وتوزاره میلتیکا ۳

 


۳- Gerila


در یک جای نه چندان بزرگ، جاییکه انباشته از روزنامه‌هاست و به در و دیوارش تاریخ آویخته است کافه‌ای واقع شده که یکی از معروف‌ترین کافه‌های روزانه و شبانه‌ی صربستان به حساب می‌آید. کافه‌ای که هرچقدر در آن فریاد بزنید صدای شما به آسمان نمی‌رسد. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۲ نیمه شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

 بهترین کافی‌شاپ‌های محله دورکول بلگراد برای صرف یک عصرانه دلچسب و دوستانه 

 

 

Gerila

 


نشانی: تریفکوویسک ۳

 


۴- Gradska pivnica


در مجاورت میدان اصلی شهر کافه‌ای واقع شده است که میزهای بزرگ آن را انباشته‌اند. میزهایی که تعداد افراد زیادی را دور خودشان فرامی‌خوانند تا آنها را با هم آشنا کنند. این کافه که در دو طبقه واقع شده است همه روزه از ساعت ۹ صبح درهای خودش را به روی مشتریانش می‌گشاید تا شب به هنگام ساعت ۱۲ از آنها پذیرایی کند. در سفرتان به صربستان اگر هوای فضاهای اجتماعی و آشنا شدن با گردشگران از دیگر کشورها به سرتان زد به شما پیشنهاد می‌کنیم به این کافه تشریف ببرید. جاییکه هرشب تعداد زیادی از گردشگران این شهر را به خودش می‌کشاند.

 

 

Gradska pivnica

 


نشانی: جگوسووا ۶

 


۵- Dom b 612


یک کافه‌ی شبانه‌ی جوانانه. یک جاییکه می‌تواند نظر خیلی از جوان‌ها از سراسر دنیا را به خودش جلب کند و در عین حال پاتوق جوانان صربستان نیز باشد. یک جاییکه در آن می‌توان بهترین نوشیدنی‌ها را با قیمت‌های مناسب نوش جان کرد. درهای این کافه‌ی شبانه هرشب از ساعت ۵ عصر تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها استقبال می‌کند.

 

  معرفی ۱۰ رستوران برتر بلگراد برای سرو لذیذترین غذاهای سنتی ومدرن 

 

 

Dom b 612

 


نشانی: وتوزاره میلتیکا ۴۰

 


۶- Martha’s


یک کافه‌ی دنج، صمیمی و محلی که هم فضای بیرونی دارد و هم فضای درونی. کافه‌ای که در میان شهروندان این شهر شهرت فراوانی دارد و بهترین نوشیدنی‌های گرم و سرد را با قیمت‌های مناسب می‌شود در آن نوش جان کرد. کافه‌ای که درهایش همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۳ بامداد به روی مشتریانش باز است و با انواع غذاها و نوشیدنی‌ها از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Martha’s

 


نشانی: لازه تلکوک ۳

 


۷- Skripa


یک کافه مشهور و معروف برای آنهایی که به دنبال شلوغی و فریاد هستند و سر و صدا آنها را اذیت نمی‌کند که هیچ، برای آنها لذت‌بخش نیز است. کافه‌ای که درهایش از ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۱۱ شب به روی مهمانانش باز است و در روزهای آخر هفته ۲ ساعت به ساعات کاری آن اضافه می‌شود.

 

 

Skripa

 


نشانی: جورتسکا ۱

 


۸- Havana


یک کافه‌ی کهن که طراحی و تزئینش آدم را می‌برد به دوران قدیم. به زمانیکه چپ‌ها دور یکدیگر جمع می‌شدند و مانیفست‌ها می‌نوشتند. کافه‌ای که همه روزه درهایش از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها با بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها پذیرایی می‌کند.

 

 

Havana

 


نشانی: میته روزیکا ۲

 


۹- Tehnolog’s


یک کافه‌ی عالی. از آنها که می‌شود خارج از سر و صداها، دورهمی‌ها را در آن تجربه کرد و ساعت‌ها زمان لذت‌بخش پشت سر گذاشت. درهای این کافه همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به روی مشتریانش باز است و از آنها پذیرایی می‌کند.

 

 

Tehnolog’s

 


نشانی: ماکسیما گورکوگ ۱۷/a

 


۱۰- Splav cristal


یک کافه‌ی شبانه واقع شده در دل یک قایق. کافه‌ای که شب‌های پرشوری را برای مهمانانش می‌سازد. کافه‌ای که از صبح علی‌الطلوع تا نیمه‌های شب درهایش به روی مشتریانش باز است.

 

 

Splav cristal

 


نشانی: ریبارسکو اوستروو

۲۸ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران