تنها با ۳۰۰۰ روپیه در اطراف دهلی گشت وگذاری خاطره‌انگیز و مقرون به صرفه داشته باشید

جاذبه‌های گردشگری دهلی
تنها با ۳۰۰۰ روپیه در اطراف دهلی گشت وگذاری خاطره‌انگیز و مقرون به صرفه داشته باشید

دهلی شهری پرجنب و جوش، با خیابان‌های باریک و پر رفت و آمد، فرهنگ‌های مختلف سنتی و همین‌طور پر از مردم گردشگر با رنگ‌ها و چهره‌های مختف، مغازه‌های قدیمی، فروشگاه‌های مدرن و نقاط دیدنی گوناگون است. دهلی پر از جاذبه‌های گوناگونی‌ست که هر گردشگر تازه واردی قادر به کشف آن‌ها نیست. با این همه خیلی‌ها به دنبال آنند تا در سفر با تور هند در اطراف دهلی و به دور از شلوغی، محلی آرام‌تر و ارزان‌تر را به عنوان محل اصلی اقامتشان پیدا کنند.

 

مرز واگاه محل ملاقات دو کشور

به سمت Amritsar بروید و در تعطیلات‌تان شاهد جشن و سرور و رژه این منطقه از کشور باشید. حس کنید با کم‌ترین هزینه در کشوری دیگر به گردش می‌پردازید. شما می‌توانید با یک اتوبوس و یا تاکسی خودتان را به نزدیکی مرز برسانید و به جای اقامت در هتل مهمانسرای مناسبی را پیدا کنید. سعی کنید حدود ساعت ۳ تا ۴ عصر به این محل برسید و جایی برای نشستن پیدا کنید. با آسودگی تمام مراسم رژه را تماشا کنید و بعد به گشتن در منطقه و جاذبه‌های دیدنی‌اش بروید. سپس از غذایی خوشمزه در نزدیک‌ترین رستوران لذت ببرید.

 

 بهترین سواحل اطراف دهلی برای شنا و آبتنی در آبهای لاجوردی

 

 

 واگاه

 

 

در طبیعت غرق شوید

حتی اگر قبلا به شیملا نرفته‌اید حتما نامش را شنیده‌اید. این منطقه یکی از زیباترین نقاط اطراف دهلی است که همیشه مورد بازدید و توجه گردشگران قرار می‌گیرد. اگر به سمت شیملا بروید روستای زیبای چایل را بر فراز تپه‌ها خواهید یافت. این روستای زیبا و دوست داشتنی با ماشین از دهلی نیم ساعته فاصله دارد و به عنوان یکی از زیباترین مناطق اطراف شهر شناخته می‌شود. چون منطقه روستایی است نه تنها اقامت در آن ارزان است بلکه غذاها نیز تازه پخت و به شدت مقرون به صرفه هستند. دیگر چه می‌خواهید؟ هوای عالی و تمیز، محل اقامتی ارزان و غذای مقرون به صرفه و طبیعتی دیدنی و شگرف در کنار یکدیگر به شما سفری به یادماندنی و دلچسب خواهند بخشید. فراموش نکنید که از کاخ چایل حتما دیدن کنید.

 

 

شیملا 

 

 

پوشکار و آجمر

 از شلوغی و ازدحام دهلی دور شوید و سرزمین امن و آرامی را پیدا کنید. ما به شما پوشکار و آجمر را توصیه می‌کنیم. زیرا هیچکس نمی‌تواند از مناظر نفسگیر و ماجراجویی شگفت‌انگیز بین این دو شهر چشم‌پوشی کند. از برجسته‌ترین نقاط پوشکار دریاچه و معبد برهما است که باید حتما در آن‌ها کاوش کنید و از مناظر دیدنی و زیبای اطراف آن‌ها بازدید نمایید. در حالی که روز را به گشتن در پوشکار اختصاص می‌دهید شب را در آجمر سپری کنید. این سفر دل‌انگیز کوتاه می‌تواند روح شما را شستشو دهد و ذهن آشفته‌تان را کاملا پاکسازی کند. اگر برای مدتی در دهلی هستید حتما سعی‌تان را کنید تا از این دو شهر دیدن کنید. مطمئنا از مناظر زیبای منطقه می‌توانید عکس‌های اینستاگرامی و چشم‌نواز زیادی بیاندازید.

 

 

 پوشکار و آجمر

 

 

رامنگار سفری به جنگل

اگر آنقدر طبیعت دوست هستید که عاشق گشت و گذار در مناطق طبیعی و تماشای حیات وحش باشید پس رفتن به رامنگار می‌تواند یکی از بهترین مقاصد اطراف دهلی برای شما باشد. شما می‌توانید سافاری به یادماندنی و جذابی را در پارک ملی جیم کوربت تجربه کنید و اگر شانس با شما یار باشد حیواناتی را از نزدیک ببینید که هیچگاه فکرش را هم نمی‌کردید با چشم‌های خودتان بتوانید آن‌ها را ببینید. به علاوه دامنه‌های هیمالیا نیز برای تماشای پرندگان نقطه‌ای بی‌نظیر است. برای اقامتی مقرون به صرفه و به جای رفتن به هتل‌های گران‌قیمت، دز اقامتگاهی معمولی بمانید. این سفر بهترین موقعیت از تلفیق طبیعت و ماجراجویی با هزینه‌ای کم را به شما ارائه می‌دهد.

 

 شگفت‌انگیزترین باغ‌های دهلی برای تفریح و فرار از شلوغی شهر

 

 

 رامنگار

 

 

باروگ نگینی پنهان در نزدیکی دهلی

باروگ روستایی در یک ساعتی قبل از شیملا و ۶۰ کیلومتری از چاندیگار قرار گرفته است. ویژگی برجسته این منطقه راه آهن آن با طولانی‌‌ترین تونل آنست که امروز مخروبه شده و تنها یک ایستگاه در آن فعال است. شما می‌توانید در این تونل راه‌پیمایی کنید و به سمت دیگر بروید. منظره اطراف این راه آهن به شدت زیبا و ستودنی است. گردشگران به این منطقه و روستای باروگ به عنوان توقفگاهی زیبا نگاه می‌کنند که پر از درختان کاج سر به فلک کشیده با آب و هوایی عالی و منحصر به فرد است. شما می‌توانید از تپه‌های سر سبز بالا بروید و خیره‌کننده‌ترین مناظر اطراف دهلی را شاهد باشید. در این حوالی هتل‌ها و اقامتگاه‌ها و همچنین رستوران‌ها بسیار ارزان‌قیمت و مقرون به صرفه هستند.

 

 

 باروگ نگینی پنهان

 

 

آگرا شگفتی‌ای در دستان شما

همیشه رویای دیدن شگفتی‌های جهان در سفری مقرون به صرفه را می‌دیدی؟ آگرا این امکان را برای شما می‌کند. سفر از دهلی به آگرا حتی می‌تواند از یک پیتزای پر پنیر هم ارزان‌تر تمام شود. از تاج محل، قلعه آگرا، باغ مهتاب و بسیاری دیگر از جاذبه‌های توریستی این شهر دیدن کنید. آگرا آنقدر دیدنی و گردشی است که می‌تواند آخر هفته شگفت‌انگیزی را به شما ارزانی دارد. به علاوه این نقاط گردشی جادویی و سحرانگیز می‌توانند سوژه بسیاری از عکس‌های چشمگیر اینستاگرام شما شوند. فراموش نکنید به جای رفتن به هتلی آنچنانی به اقامتگاهی ارزان اکتفا کنید.

 

 ۷ نقطه‌ی فوق‌العاده در دهلی که چشم‌اندازی زیبا از این شهر به شما ارائه می‌دهد 

 

 

 آگرا

 

 

۲۱ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران