معرفی ۱۰ هتل برتر شهر بلگراد ؛ اقامتی دلچسب در قلب صربستان

جاذبه‌های گردشگری صربستان
معرفی ۱۰ هتل برتر شهر بلگراد ؛ اقامتی دلچسب در قلب صربستان

بلگراد یکی از زیباترین شهرهای صربستان و پایتخت این کشور سالانه هزاران مسافر را به خودش می‌کشاند تا از آنها با تمام توان و داشته‌هایش پذیرایی کند. توان و داشته‌هایی که کم نیستند و در همه‌ی زمینه‌های اقامتی، رفاهی و تفریحاتی کامل به حساب می‌آیند و همین‌ها هستند که بلگراد را به یکی از بهترین شهرهای حوزه‌ی بالکان تبدیل کرده‌اند. در سفرتان با تور صربستان به بلگراد اگر به دنبال بهترین هتل‌ها برای اقامت هستید . همراه ما باشید تا ۱۰ هتل پر امکانات و جذاب این شهر را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- Moskva


هتلی که نزدیک به ۱۰۰ سال قدمت دارد و یکی از قدیمی‌ترین و بهترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. جاییکه ساختمانش یکی از بناهای معروف این شهر است و یکی از بهترین رستوران‌های شهر بلگراد را در خود جای داده است. هتلی که دسترسی مناسبی به وسایل حمل و نقل این شهر دارد و در نقطه‌ای واقع شده است که در کمترین زمان ممکن می‌توانید از آن به اماکن دیدنی شهر بلگراد بروید. استخر، وای‌فای رایگان و یک کافه‌ی شبانه از مهمترین امکانات این هتل به حساب می‌آیند. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد.

 

۴ دیدنی بی‌تکرار در صربستان که باید ببینید

 

 

Moskva

 


نشانی: ترازیجه ۲۰

 


۲- Metropol palace


یک هتل ۵ ستاره‌ی فوق‌العاده که تمامی امکانات لازم برای یک اقامت لاکچری را در خود دارد. هتلی جذاب و مدرن با بهترین تزئینات داخلی. هتلی که استخرش یکی از بهترین استخرهای شهر بلگراد به حساب می‌آید و تنها مهمانان هتل اجازه‌ی دسترسی به آن را دارند. هتلی که کافه‌ی شبانه‌اش شب‌ها مملو از گردشگران متمول و شهروندان ثروتمند بلگراد می‌شود. انتخاب این هتل برای کسانیکه تمکن مالی دارند و می‌خواهند بهترین امکانات برایشان در سفر فراهم باشد یکی از بهترین انتخاب‌هاست.

 

 

 Metropol palace

 


نشانی: پالیلولا، بلوار کرالیجا الکساندرا ۶۹

 


۳- Square nine


هتلی در مرکز شهر بلگراد که هر روزه مسافران زیادی از این شهر را به خودش جلب می‌کند. چرا که امکانات مناسبی دارد و در قبال آن امکانات هزینه‌ی چندان گرانی از مهمانانش برای اقامت نمی‌گیرد. هتلی که کافه‌ی شبانه و استخر و رستوران و مرکز مراقبت از سلامتی و زیبایی دارد و به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد.

 

 

 Square nine

 


نشانی: استودنسکی ۹

 


۴- Townhouse 27


یک هتل کوچک، دنج و شیک. هتلی که امکانات رفاهی مناسبی دارد و با اتاق‌ها تمیز و خوش فرم و طراحی‌اش از مهمانانش پذیرایی می‌کند. دکور کرم قهوه‌ای این هتل آرامش خاصی به فضای داخلی آن می‌بخشد. به گونه‌ای که قادر است فرهیختگان و هنرمندان زیادی را سالانه به خودش بکشاند. هنرمندان و فریهیخته‌گانی که از سراسر دنیا برای دیدن صربستان به بلگراد عزیمت می‌کنند.

 

۸ مکان شگفت‌انگیز صربستان برای تماشای موسیقی زنده و کنسرت‌های خیابانی

 

 

 Townhouse 27

 


نشانی: مارسالا بیرجوزووا ۵۶

 


۵- Belgrade art


یک هتل مجلل. از آنها که اتاق‌هایشان خودشان یک خانه‌ی کامل به حساب می‌آیند. از آنها که بهترین استخرها و رستوران‌ها و کافه‌ها و مراکز مراقبت از زیبایی شهر را در اختیار خود دارند. از آنها که مسافران ثروتمند برای اقامت به آن می‌روند. از آنها که در طول اقامتتان در یک شهر خاطره‌ای خوش و ماندگار برایتان می‌سازند. در سفرتان به بلگراد اگر مشکل مالی ندارید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به این هتل تشریف ببرید.

 

 

 Belgrade art

 


نشانی: کنزا میهایلا ۲۷

 


۶- Saint ten


یک هتل دنج و راحت. از آنها که اتاق‌های کوچکش به بهترین صورت تزئین شده‌اند. از آنها که رستوران و کافه‌ای عالی دارند و خیلی‌ها ترجیح می‌دهند قرارهای تجاری و شغلی خود را در لابی آن برگزار کنند. از آنها که برای مسافران شهر بلگراد خاطره‌اش خوش از امکانات و نحوه‌ی ارائه‌ی خدماتش می‌سازد.

 

 

 Saint ten

 


نشانی: اسوتوگ ساوا ۱۰

 


۷- Tesla


هتلی که نامش را از دانشمند مشهور قرن بیستم وام گرفته است. هتلی که تمامی امکانات لازم برای داشتن یک اقامت مناسب در بلگراد را دارد. امکان ویژه‌ی این هتل اما این است که مرکزی برای نگهداری و مراقبت از کودکان دارد. بنابراین اگر به صورت خانوادگی به بلگراد رفته‌اید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما برای اقامت این هتل را انتخاب کنید. چرا که برای راحتی در گشت و گذارهایتان با دلی قرص می‌توانید کودکان‌تان را به مرکز نگهداری و مراقبت از کودکان هتل بسپارید.

 

برترین جاذبه‌های دیدنی بلگراد؛ شهر همیشه بیدار اروپای شرقی

 

 

 Tesla

 


نشانی: سوماتوواکا ۴۲

 


۸- Envoy


هتلی واقع شده در میدان جمهوری بلگراد. هتلی که علاوه بر مسافران، شهروندان بلگراد را نیز زیاد به خودش می‌کشاند. چرا که یکی از بهترین رستوران‌های این شهر را در خود جای داده است. هتلی که باشگاه ورزشی و مرکز مراقبت از زیبایی و سلامتی‌اش یکی از معروف‌ترین مراکز شهر بلگراد به حساب می‌آیند. هتلی که به صورت ۲۴ ساعته پذیرش انجام می‌دهد و به سبب آنکه به لحاظ جغرافیایی در منطقه‌ی پر رفت و آمدی از شهر قرار گرفته است همواره مملو از گردشگران و مسافران است.

 

 

 Envoy

 


نشانی: سیکا لجوبینا ۱۳

 


۹- Mint garni


یک هتل ۴ ستاره که استخر و مرکز مراقبت از زیبایی ندارد اما یکی از بهترین رستوران‌های شهر بلگراد را در خود جای داده است. هتلی که با هزینه‌ای مناسب و مقرون به صرفه می‌توان در آن اقامتی خاطره‌انگیز داشت.

 

 

Mint garni

 


۱۰- Le petit piaf


یک هتل کوچک و دنج که بیش از آنکه یک محل اقامت باشد یک مکان قرار برای آنها که در یک سفر تجاری و کاری به بلگراد رفته‌اند به حساب می‌آید.

 

 

 Le petit piaf

 


نشانی: اسکادارسکا ۳۴

۱۵ مهر ۱۳۹۷

نظرات کاربران