گردشی دخترانه در بهترین نقاط خرید در بالی

جاذبه‌های گردشگری بالی

بالی برای تماشای غروب باورنکردنی خورشید و کافه‌های منحصر به فرد، تعطیلات عاشقانه در ویلاهای صخره‌ای و تفریحات ساحلی و دریایی مشهور است. با تور بالی زندگی در بهشت سرسبز را در این جزیره تجربه کنید. در کنار تمام ویژگی‌هایی که می‌توان برای بالی برشمرد خرید نیز یکی از جاذبه‌های آن است. در سفری دخترانه می‌توانید به مراکز خرید زیر سر بزنید.

 

Love Anchor

اگر بعد از غروب آفتاب در امتداد Jalan Batu Balong قدم بزنید، نمی‌توانید این بازار جذاب که از مجموعه‌ای از رستوران‌ها، کافه‌ها و فروشگا‌ه‌ها تشکیل شده را از دست بدهید، مکانی چراغانی به همراه نوشیدنی‌های مخصوص بعد از شام که محیط رویایی رو برای شما رقم خواهد زد. در اینجا می‌توانید پوشاک مد روز، لوازم خانه و دکوریجات، وسایل تزیینی، دریم کچرهای زیبا، حتی آثار هنری مدرسه قدیمی را پیدا کنید. اگر به اندازه کافی مراقب باشید، می‌توانید حتی جواهرات پنهانی را نیز پیدا کنید. اگرچه این یکی از بازارهای فوتوژنیک کنگو محسوب می‌شود، خرید در اینجا ممکن است کمی گران باشد، اما اگر قبلا در بازارهای آخر هفته بالی نبودید، ارزش دیدن دارد.

 

بازدید از پارک فیل‌های بالی

 

  • ساعات کار: روزانه ، ۹ صبح تا ۹ عصر
  • آدرس: Jl. Pantai Batu Bolong No.56, Canggu, North Kuta, Badung, Bali

 

بازار آخر هفته Old Man’s Market

فکر کردید خرید در بازارهای آخر هفته منحصر به شهر بانکوک است؟ بازارهای یکشنبه بالی پر از سبک‌های گشت و گذار، شن و ماسه و تفریحات تابستانی هستند که شما را شگفت زده می‌کنند. در این بازار بالای ۱۵۰ غرفه وجود دارد که نه فقط برای خرید بلکه برای گشت و گذار و سپری کردن یک روز عالی به شما پیشنهاد می‌شود. جواهرات و بدلیجات شیک، لباس‌های ساحلی، و اگر به سلامت خود اهمیت می‌دهید غذاهای ارگانیک همگی در این بازار یافت می‌شود که مطمئنا نمی‌خواهید این تجربه‌های جدید را از دست بدهید.

 

 

  • ساعات کار: آخر هفته منتخب ، ۸ صبح - ۳ بعد از ظهر
  • آدرس: Jalan Batu Bolong, Canggu · Badung, Bali, Indonesia

 

Indigo & Rose

لباس‌های تابستانی رویایی و شلوارک‌های تزئینی عجیب و غریب، اصلی‌ترین چیزی است که میتوانید در indigo & Rose پیدا کنید. به دنبال چیزی شیک و مد روز هستید؟ لباس‌هایی که در اینجا پیدا خواهید کرد، مناسب برای انواع مناسبت‌های روزانه و شبانه در بالی است.

 

گردشی یک روزه در جنگل میمون‌های اوبود بالی

 

  • دامنه قیمت: از ۴۰ تا ۷۰ دلار
  • ساعات کار: روزانه ۸:۳۰ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: Jl. Kayu Aya Kuta

 

The White Peacock Bali

کالاهای موجود در فروشگاه قلب شمارا از تپش باز می‌دارد. در حقیقت، می‌توانید از طریق طرحی که مانکن‌های فروشگاه با لباس راحت و منحصر به فرد خود طراحی می‌شوند، الهام بگیرید. فقط کافی است نگاهی به قلاب‌دوزی آن‌ها در بازار بیندازید، یا لباس‌ها را با لوازم جانبی تزیینی ست کنید. وسایل پوشاک موجود در قفسه می‌توانند بسیار تصادفی باشند، اما هرگز نمی‌دانید در اینجا چه گنجی را می‌توانید پیدا کنید مگر سری به آن بزنید. نگران رنگ مورد علاقه خود در ست‌های لباس تابستانی نباشید. فروشنده‌ها شما را در پیدا کردن جنس دلخواه‌تان یاری می‌دهند. از رنگ‌های روشن گرفته تا رنگهای پاستلی، همه آن‌ها را در فروشگاه می‌یابید.

 

 معرفی برترین بازارها و مراکز خرید بالی 

 

  • آدرس: 1X Jalan Kayu Jati Seminyak Bali

 

سابیا (Sabia)

روح خود را از طریق طیف وسیعی از لباس‌های ساحلی Sabia Design که نه تنها از زیبایی‌های کلاسیک  بلکه از عصیانگری برخوردار هستند، پیوند بزنید. در اینجا، لباس‌های شناور به این منظور ساخته شده تا زنان در وجود خود احساس راحتی کنند. برای تکمیل لباس همچنین گزیده‌ای از جواهرات هم وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را چک کنید.

 

معرفی برترین چشمه‌های آب گرم بالی

 

  • ساعات کار: روزانه ۹ صبح تا ۹ عصر
  • آدرس: Jl. Raya Seminyak, No. 44B, Seminyak

 

Rose Avenue Bali

لازم نیست که به گل رز علاقه داشته باشید تا بخواهید از رز اونیو دیدن کنید. گل رز کالاهای خانگی زیبایی را از دریچه بطری شکل آناناس گرفته تا لوازم خلاقانه دیگر ارائه می‌دهد. بنابراین اگر در بالی تازه وارد و در حال خرید کالاهای خانگی هستید، این فروشگاه را رها نکنید و حتما سری به اینجا بزنید و از همه چیز حیرت کنید. به علاوه در اینجا می‌توانید عکس‌های اینستاگرامی زیبایی بگیرید و در صفحه‌تان منتشر کنید. خرید در اینجا به معنای واقعی کلمه پیاده‌روی در پارک خواهد بود.

 

 

  • دامنه قیمت: ۲.۵۰ تا ۳۰۰ دلار
  • ساعات کار: ۹ صبح تا ۱۰ شب
  • آدرس: No. 44B, Jalan kayu Aya, Seminyak, Bali 80361

 

Triette Store

در اینجا می‌توانید لوازم متنوعی با مضمون عشق و دوستی پیدا کنید که برای هدیه دادن بی‌نظیر هستند. به همین دلیل وقتی وارد فروشگاه می‌شوید کاملا گرما و عشق را از قفسه‌ها حس می‌کنید. شما در اینجا می‌توانید کوسن‌های زیبا، طرح‌های بالیایی و کلی چیزهای جذاب پیدا کنید. به علاوه در اینجا چیزهای زیادی وجود دارد که شکستنی نیستند و قابل شستشو‌ هستند و به راحتی می‌توان به منزل برد. اگر فکر می‌کنید این فروشگاه فقط برای خانم های خانه‌دار مناسب است در اشتباهید. در واقع آن‌ها همچنین خط تولید جواهرات خود را دارند و وسایل کودک مانند لباس و لوازم جانبی را نیز می‌فروشند. بنابراین اگر می‌خواهید در یک سفر خریدهای زیادی انجام دهید، این فروشگاه برای خریدهای شما مناسب است.

 

۷ سوغاتی ویژه بالی

 

  • ساعات کار: ۱۰:۰۰ صبح - ۶:۰۰ بعد از ظهر
  • آدرس: 88 Jalan Batu Belig، Bali
۰۷ اسفند ۱۳۹۸