معرفی ۱۳ مرکز خرید معروف در مشهد

جاذبه‌های گردشگری مشهد

مشهد شهر زیارت و تفریح، شهر بزرگ و جادویی، شهر هتل‌ها و رستوران‌ها، زمستان و تابستان نمی‌شناسد. همیشه مهمان‌پذیر است و مهمان دارد. شهر بازارها و خرید است اینجا. جاییکه جدای از جاذبه‌های مذهبی، جاذبه‌های فرهنگی، هنری و تفریحی فراوانی نیز دارد. در سفرتان با تور مشهد اگر به دنبال بهترین مراکزخرید برای بهترین خریدها هستید. همراه ما باشید تا ۱۳ مرکزخرید مهم و معتبر این شهر در نزد گردشگران و مسافران را یک به یک خدمتتان معرفی کنیم.

 


۱- مشهد مال


یک برج بلند بالا به ارتفاع ۹۰ متر و متشکل از ۲۳ طبقه. برجی که واحدهای تجاری بسیاری دارد و جدای از واحدهای تجاری، چندین سالن سینما و یک شهربازی سرپوشیده را نیز در خود جای داده است. مرکزخریدی که برای یک گشت و گذار خانوادگی مناسب است و در فودکورتش بهترین غذاها و نوشیدنی‌ها را می‌توانید سفارش بدهید و نوش جان کنید. این مرکزخرید در بلوار سجاد تقاطع خیابان خیام واقع شده است.

 

۷ موزه معروف شهر مشهد که باید به دیدن آنها بروید

 

 

 

 


۲- مجتمع تجاری الماس شرق


مرکزی در ۶ طبقه که بیش از هزار و دویست واحد تجاری فعال دارد. با رفتن به این مرکزخرید می‌توانید انواع پوشاک، طلا، نقره، کیف و لوازم خانگی را از آن خریداری کنید. مرکزی که پارکینگ طبقاتی دارد و به راحتی می‌توانید وسیله‌ی نقلیه‌تان را در آن پارک کنید. درهای این مرکزخرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب به روی مشتریانش باز است و از حضور آنها با انواع تخفیفات پذیرایی می‌کند. این مرکزخرید در انتهای بلوار خیام شمالی مشهد قرار دارد.

 

 

 


۳- بازار رضا


بازار رضا یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین بازارهای این شهر است که نزدیکی حرم قرار دارد و همین امر باعث شده است یکی از شلوغ‌ترین بازارهای مشهد باشد. جایی به طول یک کیلومتر و در دو طبقه. جاییکه بیشتر مغازه‌های طبقه اول آن را واحدهایی که سوغاتی‌های مذهبی می‌فروشند تشکیل می‌دهد و در طبقه‌ی دوم آن می‌توانید صنایع دستی، فیروزه و ظروف طلاکاری شده بخرید.

 

 

 

 


۴- مرکزخرید پروما


یکی از بزرگترین و کامل‌ترین مراکزخرید مشهد همین جاست. جاییکه انواع پوشاک و لوازم تزئینی و لوازم منزل در آن به فروش می‌رسد و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ شب درهایش به روی مشتریانش باز است. مرکزخریدی که در میدان جانباز مشهد واقع شده است.

 

 معرفی پارک‌های آبی مشهد، آبتنی در اوج هیجان

 

 

 


۵- مجتمع تجاری وصال


مرکزخریدی مناسب و بزرگ که چندین رستوران و کافی‌شاپ را نیز در خود جای داده است. مرکزخریدی که پارکینگ طبقاتی، ماشین حمل کودک، پله برقی و آسانسور دارد و در بلوار بهارستان این شهر قرار گرفته است.

 

 

 

 


۶- بازار طلافروشان


در سفرتان به این شهر اگر می‌خواهید جواهرات درجه یک خریداری کنید باید به این بازار تشریف ببرید. بازاری واقع شده در خیابان امام خمینی که طلاهایش تنوع زیادی دارند و یکی از بازارهای طلافروشی معروف ایران به حساب می‌آید.

 


۷- مرکزخرید خورشید


مرکزخریدی در ۹ طبقه که نزدیک به ۵۰ واحد تجاری فعال دارد. واحدهایی که در آنها انواع پوشاک، کیف و لوازم آرایشی به فروش می‌رسند. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲ بعد از ظهر و مجددا از ساعت ۵ عصر تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و چندین کافی شاپ خوب شهر را در خود جای داده است. این مرکزخرید در خیابان احمد آباد واقع شده است.

 

 

 

 


۸- بازار عباس قلی خان


یک بازار سنتی و قدیمی که در نزدیکی حوزه‌ی علمیه‌ی این شهر قرار دارد و لوازم صوتی، تصویری و الکترونیکی در آن به فروش می‌رسد. بازاری که قیمت اجناسش مناسب است و در خیابان نواب صفوی این شهر واقع شده است. در سفرتان به مشهد اگر قصد خرید دوربین عکاسی داشتید می‌توانید به این بازار مراجعه کنید.

 

معرفی بهترین کافه‌های شهر مشهد

 

 

 

 


۹- مرکزخرید آرمان


مرکزخریدی بزرگ و مجلل که در سال ۱۳۹۴ در این شهر افتتاح شده است. مرکزخریدی که معتبرترین برندهای پوشاک و کفش جهان در آن عبه دارند. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و در خیابان نواب صفوی این شهر واقع شده است.

 

 

 

 


۱۰- مرکزخرید کاسپین مد


اگر به دنبال خرید اجناس از برندهای ایتالیایی، اسپانیایی، انگلیسی و ترکیه‌ای هستید در سفرتان به مشهد می‌توانید به این مرکزخرید تشریف ببرید و خریدهای خود را انجام بدهید. مرکزخریدی که همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب درهایش به روی مشتریانش باز است و در بلوار سجاد مشهد واقع شده است.

 

 

 


۱۱- مرکزخرید فردوسی


اگر عروس و داماد هستید و به این شهر سفر کرده‌اید این مرکزخرید یکی از بهترین مراکزخرید مشهد برای خریدهای جوانانه و خریدهای مربوط به زوج‌هاست. مرکزخریدی که در سی متری طلاب واقع شده است.

 

 

 

 


۱۲- برج آلتون


آلتون یک برج اداری تجاری بزرگ است که با مراجعه به آن می‌توانید انواع سوغاتی‌های سفر به مشهد را خریداری کنید. برجی که پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و همچنین کالاهای دیجیتال در آن به فروش می‌رسند.

 

 

 

 


۱۳- بازار گوهرشاد


مجتمعی با ۸۴ واحد تجاری که در بلوار سازمان آب مشهد واقع شده است و تعداد زیادی از مسافران این شهر را برای خرید به خودش می‌کشاند. چرا که قیمت اجناسش نسبتا مناسب است.

 

 

 

۲۷ آذر ۱۳۹۷