برترین رستوران‌های سال ۲۰۱۹ به انتخاب تریپ‌ادوایزر

اطلاعات مفید
برترین رستوران‌های سال ۲۰۱۹ به انتخاب تریپ‌ادوایزر

هر ساله سایت تریپ‌ادوایزر برترین‌ها در بخش‌های مختلف مربوط به سفر را بر اساس امتیازاتی که کاربران این سایت داده‌اند، طی لیستی اعلام می‌کند. لیست‌ها شامل برترین رستوران‌ها، سواحل، مراکز خرید و ... می‌شوند. سال پیش نیز ما لیست‌های مربوط به سال ۲۰۱۸ را برایتان گردآوری کرده بودیم و امسال نیز بهترین‌ رستوران‌های جهان در سال ۲۰۱۹ را با هم مرور می‌کنیم.

 

  1. TRB Hutong (پکن، چین)

اگر برنامه‌ی سفر با تور چین به پکن را دارید، می‌توانید در بهترین رستوران دنیا به انتخاب کاربران سایت تریپ‌ادوایزر غذایی میل کنید. این رستوران مدرن و با کیفیت توصیف شده که به ارائه غذاهای بین‌المللی مشغول است. محیط رستوران و نحوه‌ی ارائه غذا هنرمندانه و زیباست و همه چیز برای لذت بردن از یک شام عالی به بهترین شکل تدارک دیده شده است.

 

۸ رستوران عالی در پکن برای خوردن بهترین غذاهای حلال

TRB Hutong

 

  1. Epicure (پاریس، فرانسه)

Epicure نه تنها میان کاربران تریپ‌ادوایزر بلکه از نظر منتقدان غذا نیز از بهترین‌ها در دنیاست. رستورانی که سه ستاره میشلن دارد و با فضای خاص و کلاسیک فرانسوی، کمال را در پخت و ارائه‌ی غذا معنی می‌کند.

 

Epicure

 

  1.  Ristorante Villa Crespi (اورتا سان جیولیو، ایتالیا)

این رستوران متعلق به هتلی لوکس و اشرافی است که در واقع در یک قصر قدیمی متعلق به قرن ۱۹ ساخته شده. رستوران اگر چه فضایی کلاسیک و بسیار زیبا دارد، اما غذایی که در آن میل می‌کنید مدرن و فوق‌العاده است و کیفیت آن از دو ستاره‌ی میشلن که به این مکان تعلق گرفته کاملا پیداست.

 

۶ رستوران با منظره‌ی شهر فلورانس ایتالیا

Ristorante Villa Crespi

 

  1. Restaurante Benazuza (کانکون، مکزیک)

این رستوران نیز در هتلی به نام Grand Oasis Sens قرار گرفته است و سرآشپز معروفش با نام رافائل زارفرا از اسپانیا، غذاهایی در آن پخت می‌کند که هر که از آن چشیده را عاشق خودش می‌کند. نکات مثبت بسیاری در مورد این رستوران وجود دارد که چون لیست وار اماکن را معرفی می‌کنیم از گفتنش می‌مانیم، اما مهم‌ترین این است که غذاهایی در کلاس بهترین رستوران‌ها جهان در Restaurante Benazuza ارائه می‌شود، اما قیمت آن بسیار پایین‌تر از مثال‌های دیگری است که در لیست داریم.

 

Restaurante Benazuza

 

  1. The Jane (آنتورپ، بلژیک)

از ظاهر با شکوه و البته کمی عجیب این رستوران که بگذریم، خواندن نظرات مردم در مورد این رستوران واقعا جالب است. بسیاری طعم غذاها در The Jane را بهترین در دنیا می‌دانند و بعضی دیگر فضایش را دوستانه و فوق‌العاده می‌خوانند و همه‌ی این‌ها باعث شده تا از نظر گردشگران، The Jane پنجمین رستوران برتر در دنیا، در سال ۲۰۱۹ باشد.

 

راهنمای سفری زمستانی به بلژیک

The Jane

 

  1. Le Brouillarta ( فرانسه)

وجود دو رستوران از فرانسه در لیست ده تایی اصلا عجیب نیست، این کشور به داشتن بهترین رستوران‌ها شهرت دارد. اما چیزی که Le Brouillarta را از دیگر انتخاب‌هایمان متمایز می‌کند، بخشی از میزهای آن رو به دریاست که نمایی عالی را پدید می‌آورد. غذاهای گوشتی بخش مهمی از منوی این رستوران را تشکیل می‌دهد که شامل انواع گوشت‌ها از جمله گوشت‌های دریایی متنوع نیز می‌شود.

 

عاشقانه‌ترین فعالیت‌ها در سفر پاریس

Le Brouillarta

 

  1. David Kitchen (چیانگ می، تایلند)

سفر با تور تایلند نیز فرصتی عالی برای بودن در چند نمونه از بهترین رستوران‌های دنیا است. بر خلاف انتظار بهترین رستوران تایلند در این لیست، در بانکوک نیست بلکه در چیانگ میِ زیبا قرار دارد. همانطور که گفتیم در تایلند رستوران‌های خوب زیادی هستند، اما چیزی که David Kitchen را از آن‌ها جدا می‌کند، بلند پروازی سرآشپز خوش ذوق آن است که غذاهای آسیایی، فرانسوی، اروپایی، تایلندی و حتی غذاهای ترکیبی را به شکلی متفاوت و البته بسیار عالی روی میز می‌برد.

 

راهنمای گشت و گذاری زنانه در پاتایا

David Kitchen

 

  1. El Celler de Can Roca (گیرونا، اسپانیا)

رستورانی که سه بارد آن را در سال ۱۹۸۶ تاسیس کردند و در سال ۲۰۰۷ کلیت آن را تغییر داده و به سرعت به یکی از بهترین‌ها در دنیا بدل شدند. مجله‌ی  Restaurant بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ این مکان را بهترین رستوران دنیا نامیده بود و در چندین سال نیز به دومین جایگاه رسیده بود. حالا از نظر گردشگران سایت تریپ‌ادوایز نیز، El Celler de Can Roca هشتمین رستوران برتر دنیا به حساب می‌آید.

 

El Celler de Can Roca

 

  1. Aramburu (بوئنوس آیرس، آرژانتین)

این رستوران با شام‌های ۱۷ کورس خود به شهرتی جهانی دست پیدا کرده. کرس‌هایی که هر کدامشان به شکلی بی‌نظیر خوشمزه بوده و طعم و بافتی فوق‌العاده دارند. البته محیط رستوران با توجه به چینش بی آلایشی که دارد، کم‌تر به رستوران‌های مدرن و لاکچری می‌خورد، اما نباید شک کنید که Aramburu یکی از بهترین‌ها در دنیاست.

 

بهترین شهرهای دنیا برای عاشقان شکلات

Aramburu

 

  1. Adam's (بیرمنگام، انگلستان)

این رستوران را سرآشپز معروف آدام استوک اداره می‌کند. رستورانی که از نظر کاربران تریپ‌ادوایزر بهترین در بریتانیا است و جدا از منوی بسیار عالی شام، منویی مخصوص نهار نیز دارد. از نکات بسیار خوبش نیز، بخش متنوع غذاهای گیاهی آن بوده که در میان انتخاب‌های این لیست، کم‌تر دیده شده است.

 

Adams

۱۳ بهمن ۱۳۹۸

نظرات کاربران