ابزارهای جدید که سفرهای هوایی را برای شما آسان می‌کنند

خطوط هوایی
ابزارهای جدید که سفرهای هوایی را برای شما آسان می‌کنند

کسانیکه اهل مسافرت‌اند و پرواز همواره با مسائلی رو به رو می‌شوند که جزو سختی‌ها و مشکلات سفرهای هوایی به حساب می‌آیند. از جمله‌ی این مسائل می‌توان به بی‌خوابی‌ها و جت لگ‌ها اشاره کرد. تکنولوژی و علم اما همواره تلاش داشته است این مسائل و مشکلات را به سود مسافران حل کند و امروزه با اختراع و ساخت برخی وسایل و ابزارها آنها را حل کرده است. اگر به دنبال شناختن ابزارهای جدیدی که سفرهای هوایی را برای شما آسان می‌کنند هستید در این مقاله‌ی کوتاه همراه ما باشید.


۱- عینک RE-TIMER
جت لگ یکی از شایع‌ترین اختلالاتی است که در سفرهای هوایی، مخصوصا برای کسانیکه زیاد سفر می‌کنند حادث می‌شود. جت لگ در حقیقت یک عکس‌العمل طبیعی بدن در مقابل تغییر مناطق زمانی است که سبب سر درد، خواب‌آلودگی، بد خلقی و مشکلات گوارشی می‌شود. تکنولوژی و علم اما امروزه با اختراع عینکی این مشکل را حل کرده‌ است. عینک RE-TIMERعینکی است که از طریق تنطیم نور محیط به شما کمک می‌کند با منطقه‌ی زمانی جدید که به آن سفر کرده‌اید بدن‌تان را منطبق کنید. این عینک‌ها با باطری کار می‌کنند و باطری‌های آنها از طریق کابل USB قابل شارژ کردن هستند.

 

 

گجت‌های جدید سفر

 


۲- بالشت‌های Ostrich
بالشت‌های اوستریچ، بالشت‌های عجیب و غریبی هستند که به سبب ظاهرشان شاید خیلی‌ها را جذب نکنند اما اگر یک بار در طول پرواز از آنها استفاده کنید مطمئن باشید که به سرعت یکی از آنها را تهیه خواهید کرد و هرکجا که بروید اولین چیزی که با خودتان برمی‌دارید و در چمدان‌تان می‌گذارید همین بالشت‌ها خواهند بود. این بالشت‌ها مسیر ورود نور به سوی چشم‌های شما را می‌بندند، از گردن‌تان محافظت می‌کنند، مسیر ورود هرگونه صدا به گوش‌های شما را می‌بندند و نیز در مدل‌های پیشرفته‌شان با سنسورهایی که دارند، شقیقه‌های شما را خیلی نرم ماساژ می‌دهند و مقدمات یک خواب عمیق و راحت را برایتان به ارمغان می‌آورند.

 

 

بالشت‌های اوسترچ

 

 

اوستریچ نه تنها در سفرهای هوایی بلکه در مکان‌های دیگر نظیر ادارات و کتابخانه‌ها که قصد می‌کنید پشت میزتان استراحتی کوتاه داشته باشید به کار شما می‌آید.


۳- بالشت‌های نگهدارنده‌ی صورت
اگر پروازی طولانی در پیش دارید و یا حتی با قطار و اتوبوس قرار است مسافتی طولاتی را طی کنید پیشنهاد می‌کنیم حتما یکی از این بالشت‌ها تهیه کنید و خودتان را از شر بد خوابی‌ها و گردن درد گرفتن‌ها خلاص کنید. این بالشت‌‌ها مانند یک گهواره صورت شما را نگهداری می‌کنند و به شما کمک می‌کنند در یک وضعیت نسبتا مناسب در پرواز یا هرگونه وسیله‌ی حمل و نقل دیگر به خواب بروید. این بالشت‌ها چون به وسیله‌ی کش به صندلی نصب می‌شوند و مقابل هر تکان انعطاف دارند، از درد گرفتن عضلات شانه و گردن شما جلوگیری می‌کنند.

 

 

بالشت‌های نگهدارنده صورت

 


۴- بالشت چشمی
اگر زیاد پرواز می‌کنید اما ساعت‌هایی که در هر پروازتان در آسمان سپری می‌کنید خیلی طولانی نیست، حتما یکی از این بالشت‌ها تهیه کنید. چرا که این بالشت‌ها هنگامیکه قصد خوابیدن کردید، هم مسیر ورود نور به چشم‌هایتان را می‌بندند و هم مسیر ورود صداهای مختلف به سمت گوش‌هایتان را. این بالشت‌ها حجم زیادی نمی‌گیرند و در هر سفر به راحتی می‌توانید آنها را در جیب لباس‌تان حمل کنید.

 

 

بالشت چشمی

 

 

۵- کت جادار چمدانی
اگر در سفرهایتان از حمل چمدان‌ها و کوله پشتی‌ها خسته شده‌اید حالا کتی برای شما طراحی شده است که می‌توانید تمامی وسایل ضروری‌تان برای یک سفر را درون آن جا بدهید و سفر کنید. این کت که وزنی بسیار ناچیز دارد، ۱۴ جیب بزرگ و کوچک دارد که می‌توانید در آنها تا پانزده کیلو بار حمل کنید. البته بدون آنکه به بدن‌تان خیلی فشار بیاید. در این کت می‌توانید از لباس تا لپ‌تاپ‌تان را جا بدهید و بدون آنکه به کیف یا چمدان دیگری احتیاج داشته باشید سفر کنید.

 

 

کت جادارچمدانی

 

 


۶- باند حریم خصوصی
در سفرهای هوایی اگر می‌خواهید یک حریم خصوصی کوچک برای خودتان درست کنید از این باندها تهیه کنید تا بتوانید دور از چشمان کسانیکه کنار دست‌تان نشسته‌اند فیلم نگاه کنید و یا غذایتان را میل کنید. این باندها صورت شما و چیزی را که به آن نگاه می‌کنید از دیگران پنهان نگه می‌دارند.

 

 

باندحریم خصوصی

۱۴ آذر ۱۳۹۶

نظرات کاربران