چندین جذابیت گردشگری در دنیا

اخبار
چندین جذابیت گردشگری در دنیا

مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا_Istanbul

1 – بازار بزرگ , استانبول

آخرین بازدید سالانه: 91,250,000

کاشی های نقاشی شده با دست ، فانوس های ، صنایع دستی مسی ، فرش ها ، طلاه ها و جواهر هایی که به سبک بیزانس درست شده اند و محصولات متفاوت دیگر و همچنین طاق های بازار که طراحی آن به قرن 15 بر میگردد چشمان شما را خیره خواهد کرد.این مکان توانسته است میلیون ها انسان را خود جذب کند و قدم زدن در این بازار شما را به تاریخ استانبول نزدیک خواهد کرد.

مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا_Mexico_City

2 – زسلو , مکزیکو ستی

آخرین بازدید سالانه: 85,000,000

این شهر سالانه میزبان رژه های نظامی ، برنامه های فرهنگی و سیاسی ، فستیوال ها ، نمایشگاه و تاسیسات و هنر می باشد .کلیسای متروپولیتن و کاخ ملی پهلو از عوامل و جاهایی است که تورسیت را به خود جلب می کند..

 .

Times_Square_مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا

3 – میدان تایمز , نیویورک

آخرین بازدید سالانه50,000,000

چراغ های چشمک زن ، نور های خیره کننده و فروشگا های بسیار بزرگ از خصوصیات این میدان است. منطقه ای که پیاده ها جمعیت غالب است و تمام دسترسی های ممکن برای میدان تایمز قابل دسترس می باشد از جمله مترو ، ریل های زمینی ، اتوبوس ها و تاکسی ها .این منطقه دارای انواع هتل ها با تنوع قیمتی بسیار زیادی بوده و از تمام قیمت ها در این منطقه برای هتل ها یافت می شود.

.

مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا_New_York_City

4 – پارک مرکزی نیویورک

آخرین بازدید سالانه: 40,000,000

نیویورک دارای فضاهای سبز بزرگتری نیز هست ولی این پارک شهرت و معروفیت خاصی نسبت به بقیه دارد. این پارک محبوبیت خاصی برای گردشگران دارد که از دلایل این محبوبیت کالسکه های اسبی و باغ وحش و قلعه تاریخی این پارک می باشد.

.

مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا_Washington__D.C

5 – اتحادیه ایستگاه های واشنگتن

آخرین بازدید سالانه: 40,000,000

این ایستگاه در سال 1907 میلادی بازگشایی شد که این ایستگاه شلوغ میانگین در طی روز 12.500 نفر از این مکان جا به جا می شوند و این جا به جایی داخل شهر و خارج شهر نیز می باشد.این ایستگاه با معماری و سبک های خاصی طراحی و بنا شده است. این بنای عظیم به سبک باروک طراحی و بنا شده است.

 .

مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا_Tokyo

6 – معبد میجی جینگو ، توکیو

آخرین بازدید سالانه: 30,000,000

این بنا 100 بنا شده که به دوره امپراتوری میجی و ملکه شوکن بر میگردد. این معبد شلوغ توکیو یک پناهگاه برای افرادی که به این معبد می آیند محصوب می شود که این بنا با 100.000 درخت احاطه شده . این باغ بزرگ در فصل های متفاوت صحنه های متفاوتی را برای بازدید فراهم می کند و بازی رنگ ها را در این باغ می توان دید.

.

مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا

7 – معبد سنسوجی ، توکیو

آخرین بازدید سالانه: 30,000,000

این معبد ، قدیمی ترین معبد توکیو می باشد که طراحی آن با نقاشی های رنگی بودا می باشد که رنگ قرمز جزو رنگ هایی است که بیشتر در این معبد به چشم می خورد و این طراحی برای قرن های متوالی ژاپن می باشد .در امتداد قرار گرفتن خیابانی که این معبد در آن قرار دارد ، محلی است که افراد غذاهایی را برای افراد بازدید کننده آماده نموده و آماده خرید می باشد.

.

مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا

8 – آبشار نیاگارا ، نیویورک

آخرین بازدید سالانه: 22,000,000

مرز میان آمریکا و کانادا سه آبشار بزرگ به نام نیاگارا قرار گرفته که بزرگترین آبشار دنیا می باشد. اتفاع این آبشار به 165 فوت می رسد که این آبشار از دیدنی ترین مکان های طبیعی در دنیا می باشد. در این منطقه سقوط آزاد با عوامل ایمنی و همچنین پرواز های کوتاه نیز انجام می شود.

.

مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا

9 – ترمینال گراند سنترال ، نیویورک

آخرین بازدید سالانه: 21,600,00

این ساختمان عظیم برای جا به جایی مسافران بسیار زیادی در طول سال فعالیت دارد . این ترمینال دارای انواع رستوران ها ، مغازه ها و انواع فروشگاه ها می باشد که این ترمینال به غیر از فعالیت در زمینه حمل و نقل ، این مکان فضایی برای خرید مسافران و آسایش و آرامی آنها فراهم نموده است.

 .

مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا

10 – کلیسای بانوی ما باسیلکا ، مکزیکو سیتی

آخرین بازدید سالانه20,000,000

این کلیسای قدیمی در قرن 16 میلادی شروع به ساخت شد و در سال 1970 به تکامل و بازگشایی رسید . این کلیسا با تضاد کامل با با کلیسای بزرگ می باشد .این کلیسا به وسیله یک معمار پیر مکزیکی طراحی شد و این کلیسا به سبک یک استودیوم ورزشی می باشد.

 .

دیزنی لند,مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا

11 – دیزنی لند جادویی ، اورلاندو

آخرین بازدید سالانه18,588,000

فضایی عجیب و باور نکردنی برای خانواده ها که بیشترین بازدید از نظر پارک تفریحی را در جهان دارا می باشد و از پر بازدید ترین مکان های دنیا می باشد. در این مکان از تمام شخصیت های کارتونی برای جذب کودکان و حتی بزرگسالان استفاده شده و این موضوع ها فقط گوشه ای از این جذابیت های این سرزمین می باشد.

 .

دیزنی لند,مکان های دیدنی دنیا ,فضا های پر بازدید دنیا

12 – دیزنی لند ، توکیو

آخرین بازدید سالانه: 17,214,000

دیزنی لند توکیو دومین دیزنی لند جهان است و این خیلی ها توکیو را برای دیزنی لند سفر می کنند . این فضا نیز با دارا بودن انواع سرویس های تفریحی خارق العاده مکانی برای سپری کردن اوقات خانواده ها به بهترین صورت تبدیل شده است.

.

.

۱۶ آبان ۱۳۹۴ (به‌روز رسانی شده در: 04 شهریور 1396)

نظرات کاربران