عید قربان و مراسم آن در مکان های مختلف

اخبار
عید قربان و مراسم آن در مکان های مختلف

عید قربن از عید های مسلمانان بوده و یکی از گرامی ترین و مراسمی است که توسط مسلمانان اجرا می شود و دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد.

این مراسم با قربانی کردن و تقسیم آن میان مردم رواج بسیاری یافته و این عید باعث شده که در تمام کشور های مسلمان اجرا شود و این مراسم باعث رواج سفر های تعطیلات عید قربان شود.

عید قربان در هند

جشنواره های مختلفی در این روز برگزار می شود که این روز روز بسیار مهمی میان مسلمانان می باشد.این عید همیشه با اجرای مناسک حج در مکه همراه می شود و در اکثر کشور ها با اجرای جشن همراه است.این مراسم در هند با قربانی کردن و پخش شیرینی همراه است و به همراه این جشن نماز این روز خوانده می شود. بریک به یک دیگر با گرمترین آرزوها و آماده کردن غذاهای ویژه سنتی به عنوان بخشی از این جشن بزرگ در نظر گرفته شده‌است. با این حال، در زمان معاصر، روند ارسال اس ام اس یا پیام بکرید به خاطر خصوصات جذابش و سرعتی که دارد، موفق عمل کرده. جدا از گفتن بکرید مبارک، همچنین می‌توان اهمیت عید را با اس ام اس‌های دوست داشتنی اعلام کرد..

در کشور های مسلمان دیگر نیز این مراسم اجرا می شود به طور مثال در ترکیه مردم لباس نو می پوشند و کوچکتر ها به دیدار بزرگان می روند و و به هم تبریک می گویند

اگر به دنبال سفر در این روز عید هستید ما تور دبی عید قربان را به شما پیشنهاد می کنیم

.

.

تور دبی عید قربان

۱۸ شهریور ۱۳۹۴

نظرات کاربران