مرکز خرید دیپوزیت استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
مرکز خرید دیپوزیت استانبول

مرکز خرید دیپوزیت استانبول یکی از بهترین مکان‌ها برای لذت بردن از خرید در سفر به ترکیه است. این مجموعه که جز اوت لت‌های استانبول به شمار می‌آید فرصت خریدی ارزان و قیمت مناسب از برندهای پرطرفدار بین‌المللی و محلی را برای عاشقان خرید فراهم می‌کند. مهم نیست به دنبال خرید سوغاتی برای آشنایان و یا قصد خرید مفصل برای خود را داشته باشید. در هر صورت مرکز خرید دیپوزیت مقصدی عالی برای لذت بردن از خرید در سفر به استانبول است که بازدید از آن را به همه توریست‌ها پیشنهاد می‌کنیم. از همین رو لازم دانستیم در این مقاله به معرفی این مجموعه همه چیز تمام برای خرید بپردازیم.

 

معرفی مرکز خرید دیپوزیت استانبول

دیپوزیت استانبول معروف به Deposite Outlet Mall از چشم‌نوازترین مراکز خرید استانبول به شمار می‌آید که در زمینی به مساحت ۱۷۰ هزار متر مربع گسترده شده و مغازه‌های متعددی از برندهای معروف دنیا را در خود جای داده است. این مکان که فرصتی عالی برای لذت بردن از خریدهای باکیفیت و قیمت مناسب است به بازدیدکنندگان خود این فرصت را می‌دهد که در ۳۶۵ روز از سال از فرصت‌های تخفیف ویژه بر روی برندهای معروف بهره ببرند. از جمله برندهای معروفی که در این مکان وجود دارند می‌توان به Nike Factory Store، Adidas، Mavi، Boyner Outlet، Damat، Hotiç، LC Waikiki  و ... اشاره کرد. بدون اغراق می‌توان گفت اگر در سفر خود با تور استانبول به دنبال مرکز خریدی هستند که در آن هر چیزی را که قصد خرید دارید با قیمت مناسب پیدا کنید، مرکز خرید دیپوزیت بهترین گزینه خواهد بود.

ناگفته نماند این مجموعه علاوه بر مغازه‌های متنوع از برندهای مختلف با سبک معماری منحصربه‌فرد خود نیز توانسته مورد توجه بازدیدکنندگان قرار بگیرد. همچنین این مرکز خرید در قلب شهر استانبول واقع شده و با ترکیبی عالی از برندها، کافه‌ها و رستوران‌ها فرصت خرید لذت بخشی را به بازدیدکنندگان خود ارائه می‌دهد.

عکس: dir.gen.tr

 

امکانات مرکز خرید دیپوزیت استانبول

مجموعه دیپوزیت استانبول فرصت سرگرم شدن برای یک روز را برای بازدیدکنندگان خود فراهم می‌کند. این مکان بی‌نظیر که به عنوان یکی از بهترین مراکز خرید استانبول و حتی برترین اوت لت ترکیه شناخته می‌شود نه صرفا مکانی برای خرید بلکه جایی برای سرگرم شدن به همراه خانواده برای ساعت‌ها نیز است. اگر بخواهیم امکانات دیپوزیت استانبول را بر اساس کارهایی که پیشنهاد می‌شود در آن انجام دهید دسته‌بندی کنیم، به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • به عنوان اولین کار در Deposite Outlet استانبول، پیشنهاد می‌شود ابتدا به گشت و گذار در آن و خرید از فروشگاه‌های متعددی که وجود دارند، بپردازید.
  • مرکز خرید دیپوزیت استانبول کفش و کیف فروشی‌های بسیار زیادی دارد که بعد از خرید چندین دست لباس فرصت خرید کیف و کفش مناسب آن‌ها را نیز با قیمت مناسب از برندهای معتبر خواهید داشت.
  • بعد از قسمت خرید انواع لباس، کیف و کفش مطمئنا توجه بازدیدکنندگان به غرفه‌های فروش سوغات استانبول معطوف خواهد شد. به طوری که در این مکان انواع فروشگاه‌های سوغاتی خوب وجود دارند که فرصتی عالی برای خرید هدایا، سوغاتی‌ها، و یادگاری‌های متعدد را به توریست‌ها می‌دهند.
  • از دیگر بخش‌های Deposite Outlet فروشگاه‌های عرضه انواع لوازم خانگی هستند که گردشگران می‌توانند تقریبا هر آنچه را که از خرید لوازم خانه انتظار دارند از آن مغازه‌ها پیدا و خریداری کنند.
  • در مرکز خرید Deposite Outlet، یک سوپرمارکت بزرگ توجه شما را به خود جلب خواهد کرد که همه چیز مورد نیاز شما را از جمله سبزیجات و میوه‌های تازه، انواع مختلف گوشت و بسیاری موارد دیگر تامین می‌کند.
  • دپوزیت اوت لت استانبول با بسیاری از فعالیت‌های متنوع که بازدید از آن را لذت بخش می‌کند نیز به فضایی پرطرفدار برای ساعت‌ها سرگرم شدن تبدیل گردیده است. به طوری که دارای یک فضای بازی و مجموعه تفریحی برای کودکان بوده و همین امتیازی بزرگ برای خانواده‌هایی است که به همراه کودکان خود سفر کرده و از این مکان دیدن می‌کنند.
  • البته که نمی‌توان انتظار داشت مجموعه‌ای به این بزرگی امکاناتی نظیر رستوران را برای بازدیدکنندگان خود فراهم نکند. در Deposite Outlet می‌توانید انواع رستوران‌ها مانند Nokul Restaurant و Kofteci Yusuf را پیدا کنید که فرصت لذت بردن از غذاهای خوشمزه را خواهید داشت. علاوه بر آن در کنار رستوران‌ها کافه‌های دوست داشتنی نیز از قبیل Starbucks و Palmedo Cafe وجود دارند که در صورت احساس خستگی می‌توانید سری به آن‌ها زده و با یک نوشیدنی دلخواه از خود پذیرایی کنید.

 

خرید و تفریح در نزدیکی برج گالاتا استانبول

عکس: tr.foursquare.com

 

ساعات بازدید از مرکز خرید دیپوزیت استانبول

با توجه به اینکه دیپوزیت استانبول از جمله بهترین اوت لت‌های استانبول و پرطرفدارترین مکان‌ها برای خرید توریست‌ها است، در تمامی روزهای هفته درهای آن برای بازدید عموم باز می‌باشد. بنابراین علاقه‌مندان می‌توانند در تمامی روزهای هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۰ شب از آن بازدید کنند.

عکس: avmgezgini.com

 

نحوه دسترسی به مرکز خرید دیپوزیت استانبول

دیپوزیت مال در منطقه باشاک‌شهیر استانبول قرار داشته و تقریبا محدوده مرکز شهر محسوب می‌شود. از همین رو توریست‌ها فرصت دسترسی آسانی به‌ آن را از اغلب محله های معروف استانبول خواهند داشت. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مترو و تاکسی بدون هیچ مشکلی به این مکان دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این موضوع اگر هدف شما از سفر به استانبول خرید است اقامت در هتل‌های نزدیک این منطقه نیز ایده خوبی خواهد بود. از هتل‌های نزدیک به Deposite Outlet می‌توان به هتل الیت ورلد اروپا استانبول و هتل پولمن استانبول اشاره کرد. هر دو از جمله بهترین هتل‌های ۵ ستاره استانبول بوده و بدون شک فرصت اقامتی عالی را برای مسافران خود رقم می‌زنند.

  • آدرس: Başak, Giyim Koop. Sanayi Sitesi Ziya Gökalp Osb, Atatürk Blv. No:25, 34490 Başakşehir/İstanbul, Türkiye

 

بهترین چیزهایی میتوانید در استانبول بخرید

عکس: jadepropertyturkey.com

 

منبع ۱

منبع ۲

۱۰ شهریور ۱۴۰۳

نظرات کاربران