لذت گشت و گذاری دخترانه در بانکوک

جاذبه‌های گردشگری تایلند
لذت گشت و گذاری دخترانه در بانکوک

کارهای زیادی برای انجام در تور تایلند به مقصد بانکوک، برای هر سلیقه و گروهی وجود دارد. یکی از بهترین فعالیت‌های گروهی سفری دخترانه و به دور از استرس و کار بین توریست‌هاست. معمولا زنان علاقه زیادی به گشت و گذارهای دوستانه هستند و کارهای زیادی از جمله خرید و کافه گردی انجام می‌دهند. بانکوک مقصدی عالی برای زنان است. این شهر با پیشنهادات وسوسه انگیز و متنوعش برای گروه‌های دختران وقتی برای خستگی نمی‌گذارد اخرش هم می‌بینید بعضی چیزها از قلم می‌افتند و وقتی برای انجامشان پیدا نمی‌کنید. در طول روز، می‌توانید ساعت‌ها به گشت و گذار در مراکز خرید بانکوک و لذت بردن از غذاهای خیابانی لذیذ بپردازید، در حالی که عصرها طیفی انواع کافه‌های پر زرق و برق تا کلوپ‌های شبانه بانکوک انتظار شما را می‌کشند.

 

نوشیدنی رایگان در شب‌های زنانه در بانکوک

تقریبا هر شب هفته جایی در بانکوک وجود دارد که نوشیدنی‌های رایگان یا تخفیف‌های زیادی برای زنان ارائه می‌کند. این رویدادها بسیار متنوع هستند، چه به دنبال نوشیدن با دوستان در یک هتل ۵ ستاره باشید و چه آن را در یک کافه به سبک بریتانیایی معمولی تجربه کنید. شب‌های زنانه معمولا چهارشنبه‌ها یا پنجشنبه‌ها برگزار می‌شود، با پیشنهادهایی مانند و کوکتل‌های امضای رایگان در تمام طول شب! در دورهمی دوستانه رفتن به یکی از این جاها و حس کم هزینه بودن شبی پر از خنده و هیجان همیشه در یاد شما خواهد ماند و تا مدت‌ها از یادآوری آن مثل روز اول هیجانزده خواهید شد.

 

تجربه‌ی خریدی ارزان در مراکز خرید و بازارهای بانکوک

بوفه شکلات سوکوتای بانکوک در سالن در بانکوک (The Sukhothai Bangkok’s Chocolate Buffet at The Salon)

سوکوتای بانکوک از جمعه تا شنبه میزبان بوفه شکلاتی معروف خود در سالن است. سالن مشرف به باغ آبی خیره‌کننده با فواره‌ها و با گزینه‌های زیادی که به تمام ۳ ساعت زمان نیاز دارید تا انتخاب کنید، است. میز خوش طعم شامل سوشی، مینی پای مرغ، ساندویچ خیار و ساتای مرغ کلاسیک می‌شود که حسابی اشتهای شما را تحریک خواهد کرد. در قسمت شیرینی، ۱۶ نوع شکلات خام از جمله ۱۰۰% کاکائو، شکلات سفید و شکلات شیری پوشیده شده با فندق را خواهید یافت. شکلات داغ آن‌ها با ذوب تکه شکلات خالص، قبل از اینکه روی آن با خامه زده شده، درست می‌شود. چای بعد از ظهر در این هتل نه تنها خوشمزه است، بلکه ارزش زیادی نیز دارد. این سفری خود خواسته است که باید در آن بیخیال رژیم و لاغری شوید و انواع خوراکی‌های خوشمزه‌ای که با آن‌ها روبرو می‌شوید را امتحان کنید.

آدرس: The Sukhothai A Beaufort Hotel, 13/3, The Sukhothai Bangkok, 1st Floor, Sathon Tai Road, Thung Mahamek, Khet Sathon, Bangkok, 10120, Thung Maha Mek, Sathon, Bangkok 10120, Thailand

 

خرید در در مراکز خرید بانکوک

خیلی از توریست‌های زن اصلا به هدف خرید و پاساژگردی انتخاب را برای گذراندن تعطیلات انتخاب می‌کنند. مطمئن شوید که راحت‌ترین کفش‌های خود را بپوشید زیرا منطقه خرید بانکوک خرید بیش از ۴۳۰۰ مغازه و غرفه را در خود جای داده است و حدود ۱.۲ کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد. این تعداد زیادی مغازه است و به راحتی می‌توان چندین روز کامل را برای مرور همه قفسه‌ها صرف کرد. قبل از این که انبوه جمعیت به مرکز خرید مد پلاتینیوم برسد گشت و گذار را شروع کنید، جایی که می‌توانید قیمت‌های تخفیف را بررسی کنید، سپس نوبت مرکز شیک سیام است و بعد نوبت به وارن همان میدان سیام می‌رسد، جایی که می‌توانید طراحان جدید و آوانگارد را در آن پیدا کنید. CentralWorld یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید بانکوک است، در حالی که Gaysorn به‌خاطر کالاهای طراحی لوکس شهرت دارد. در واقع چیزی نیست که به دنبالش باشید و اینجا به وفور پیدا نکنید! پیشنهاد می‌کنیم برای خرید در این شهر سری به مرکز خرید ICONSIAM بانکوک و مرکز خرید لاکچری سنترال ویلیج (Central Village) بانکوک بزنید.

 

معرفی موزه‌های برتر بانکوک

گردش با دوچرخه در کو کرت بانکوک (Ko Kret)

کو کرت یک جزیره کوچک در وسط رودخانه چائو فرایا است که به شما ایده‌ای از ظاهر بانکوک در بیش از ۱۰۰ سال پیش می‌دهد. شهرت اینجا به خاطر سفالگری و معابد غیرمعمول بوده و یک تور دوچرخه سواری در اطراف این جزیره راهی عالی برای لذت بردن از کو کرت است، زیرا سرعت زندگی در اینجا نسبتا آرام است. این تور سواری برای همه مناسب است و مسیرهای کانالی را دنبال می‌کند که به‌راحتی بدون ترافیک معمولی در شهر هستند. شاید مدت‌ها باشد که دوچرخه سواری نکرده‌اید یا زنی شلوغ با تجارت و کسب و کار هستید و وقت آنچنانی برای خودتان نذاشته‌اید، این گردش جایی است که می‌توانید به خودِ ۱۶ ساله‌تان برگردید!

تجربه موی تای در بانکوک

اگر از آن دسته افرادی هستید که معتقدید بوکس مختص مردان است سخت در اشتباهید و این را می‌توانید به وضوح در بانکوک ببینید. Luktupfah Muay Thai یکی از بهترین مکان‌های بانکوک برای یادگیری هنر بوکس تایلندی است. البته اردوهای تمرینی آن‌ها جدی و به دور از شوخی است، این بچه‌ها نیروهای ویژه لبنان و تیم بوکس زیر ۱۸ سال ویتنامی را آموزش داده‌اند با این همه یک جلسه تمرین در اینجا هنوز هم سرگرم کننده است، و اگر مبتدی هستید، می‌توانید شروع به کنترل ضربات و بلوک‌های اولیه کنید. خانم‌ها اکثر روزها اینجا تمرین می‌کنند. به علاوه تیم به سطح مناسبی از زبان انگلیسی مسلط هستند و مربیان بسیار دوستانه و کاملا صبور هستند.

 

کافه‌ها و رستوران‌های حوالی بانکوک

آدرس: 15 On Nut 65 Alley, Lane 8, Prawet, Bangkok 10250, Thailand

ساعت کار: دوشنبه تا شنبه از ساعت ۶:۳۰ صبح تا ۷:۳۰ بعد از ظهر (یکشنبه‌ها تعطیل است)

 

تجربه کارائوکه در بانکوک (Yes! R&B Karaoke)

یکی از شادترین تجربه‌های بانکوک رفتن به کارائوکه است. Yes! R&B Karaoke در تانگلور حدود ۱۵ دقیقه از ایستگاه قطار هوایی Thong Lo BTS فاصله دارد. این کارائوکه اتاق‌های خصوصی با عایق صدا دارای تم‌های مختلفی ارائه می‌دهد که دل شما را می‌برد. این مضمون‌ها شامل موضوعات جالبی مثل خرس عروسکی، موتور سیکلت تاکسی، اتاق دیسکو و حتی زندان می‌شوند. در این جا بیش از ۱۰۰ هزار آهنگ برای انتخاب وجود دارد و از آنجایی که در شبی دخترانه با بهترین دوستان خود هستید شاید آهنگ متریال گرل از مدونا انتخابی مناسب باشد.

آدرس: Arena 10, Thonglor Soi 10, Bangkok 10110, Thailand

ساعت کار: همه روزه از ساعت ۱۸ تا ۱ بامداد

 

شبی در کافه تاپاس بانکوک (Tapas Café Bangkok)

کافه تاپاس که در امتداد یکی از خیابان‌های معروف بانکوک قرار دارد، و ترکیبی شگفت‌انگیز از موسیقی روز و کوکتل‌های یخ‌زده را ارائه می‌دهد و شما را از مسیرهای شلوغ بانکوک به سواحل خنک ایبیزا می‌برد. اگر زود به آنجا می‌روید، قبل از رفتن به طبقه بالا و رفتن به میدان رقص، که بعد از ساعت ۱۰ شب شلوغ می‌شود، غذاهای مدیترانه‌ای و یک کوزه سنگریا در رستوران طبقه پایین بخورید. جمعیت بشاش و پر انرژی است. شما می‌توانید با دوستان‌تان موزیک را همراهی کنید و هر زمان که احساس کردید پاهایتان درد گرفته به پشت بام بروید و از صدا و جمعیت دور شوید و کمی هوای تازه تنفس کنید.

 

گردش در منطقه دیدنی واتانا، بانکوک

آدرس: 78 Silom 4 Alley, Khwaeng Suriya Wong, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

ساعت کار: هر روز از ساعت ۴ بعد از ظهر تا ۱ بعد از نیمه شب

 

در تور غذاهای خیابانی بانکوک شرکت کنید

اگر تجربه شما از غذاهای تایلندی خیلی فراتر از پد تای و اسپرینگ رول نیست، نظر ایده خوبی است که به یک تور غذایی خوشمزه نیم روزه بانکوک بپیوندید. راهنماهای صمیمی انگلیسی زبان شما را در سراسر شهر قدیمی در نزدیکی ایستگاه قطار آسمانی Saphan Taksin BTS می‌برند تا غذاهای غرفه‌های خیابانی و رستوران‌های محلی را امتحان کنید. آن‌ها همچنین می‌توانند کمی بیشتر در مورد تاریخ این منطقه زیبای قدیمی بانکوک به شما بگویند. حتی می‌توانید با قایق از رودخانه چائو فرایا هم عبور کنید.

خودتان را به یک اسپا دعوت کنید

تمام این آن طرف و این طرف دویدن‌ها در اطراف شهر باعث می شود شما کاملا خسته شوید، اما ناراحت نباشید، زیرا بانکوک شهری است که در آن می‌توانید از درمان های اسپا لوکس با قیمت های جذاب لذت ببرید. چه به دنبال یک درمان ساده و سریع در یک محیط سنتی باشید یا یک بسته کامل با صورت، اسکراب، ماساژ و بسته بندی در یک هتل ۵ ستاره، بانکوک همه این‌ها را دارد. با دوستان‌تان برای یک عصر آرام در یکی از بهترین اسپاهای بانکوک ریزی کنید و ساعاتی را در کنار هم به ستراحت و لذت بردن از اوقات دوستانه‌تان بگذرانید. البته اغلب اسپا هتل‌های بانکوک در طی رقابتی تنگاتنگ با سایر همکارانشان بهترین امکانات و خدمات از جمله اسپا و درمان‌های شفابخش را هم ارائه می‌دهند.

در شهر چینی بانکوک گردش کنید (Chinatown)

هر شهر بزرگ در دنیا محله چینی‌های خود را دارد و بانکوک نیز از این قاعده مستثنی نیست، می‌دانید که وقتی از دروازه‌های تشریفاتی چین عبور می‌کنید و وارد محله چینی‌های بانکوک می شوید، انگار واقعا وارد این کشور شده‌اید. این محله مملو از غرفه‌های خیابانی و رستوران‌ها، انتخاب مکان‌ها برای غذا خوردن بی‌پایان خواهد بود، در هیچ کجای بانکوک نمی‌توانید مثل این محله انواع مختلف غذاهای چینی را امتحان کنید، مخصوصا با چنین قیمت‌هایی. به علاوه بهترین نقطه شهر برای خرید طلا در بانکوک هم هست!

 

نکات مهم درباره خیابان کائو سان بانکوک

گردش در بازار سنتی چاتوچاک در بانکوک (Chatuchak Market)

یکی از بهترین جاهای بانکوک برای خرید، گردش، پرسه زنی و تماشای فرهنگ بومی مردم در بازارهای شلوغ و جذاب بانکوک است. به تنها در بانکوک، بلکه با بیش از ۸ هزار غرفه در ۲۷ جریب زمین تحت پوشش، این بازار از برترین و مهم‌ترین بازارهای دنیا هم محسوب می‌شود. این بازار آخرهفتگی در طی روز حدود ۲۰۰ هزار بازدیدکننده را پذیرا می‌شود که تصورش هم دیوانه‌وار است. در اینجا شما می‌توانید با قیمت‌های باور نکردنی هر چیزی که فکرش را نمی‌کنید هم پیدا کنید. همچنین یکی از بهترین جاها برای خوردن غذاهای خیابانی و سنتی بانکوک هم هست.

منبع ۱

منبع ۲ 

۱۷ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران