۱۵ هتل رمانتیک هند

جاذبه‌های گردشگری هند
۱۵ هتل رمانتیک هند

تور هند، گزینه‌ای عالی برای سفری دو نفره به حساب می‌آید. تعطیلاتی رمانتیک که می‌توان آن را در شهرهای توریستی هند گذراند و از جاذبه‌های متعددی که در آن‌جا وجود دارد بازدید کرد. در این میان قصرها، هتل‌های بسیار گران و گزینه‌های این چنینی برای اقامت در هند کم نیستند، اما ما می‌خواهیم، هتل‌های رمانتیک هند با قیمت مناسب را به شما معرفی کنیم، که هزینه‌ی آن‌ها برای هر شب کمتر از ۲۰۰ دلار بوده و البته اقامتی فوق‌العاده عالی را نیز برایتان به ارمغان می‌آورند.

 

هتل السور در گوا، هند (Elsewhere)

این بوتیک هتل زیبا در نزدیکی ماپوسا (Mapusa) واقع شده و با ویلاهای کلبه مانندش، یکی از بهترین هتل‌های رمانتیک هند برای اقامتی رویایی و رمانتیک در شهر ساحلی گوا به حساب می‌آید. ویلاها هر کدام شرایط خاص و دکور متفاوتی داشته و حتی یکی دو تا از آن‌ها، ایوانی جذاب رو به رودخانه نیز دارند. امکانات مناسبی برای هر کدام از واحدها در نظر گرفته شده، دکور داخلی شیکی دارند و همگی پنجره‌ها و تراسی رو به دریا دارند تا هر روز صبح که از خواب پا می‌شوید، منظره‌ی جذاب سواحل گوا را تماشا کنید.

آدرس: Ashvem, Mandrem, Goa

شماره تماس: 00919923587713

 

هتل سیشل هَولاک در آندامان و نیکوبار، هند (Seashell Havelock)

این هتل ۵ ستاره با قیمت مناسب، از جمله بهترین انتخاب‌ها برای سفری جذاب به جزایر آندامان به حساب می‌آید. سیشل هولاک دارای اتاق‌ها و سوییت‌های زیبایی بوده که همگی رو به دریا ساخته شده‌اند و از چشم‌اندازهای جذابی بهره می‌برند. هتل دارای استخر، مرکز اسپا و سلامتی، ساحلی فوق‌العاده عالی و امکانات خیلی خوب برای گشت‌ها و تفریحات دریایی بوده و همچنین رستورانی عالی دارد. همه‌ی این امکانات در کنار زیبایی‌های طبیعت جزایر آندامان، سیشل هولاک را به محلی ایده‌آل برای سفر دو نفره بدل می‌کند.

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره در بمبئی

آدرس: Govindrajnagar Beach, 744211 Havelock Island

شماره تماس: 00913192282227

 

اسپا و ریزورت وستین پوشکار در راجستان، هند (The Westin Pushkar Resort & Spa)

راجستان یکی از مقاصد محبوب در تور هند به حساب آمده و از آن دست جاهایی است که هتل‌ها و قصرهای بزرگی را برای اقامت پیدا می‌کنید. وستین پوشکار نیز مجموعه‌ای نسبتا بزرگ، بسیار شیک با اتاق‌های مجلل است که سفری عاشقانه را برای شما می‌سازد. این مجموعه ۵ ستاره با داشتن رستوران، استخری بزرگ، فضای سبز، مرکز اسپا و سلامتی لاکچری و قرار گیری در محلی عالی، از جمله هتل‌های محبوب در سفر به راجستان هند است.

آدرس: Khasra No. 1242, 1243, 1196/1726, Village Surajkund, Motisar Road Pushkar, 305022 Pushkar

شماره تماس: 00911452274400

 

هتل نارندرا یاوان در بیکانر، هند (Narendra Bhawan)

طراحی هنرمندانه این هتل، اولین چیزی است که شما را مجذوب خود خواهد کرد. سبک زیبایی که از تلفیق المان‌های طراحی خانه‌های سنتی و مجلل هندی با معماری مدرن به وجود آمده و نتیجه‌ای چشم‌نواز را به وجود آورده است. بیکانر شاید از جمله شهرهای محبوب ایرانی‌ها در سفر به راجستان نباشد، اما خود این هتل و فضای آرام و دلچسبش، به تنهایی می‌تواند دلیلی برای رفتن به این گوشه از کشور محسوب شود. معماری این هتل نیز دلیل دیگری است که جز هتل‌های رمانتیک هند در لیست ما قرار گرفته است.

 

اقامت در بهترین هتل‌های خانوادگی جیپور

آدرس: Samvit Shikshan Sansthan, Gandhi Colony, Samta Nagar, Bikaner, Rajasthan

شماره تماس: 00917827151151

 

ریزورت ماچان در لوناوالا، هند (The Machan)

نزدیکی به بمبئی باعث شده تا لوناوالا شهری پر بازدید در هند باشد و البته ریزورت ماچان نیز پرطرفدارترین هتل مجلل این شهر است. این ریزورت زیبای ۴ ستاره در منطقه‌ای جنگلی و دنج ساخته شده و از آن بالا، مناظر زیبایی را مشاهده خواهید کرد و از امکانات کامل از جمله استخر بدون لبه می‌توانید استفاده کنید و اقامتگاه‌های متنوعی نیز برای ماندن در ماچان برایتان در نظر گرفته شده است. همچنین موقعیت مکانی این ریزورت، دسترسی به جاذبه‌های مختلف از جمله قلعه‌های تاریخی را آسان می‌کند.

آدرس: Private Road, Lonavala Rd, Atvan, Maharashtra

شماره تماس: 00917666622426

 

بوتیک هتل هنریِ قصر ساوانتوادی در سیندودورگ، هند (Sawantwadi Palace Art Boutique Hotel)

این هتل به شکل قصرهای تاریخی هندی ساخته شده و البته اقامتی شاهانه را نیز برایتان به ارمغان خواهد آورد. جدا از امکانات و خدمات بسیار خوب، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بوتیک هتل قصر ساوانتاودی، طراحی داخلی و بیرونی شیک و بسیار جذاب هتل است. از سنگ فرش‌ راهروهای آن گرفته تا استخر بزرگ مرکز هتل و همچنین طراحی داخلی اتاق‌ها که همگی به شکلی زیبا آماده شده‌اند و البته پنجره‌های رنگی نیز، نور آفتاب را به بهترین شکل به داخل راه می‌دهند. این هتل مسلما برای زوج‌های هنر دوست که علاقه دارند در هتل‌های رمانتیک هند اقامت کنند، سفری معرکه را می‌سازد.

 

معرفی بهترین هتل‌های لاکچری دهلی

آدرس: NH 17, Sindhudurg, Khaskilwada, Sawantwadi, Maharashtra

 

هتل اسپایس ویلیج در کوتایام، هند (Spice Village)

همان طور که از اسم هتل پیداست، اسپایس ویلیج کاملا شبیه به یک دهکده سنتی است و از چندین ویلای سنتی تشکیل شده که در فضایی سبز و چشم‌نواز در کوتایامِ کرالا ساخته شده است. البته این نمای کلی شما را گول نزند، هر کدام از ویلاها امکانات مدرن و عالی داشته و از طراحی شیکی برخوردارند و همچنین خود مجموعه نیز خدماتی همچون رستورانی مجلل، استخر بزرگ و فضای سبز متعدد را در اختیارتان می‌گذارد. هتل اسپایس ویلیج به واقع زیبا و عالی‌ست و از هتل‌های خاص در کرالا به حساب می‌آید.

آدرس: Kottayam - Kumily Rd, Thekkady, Kumily, Kerala

شماره تماس: 00914844261711

 

هتل آلپاین راپسودی در رانیخت، هند (Alpine Rhapsody)

اگر دوست دارید در یکی از هتل‌های رمانتیک هند در منطقه‌ای کوهستانی و به دور از هر گونه سر و صدا، سفر رمانتیک خود را سر کنید، پیشنهاد می‌کنیم به آلپاین راپسودی بروید و از چشم‌انداز هیمالیا و از محیطی مینیمالیسیتی و سنگی لذت ببرید. این هتل زیبا با رستورانی که پیتزاهایی پخته شده در تنور چوبی ارائه می‌کند و کافه‌ای که می‌توانید روی ایوان سنگی‌اش نشسته قهوه‌ میل کنید و روزها را به گردش در هیمالیا بگذرانید، حتما جزو گزینه‌های اصلی ما برای سفری رمانتیک به هند محسوب می‌شود.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره جیپور برای اقامتی لوکس

آدرس: Kalika near Bubudham temple, Golf Course, Ranikhet, Uttarakhand

شماره تماس: 00919528352100

 

هتل روزتا هاوس در دهلی نو، هند (Roseate House)

زوج‌های زیادی برای سفر به تور هند، دهلی نو را به عنوان مقصد انتخاب می‌کنند. این شهر شلوغ و بزرگ، چندین هتل مدرن و جذاب دارد که برای سفری رمانتیک به این شهر، ما پیشمنهادمان، هتل روزتا هاوس است که با یک روفتاپ زیبا و استخری بدون لبه، اتاق‌های مجلل و لوکس، رستورانی بسیار خوب و امکانات عالی از شما پذیرایی کرده و یک کلاب اختصاصی و شیک نیز در خود دارد.

آدرس: Asset 10, Northern Access Rd, Aerocity, Hospitality District, Indira Gandhi International Airport, New Delhi

شماره تماس: 00911171558800

 

هتل زوری کوماراکوم در کرالا، هند (The Zuri Kumarakom)

زوری کوماراکوم در کنار رودخانه‌ای زیبا قرار گرفته و به عنوان یک هتل ۵ ستاره مجلل و یکی از برترین هتل‌های رمانتیک هند، امکاناتی عالی را در اختیارتان می‌گذارد. البته در این هتل، شما می‌توانید به سراغ رودخانه رفته و در آن‌جا قایق سواری کنید یا فعالیت‌هایی مثل ماهی‌گیری را تجربه نمایید. فضای داخلی این هتل بسیار شیک و مجلل است، دارای رستوران، سالن ورزش، مرکز اسپا و حتی استخر در فضای باز بوده و البته بخش زیادی از این فضاهای عمومی نیز، رو به مناظر زیبای طبیعی کرالا قرار دارند.

 

راهنمای خرید سیم کارت در هندوستان

آدرس: V 235 A1 to A54, Karottukayal, Kumarakom, Kerala

شماره تماس: 00914812527272

 

هتل تاج محل در لاکنو، هند (Taj Mahal)

لاکنو یکی از شهرهای زیبا در اوتار پرادش بوده و بی خود هم نیست که اسم این هتل را تاج محل گذاشته‌اند. این مجموعه ۵ ستاره اگر چه قیمت خیلی بالایی ندارد، اما بسیار مجلل ساخته شده و در تک تک قسمت‌های این هتل، می‌توان این تجمل و زیبایی را مشاهده کرد. این هتل بزرگ در جوار رودخانه گومتی قرار گرفته و دارای استخری بزرگ، چند رستوران لاکچری، اتاق‌های شیک و کلاسیک، باغ‌ها و فضای سبز و بسیاری امکانات دیگر است.

آدرس: Gomti Nagar Ext Bypass Rd, Vipin Khand, Gomti Nagar, Lucknow, Uttar Pradesh

شماره تماس: 00915226711000

 

هتل آلوها آن دِ گنگز در ریشکش، هند (Aloha On The Ganges)

اگر به دنبال یکی از هتل‌های رمانتیک متفاوت هند با منظره‌ای فوق‌العاده برای سفر دو نفره خود هستید، می‌توانید به سراغ آلوها آن دِ گنگز بروید که در مسیر رودخانه گنگ قرار گرفته و استخر روباز و رستورانی چسبیده به این رودخانه دارد. فضای فوق‌العاده زیبا، امکانات عالی، منظره‌ی کوه و رودخانه و رستورانی با کیفیت که غذاهایی عالی به روی میز می‌برد، تنها بخشی از جذابیت‌های این هتل هستند.

 

۹ ساحل زیبا و تمیز در هند با پرچم آبی

آدرس: NH 58, Tapovan, Rishikesh, Uttarakhand

شماره تماس: 00919555088000

 

هتل پپر تریل در کرالا، هند (Pepper Trail)

خانه‌های درختی در کرالا لذتی دو چندان دارند و آن هم به خاطر طبیعت چشم نواز این منطقه است. تمامی ویلاهای این مجموعه که در فضایی بسیار بزرگ و سرسبز قرار دارند، دارای فضای داخلی وسیع و همچنین تراس‌های چوبی بوده و از امکانات بسیار خوبی بهره می‌برند. خود مجموعه نیز دارای چند رستوران و خدمات خیلی خوبی است تا اقامتی عالی را برای مهمانان خود رقم بزند.

آدرس: Mangalam Carp Estate Chulliyode, Sulthan Bathery-Chulliyode Road, Sultan Bathery, Kerala

شماره تماس: 00919562277000

 

هتل جیلینگ تراسِس در ناینیتال، هند (Jilling Terraces)

ناینیتال نیز از مناطق کوهستانی محبوب و زیبا در اوتراخاند است و این هتل نیز با قرار گیری در مکانی مرتفع، از این طبیعت بکر و جذاب بیشترین بهره را برده و فضایی جذاب را برای معمانان خود به وجود می‌آورد. این هتل از دیگر انتخاب‌ها برای زوج‌هایی است که مناطق کوهستانی و آرام را برای سفر رمانتیک خود انتخاب می‌کنند و می‌خواهند در کنار زیبایی‌های طبیعت، در جایی مجلل اقامت داشته باشند. قیمت اتاق‌ها در این هتل از ۷ هزار روپیه آغاز می‌شود که ارزان‌ترین در لیست امروز ما به حساب می‌آید.

 

دیدنی‌ترین قلعه‌های دهلی در تور هند

آدرس: Bhatelia-Dhanachuli-BhimtalRoad SOUTH GOLA RANGE Matial Vilage, Dhari Thesil, Uttarakhand

شماره تماس: 00917042084935

 

هتل گراتیتود هریتیج در پودوچری، هند (Gratitude Heritage)

و در پایان، پیشنهاد ویژه‌ای برایتان داریم و آن اقامت در یک ساختمان ۲۰۰ ساله است که بوتیک هتلی کوچک اما زیبا برای زوج‌ها در آن‌جا ساخته شده است. این خانه‌ی زیبا و مجلل قدیمی با حیاط سرسبزی که دارد، میزبانی عالی برای تور هند شما محسوب شده و البته در قالب این ساختمان قدیمی، امکانات مدرن و کاملی برای مهمانان مهیا گشته تا روزهایی عالی را برایتان بسازند.

آدرس: 52, Romain Rolland St, White Town, Puducherry

شماره تماس: 00914132226029

 

منبع

 

۲۳ خرداد ۱۴۰۲

نظرات کاربران