۱۰ هتل جزیره‌ای جذاب در تایلند

جاذبه‌های گردشگری تایلند
۱۰ هتل جزیره‌ای جذاب در تایلند

وقتی به هتل‌های جزیره‌ای فکر می‌کنیم، اولین جایی که به ذهن همه ما می‌رسد، مالدیو است، اما در تور تایلند نیز می‌توانید در هتل‌های لاکچری این چنینی اقامت داشته باشید و اقامت در یک جزیره خصوصی را تجربه نمایید. لیست ۱۰ تایی امروز ما به ۱۰ هتل و ریزورت جزیره‌ای برتر تایلند اختصاص دارد. هتل‌هایی با امکانات عالی، مناظر دیدنی و البته فضایی دنج و دوست داشتنی که مثل آن‌ها را در کم‌تر جایی از تایلند مشاهده خواهید کرد.

 

ریزورت جزیره‌ای کویائو تایلند (Koyao Island Resort)

با رزرو این هتل، تعطیلات شما از بندرگاه بانگ پونگ (Bang Pong Pier) آغاز شده و به جزیره‌ای زیبا و دیدنی به نام کایائو می‌روید که ریزورتی معرکه را در خود می‌بیند. ‌این مجموعه از آن هتل‌هایی است که برای سفری عاشقانه به تایلند مناسب بوده و در کنار امکانات خیلی خوبی که در این اقامتگاه گنجانده شده، مناظر زیبا و دکور جذابی نیز در آن‌جاست که می‌توانید، عکس‌های متعددی را نیز از این سفر به ارمغان ببرید.

جزیره کویائو به طول کلی غیر مسکونی است و تنها خدمه هتل و دیگر مهمانان در آن‌جا حضور دارند. جزیره خیلی کوچک نیست و در آن‌جا ۷ رستوران و بار مختلف تهیه دیده شده و اگر بخواهید، می‌توانید برای صرف شام عاشقانه بر روی ساحل برنامه‌ای بچینید یا این که غذای خود را بر روی قایق‌های چوبی درون آب با نمای غروب آفتاب میل کنید. ویلاهای بزرگ با باغ اختصاصی، سواحلی فوق‌العاده زیبای سفید رنگ، امکانات متعدد برای تفریحات آبی، مناظر چشم نواز و ویژگی‌های این چنینی از ریزورت جزیره‌ای کویائو، یکی از بهترین هتل‌های جزیره‌ای تایلند را ساخته است.

شماره تماس: 006676597474

 

ریزورت جزیره‌ای کو تالو تایلند (Koh Talu Island Resort)

کو تالو از جمله اولین ریزورت‌های جزیره‌ای در تایلند بود که به سرعت محبوبیت جهانی پیدا کردو دلیل آن نیز، زیبایی جزیره و همچنین تنوع زیستی چشم‌نواز زیر آب‌های این جزیره بود. به همین دلیل است که بسیاری از مهمانان هتل، در طول اقامت خود در کو تالو، در سواحل این جزیره به اسنورکلینگ پرداخته و از دنیای شگفت‌انگیز زیر آب‌جا دیدن می‌کنند.

کو تالو جزیره‌ای نه چندان بزرگ است که تمام مساحت آن جنگلی بوده و درختان گرم سیری تمام نقاط آن را پر کرده‌اند. بخشی از جزیره صخره‌ای بوده و بخش دیگری از آن که خود ریزورت واقع شده دارای ساحلی سفید رنگو زیباست که برای آبتنی، اسنورکلینگ و فعالیت‌های آبی، بسیار عالی است. اغلب بناهای این مجموعه به شکل کلاسیک و با مصالح محلی درست شده و دارای دکور فوق‌العاده جذابی هستند. این هتل جزیره‌ای،  جایی لاکچری نیست، اقامتگاه‌های متعددی دارد و هزینه‌ی اقامت در آن‌جا خیلی بالا نیست. از اتاق‌های کوچک تا ویلاهای بزرگ نیز، برای انتخاب پیش روی شماست.

 

بهترین سواحل در تایلند برای موج سواری

شماره تماس: 0066816396950

 

ریزورت جزیره‌ای آدانگ تایلند (Adang Island Resort)

از جمله دیگر ریزورت‌های جزیره‌ای معروف در تایلند، حتما باید به مجموعه آدانگ اشاره کنیم که در محیطی خصوصی در جزیره‌ای زیبا بنا شده است. این جزیره نیز تماما با جنگلی گرم‌سیری پوشی شده و گونه‌های مختلف پرندگان در میان درختانش زندگی می‌کنند. همین امر، تجربه‌ای کاملامنحصر به فرد را برای شما به ارمغان می‌آورد. به این خصوصیت، ساحل ماسه‌ای سفید رنگ، آب شفاف و ماهی‌های رنگارنگی که در ساحل زندگی می‌کنند را هم اضافه کنید.

ریزورت آدانگ هم هتلی لاکچری نیست و در واقع می‌توان به آن‌جا، به عنوان یک اقامتگاه‌ طبیعت گردی در تایلند نگاه کرد. با اقامت در این مکان، جدا از ساحل و جنگل، به مسیر پیاده روی و رفتن به بالای صخره، آبشار زیبایی که در آن‌جا وجود دارد و همچنین چند جزیره‌ی کوچک در آن اطراف نیز دسترسی خواهید داشت.

شماره تماس: 0066897370007

 

ریزورت جزیره‌ای کورال تایلند (Coral Island Resort)

جزیره کورال یا همان جزیره مرجانی، خشکی کوچکی در دل دریاست که محیط جنگلی، ساحلی بزرگ و البته دریایی مملو از مرجان‌های دریایی رنگارنگ داشته و خیلی از آن‌ها که اهل غواصی در تایلند و اسنورکلینگ هستند، آن‌جا را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

این جزیره در نزدیک جزیره هائه (Hae)  واقع شده و اقامتگاه‌های آن دارای امکاناتی همچون استخر، فضای داخلی شیک و امکانات رفاهی کامل هستند. این مکان جزو ریزورت‌های ارزان جزیره‌ای به حساب می‌آید و به خاطر نزدیکی به پوکت، دسترسی به آن‌جا نیز خیلی راحت خواهد بود.

 

بهترین مکان‌ها برای کایت سواری در تایلند

شماره تماس: 0066824230043

 

جزیره خصوصی کو مونورک تایلند (Koh Munnork Private Island)

بر خلاف خیلی از هتل‌های جزیره‌ای که در مالدیو می‌بینید، در تایلند، خیلی از هتل‌های جزیره‌ای، اقامتگاه‌هایی نه چندان لوکس هستند که امکانات خیلی خوبی را در فضایی چشم‌نواز ارائه می‌کنند. ریزورت کو مونورک نیز چنین وضعیتی دارد و در قلب یک جزیره‌ی بسیار کوچک جنگلی واقع شده که با ساحلی سفید و کوچک، آبی شفاف، یک استخر کوچک در کنار دریا و امکاناتی عالی از شما پذیرایی می‌کند.

این مجموعه در کل ۲۲ کلبه دارد و یک رستوران نیز برای آن‌جا در نظر گرفته شده که غذاهای اورگانیک و با کیفیت ارائه می‌کند. البته این مکان کلا جایی ارزان برای اقامت نبوده و به خاطر فضای فوق‌العاده زیبایش، همیشه باید از هفته‌ها قبل‌تر برای رزور اتاق در آن‌جا اقدام کنید. فضای داخلی کلبه‌های شیک و ساده است، همگی آن‌ها دارای ایوان چوبی بوده و از خود اتاق و از پنجره‌هایشان، به خوبی نمای جنگل و دریا پیداست.

شماره تماس: 066837909504

 

ریزورت فی فی آیلند ویلیج بیچ تایلند (Phi Phi Island Village Beach Resort)

اگر چه بودن در جزیره‌ی فی‌فی بر خلاف دیگر گزینه‌های ما آن‌قدر خصوصی به حساب نمی‌آید، اما نمی‌شد این ریزورت زیبا، لوکس و مفرح در یکی از زیباترین جزایر دنیا را از قلم بندازیم.  مجموعه‌ای بزرگ در یکی از سواحل زیبای فی فی که محیطی اختصاصی و دنج را در این جزیره‌ی شلوغ برایتان به ارمغان می‌آورد.

این ریزورت دارای یک ساحل اختصاصی ۸۰۰ متری بوده، یک مرکز تفریحات آبی داشته و تورهای خصوصی برای غواصی برگزار می‌کند. خود مجموعه ۱۸۹ ویلای کلاسیک را میزبانی می‌کند و دارای امکانات گسترده‌ای از جمله چند رستوران و بار، مجموعه اسپا و سلامتی، استخر بزرگ و .. نیز هست.

 

بانجی جامپینگ در تایلند

شماره تماس: 006675628900

 

ریزورت جزیره میمون تایلند (Monkey Island Resort)

آن زمانی متوجه می‌شوید که یک جزیره تا چه حد دنج و خلوت می‌تواند باشد که حتی خود محلی‌های تایلند هم خیلی از آن باخبر نباشند! کو ماک یا جزیره میمون، مکانی دست نخورده و بسیار زیباست که در طول اقامت خود در ریزورت خصوصی‌اش، تنها مهمانان همان هتل را مشاهده خواهید کرد و فضای آرامش بخش و بسیار خوبی دارد.

حتی این ریزورت نیز تنها بخش کوچکی از جزیره را به خود اختصاصی داده و تمام فضای جنگلی آن مملو از پرندگان و میمون‌هایی است که در واقع سکنه اصلی آن‌جا به حساب می‌آیند. ریزورت جزیره میمون خیلی لاکچری نیست اما فضای شیکی دارد و هر کس یک کلبه نسبتا کوچک با تخت و امکانات رفاهی را در اختیار خواهد گرفت. ساحلی زیبای ماسه‌ای، فضای جنگلی برای گردش و بودن قایق‌های مختلف که امکان در اختیار گرفتن آن‌ها و زدن به دل آب را دارید، تنهای بخشی از جذابیت‌های اقامت در این جزیره به حساب می‌آیند.

شماره تماس: 006639524040

 

ریزورت ویلیج کوکونات آیلند تایلند (The Village Coconut Island)

اگر برنامه دارید تا در سفر به تور تایلند به شهر پوکت بروید، پیشنهاد می‌کنیم، ریزورت ویلیج کوکانات را که در جزیره‌ای خصوصی در نزدیکی این مقصد گردشگری وجود دارد را نیز در نظر بگیرید. یک مجموعه شیک و جذاب که نه تنها جذابیت‌های حضور در یک جزیره خصوصی را برایتان به ارمغان می‌آورد، بلکه در فاصله‌ی چند دقیقه‌ای از تفریحات محبوب پوکت نیز واقع شده است.

ریزورت ویلیج کوکونات آیلند، مجموعه‌ای بسیار لوکس و گران است و البته دارای امکانات گسترده‌ای از جمله چندین استخر، ویلاهای بزرگ، ساحل اختصاصی، امکانات متعدد برای انجام تفریحات آبی، رستوران‌ها و بارهای متعدد و خیلی چیزهای دیگر است.

 

بهترین نقاط تایلند برای ماه عسل

شماره تماس: 006676352148

 

ریزورت جزیره راچا تایلند (Racha Island Resort)

این ریزورت ۴ ستاره فوق‌العاده جذاب، یکی دیگر هتل‌های جزیره‌ای مفرح تایلند است که در جزیره‌ای بزرگ ساخته شده، امکانات خیلی خوبی دارد و البته مناطق متنوعی نیز در خود جزیره برای دیدن وجود دارد. از خلیج زیبایی که در جزیره قرار گرفته تا محیط‌های جنگلی یا حتی تپه‌های بلندی که از آن‌ بالا، منظره‌ی زیبایی از تایلند را مشاهده خواهید کرد، بخشی از دیدنی‌های این جزیره هستند و اگر در موقع مناسبی از سال به آن‌جا بروید، می‌توانید، لاکپشت‌های دریایی را که در ساحل از تخم بیرون می‌آیند را مشاهده کنید.

مجموعه راچا نیز فاصله‌ی زیادی تا پوکت ندارد و دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی نیز هست که از هر نظر مهمانان هتل را راضی نگه خواهد داشت. همچنین تفریحات متنوعی نیز برای مهمانان این هتل وجود دارد تا روزهایی شاد را درآن‌جا بگذرانند.

شماره تماس: 006676352025

 

ریزورت آنانتارا لاوانا تایلند (Anantara Lawana Resort)

گزینه‌ی آخر لیست ما به جزیره‌ای نسبتا کوچک در سامویی اختصاص داشته که از جمله زیباترین جزایر این مقاله نیز به حساب می‌آید و موقع اقامت در این منطقه، مناظر فوق‌العاده جذابی را مشاهده خواهید کرد و برای درک بهتر زیبایی‌های کشور، می‌توانید به عمق آب نیز شیرجه زده و مرجان‌های دریایی رنگارنگ و ماهی‌های کوچک و بزرگ را مشاهده نمایید.

این مجموعه لاکچری و ۵ ستاره، یکی از گزینه‌های خاص برای اقامت در تور تایلند به حساب آمده که تمامی ویلاهای آن به شکل ویژه‌ای با بهره گیری از المان‌های سنتی کشور طراحی شده، دارای استخرهای بدون لبه اختصاصی هستند و امکانات فوق‌العاده عالی و کاملی برایشان در نظر گرفته شده است. خود جزیره نیز در کنار زیبایی‌های متعدد طبیعی، دارای سواحلی استثنایی برای تفریح، آبتنی و آفتاب گرفتن است.

 

بازدید از ۴ جزیره دلربا نزدیک فی فی

شماره تماس: 006677960333

 

منبع

 

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲

نظرات کاربران