۵ رستوران زیر آب در مالدیو

جاذبه‌های گردشگری مالدیو
۵ رستوران زیر آب در مالدیو

سحر و جادو را می‌توانید در سفرتان با تور مالدیو بیابید. غیر از اقامتگاه‌های ناب، تجربه‌ خوردن یک ناهار دلچسب هم می‌تواند در خاطرتان بماند. اینبار نمی‌خواهیم رستوران‌های ساحلی را به شما معرفی کنیم، بلکه پنج رستوران زیرآب نفس‌گیر در مالدیو وجود دارد که باید از آنها دیدن کنید تا تجربه تعطیلات خود در این جزیره را به لحظاتی به یاد ماندنی تبدیل کنید. این رستوران‌ها که درون اقیانوس ساخته شده‌اند و از طریق سقف‌های شیشه‌ای منظره‌ای زیبا از زندگی دریایی ارائه و تجربه غذاخوری در زیر آب در مالدیو را به گونه‌ای وصف نشدنی برایتان مهیا می‌کنند. در این مقاله نگاهی به لیست ۵ بهترین رستوران زیر آب در مالدیو می‌اندازیم:

  • رستوران زیر دریای ایتها Ithaa
  • رستوران سابسیکس Subsix
  • رستوران دریا SEA
  • رستوران زیر دریا 5.8
  • رستوران منهای شش متر Minus Six Meters

 

رستوران زیر دریای ایتها، تجربه سورئال در زیر دریا Ithaa Undersea Restaurant

رستوران زیر دریای ایتها Ithaa که ۱۶ فوت زیر سطح دریا ساخته شده است، بدون شک بهترین رستوران زیر دریای مالدیو محسوب می‌شود و حتما باید از آن دیدن کنید و در این مکان جادویی غذا بخورید. طراحی این رستوران از طراحی معاصر اروپا الهام گرفته شده است. این رستوران با چشم‌انداز منظره پانورامای ۱۸۰ درجه از زندگی زیبای دریایی، تجربه‌ای فراموش نشدنی را به مشتریان ارائه می‌دهد و در نوع خود در این جزیره بی‌نظیر است. در واقع چیزی که آن را منحصر به فرد می‌کند این است که می‌توان آن را برای صبحانه‌های خصوصی، عروسی‌ها و سایر مناسبت‌های خاص هم رزرو کرد! در سفر به مالدیو این رستوران را در لیست رستوران‌هایی که حتما می‌خواهید به آنجا بروید قرار دهید تا از یک غذای خوشمزه لذت ببرید. چرا که Ithaa اولین رستوران زیردریایی تمام شیشه‌ای در جهان و برنده سه جایزه جهانی در جوایز رستوران لوکس جهانی در سال ۲۰۱۷ بوده است. این رستوران زیر دریایی یکی از شگفت‌انگیزترین رستوران‌های مالدیو به شمار می‌رود که می‌توانید با مبلغی در حدود ۳۹۰ دلار برای شام و ۲۳۰ دلار آمریکا برای ناهار در آن غذا بخورید. به عنوان مثال برای ناهار می‌توانید غذایی سبک مانند سوپ لوبیا سبز، سالاد انبه سبز و پاپایا به همراه موس شکلات تلخ میل کنید.

نوع آشپزی: اروپایی

هزینه متوسط: حدود ۲۰۰۰۰ روپیه برای هر نفر

زمان فعالیت رستوران: هر روز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۲ نیمه شب

رتبه تریپ ادوایزر: ۴ و نیم از ۵

مکان: جزیره کنراد رانگالی 20077، مالدیو

رستوران سابسیک، از یک شام مجلل لذت ببرید  Subsix Underwater Restaurant

رستوران زیر آب ساب‌سیکس در مالدیو به معنای واقعی کلمه، زمین بازی زیر دریا و اولین کلوپ شبانه زیر آب در جزیره به شمار می‌رود. ساب‌سیکس یکی از پربازدیدترین رستوران‌های زیر آب مالدیو است. درست متناسب با نامش همه چیز از صندلی‌هایی که شبیه شقایق‌های دریایی هستند تا نوار صدفی شکل، هاله دریا را منعکس می‌کند. علاوه بر همه اینها، لوسترهای مرجانی و نور آبی اقیانوسی به تم پری دریایی اضافه و باعث می‌شود که احساس کنید بخشی از زندگی زیر دریا هستید. اگر به دنبال یک رستوران ارزان زیر آب در مالدیو هستید، باید از رستوران زیر آب ساب سیکس دیدن کنید و غذاهای خوشمزه بخورید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این رستوران در عمق ۲۰ فوتی زیر اقیانوس هند قرار گرفته است و چیزی که آن را منحصر به فرد می‌کند نه تنها تجربه غذاخوری متفاوت است، بلکه هیجانی است که در رسیدن به اینجا وجود دارد. به این صورت که پس از سوار شدن به قایق تندرو، می‌توانید با پایین آمدن از پله‌های سه‌طبقه‌ای، برای خوردن یک غذای لذیذ به اینجا بروید.

نوع آشپزی: دریایی

هزینه متوسط: حدود ۵۰۰۰ روپیه برای دو نفر

زمان فعالیت رستوران: هر روز از ساعت ۱۲ تا ۱۴:۳۰ برای ناهار و از ساعت ۲۱ به بعد برای مهمانی زیر آب در روزهای چهارشنبه و شنبه

رتبه تریپ ادوایزر: ۵ از ۵

مکان: جزایر خصوصی نیاما مالدیو، Huluwalu، Dhaalu Atoll 00000

 

جاذبه‌های گردشگری مالدیو

رستوران دریا، تجربه‌ای به یاد ماندنی SEA Restaurant

رستوران SEA در Anantara Kihavah تجربه غذاخوری در زیر آب در مالدیو را به سطح جدیدی ارتقاء می‌دهد. جدای از ارائه طیف شگفت‌انگیزی از شراب‌ها که ۹ دهه طول می‌کشد تا آماده سرو شود، این رستوران مجموعه‌ای عالی از ویژگی‌هایی همچون شنا، دارت و رقص در حین غذا خوردن است. شکی نیست که این مکان فوق‌العاده‌ای برای بازدید با عزیزانتان است تا زندگی زیر آب را درست با چشمان خود تجربه کنید! در واقع رستوران دریا به عنوان اولین انبار شراب زیر آب در جهان، تجربه‌ای رویایی و خارج از جهان را همراه با غذاهای لذیذ بین‌المللی به شما ارائه می‌دهد.

نوع آشپزی: دریایی

هزینه متوسط: حدود ۱۰۰۰۰ روپیه برای هر نفر

زمان فعالیت رستوران: برای صرف ناهار ۱۲ تا ۱۴ و شام از ۱۸:۳۰ تا ۲۲:۳۰

رتبه تریپ ادوایزر: ۵ از ۵

مکان: جزیره کیهاوا هوراوالی، 20215، مالدیو

رستوران زیر دریای ۵.۸ ، از غذاهای خوشمزه لذت ببرید (5.8 Undersea Restaurant)

این رستوران از نظر ظاهری خیره‌کننده با تجربه‌ای عالی از غذاخوری در زیر دریا، یکی از رستوران‌های عجیب و غریب مالدیو است که دست کمی از شگفتی ندارد. در حالی که اینجا مکانی عالی برای صرف ناهار است، مکانی ایده‌آل برای تجربه شام ​​غروب آفتاب هم است. منوی گسترده این رستوران به تجملات می‌افزاید و شما را به یک غذای فوق‌العاده دعوت می‌کند. قیمت‌ها در اینجا ممکن است خیلی گران به نظر برسند، اما باور کنید که این تجربه ارزشش را دارد! رستوران ۵.۸ بزرگترین رستوران زیردریایی مالدیو تمام شیشه‌ای جهان است که در هتل Hurawalhi Island Resort  واقع شده است و تجربه‌ای متفاوت از چنین کلاسی در رستوران‌ها و غذاهای عجیب و غریبش را ارائه می‌کند.

آشپزی: غذاهای دریایی، اروپایی، بین المللی، فیوژن

زمان: ساعت ۱۲:۳۰ بعد از ظهر برای ناهار، ۱۸:۱۵ بعد از ظهر برای شام غروب آفتاب و ۲۱:۱۵ به بعد برای شام مهتابی

رتبه تریپ ادوایزر: ۵ از ۵

مکان: استراحتگاه جزیره  Hurawalhi، جزیره مرجانی  Lhaviyani، مالدیو

 

زیباترین جزیره‌های مالدیو

رستوران منهای شش متر، صرف یک شام متفاوت (Minus Six Meters Restaurant)

رستوران Minus Six Meters  که در میان محیط مجلل و زندگی دریایی زیبا قرار دارد، جواهری درخشان در تاج Ozens است. این یک تجربه ناهارخوری فوق‌العاده بت غذاهای دریایی عجیب و غریب خواهد بود که شما را با جذابیت خود مجذوب می‌کند. علاوه بر انحصاری بودن، اگر بیش از چهار شب در استراحتگاه بمانید، می‌توانید به صورت رایگان در رستوران غذا بخورید. با قرار گرفتن ۲۰ فوتی زیر تالاب آبی، این مکان ایده‌آل رمانتیک‌ترین و سورئال‌ترین مکان برای بازدید با عزیزانتان است! به غیر از ناهار، می‌توانید صبحانه‌های عالی را هم در اینجا امتحان کنید یا فضایی را برای رویدادهای ویژه عصرانه رزرو کنید و در دنیای زیر آب مهمانی بگیرید! رستوران منهای شش متر یک مکان انحصاری غذاخوری در زیر دریا محسوب می‌شود که مناظر خیره کننده‌ای از لاک‌پشت‌های دریایی، صدف‌ها و دیگر زیبایی‌ها دارد.

آشپزی: اروپایی، غذاهای دریایی

هزینه: حدود ۱۰۰ تا ۳۰۰ دلار آمریکا

زمان: ناهار ۱۲ تا ۱۴ و شام از ۱۹ تا ۲۲

رتبه تریپ ادوایزر: ۵ از ۵

مکان: OZEN by Atmosphere، جزیره  Maadhoo، South Mal- Atoll، Maadhoo Island 20094، مالدیو

نکاتی برای بازدید از رستوران‌های زیر آب در مالدیو

در این مقاله نکاتی را فهرست کرده‌ایم که بهتر است به هنگام بازدید و غذا خوردن در رستوران‌های زیر آب مالدیو، آنها را به خاطر داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که یک وعده غذایی بدون دردسر می‌خورید.

  • اگر تعطیلات خود را با خانواده در مالدیو می‌گذرانید و بچه‌هایی به همراه دارید، سعی کنید برای ناهار به رستوران Ithaa بروید. زیرا در ساعات شام به کودکان اجازه ورود نمی‌دهد.
  • همه این رستوران‌های زیر دریا در مالدیو زمان‌بندی متفاوتی برای ناهار و شام دارند. فراموش نکنید قبل از برنامه‌ریزی برای بازدید، برنامه هر کدام را بررسی کنید.
  • اگر در استراحتگاه مربوطه رستوران زیردریایی که می‌خواهید در آن غذا بخورید اقامت ندارید، با مدیریت استراحتگاه تماس بگیرید و ترانسفر و میز خود را از قبل رزرو کنید.
  • مطمئن شوید که هوشمندانه و مناسب لباس پوشیده‌اید. در این سبک مکان‌ها، معمولا لباس‌های رسمی و شیک می‌پوشند. به طور مثال شاید جالب نباشد که با یک لباس راحتی یا شلوارک وارد چنین رستوران‌هایی شوید.
  • ثبت خاطرات و تجربه شما از صرف شام زیر آب در مالدیو ضروری است. فقط مطمئن شوید که بیش از حد توریستی رفتار نکنید. چرا که ممکن است اطرافیان خود را معذب یا بی دست و پا کند. عادی رفتار کنید و از غذای خوشمزه لذت ببرید.

 

۱۶ غذا و نوشیدنی محلی محبوب در مالدیو

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید بزرگترین رستوران زیر آبی جهان در نروژ قرار دارد. رستوران Under حدود پنج متر زیر دریا در نوک جنوبی نروژ واقع شده است. با این حال شما می‌توانید بهترین غذاها را در رستوران‌های زیر آبی مالدیو در عمق سه متری امتحان کنید و خاطرات فراموش نشدنی را برای خود و عزیزانتان به یادگار بگذارید. هر چند شاید هیچ وقت حتی فکرش را هم نمی‌کردید که بخواهید زیر آب غذا بخورید. اما مطمئن باشید که میل کردن یک وعده غذایی به همراه یک نوشیدنی خاص در رستوران زیر آب یکی از ناب‌ترین و مهیج‌ترین تجربیاتی است که می‌توانید در طول زندگی خود کسب کنید. مگر اینکه جزو افرادی باشید که فوبیا و ترس زیر دریا را دارند و در این صورت، می‌توانید رستوران دیگری برای صرف ناهار بیابید. به عنوان مثال در سواحل بکر و زیبای مالدیو بنشینید و در آرامشی تمام نشدنی و با حس کردن نسیمی خنک بر روی موهای خود غذا بخورید.

 

منبع

۲۶ آبان ۱۴۰۱

نظرات کاربران