بهترین رستوران‌های کندی

جاذبه‌های گردشگری کندی
بهترین رستوران‌های کندی

تور سریلانکا مملو از رستوران‌های عالی است که همه چیز از هندی، چینی، تایلندی و غیره را هم برای گیاه‌خواران و هم برای غیر گیاه‌خواران آماده و سرو می‌کند. یکی از بهترین راه‌ها برای لذت بردن از غذاهای لذیذ و غذاهای یک مکان، گشت و گذار است. سعی کنید به هر جایی از دنیا که سفر می‌کنید مانند یک محلی غذا بخورید، و وقتی نوبت به سریلانکا می‌رسد کندی تجربه بی نظیری ارائه می‌دهد. رستوران‌های کندی با ارائه برخی از غذاهای لذیذ و فوق‌العاده خوشمزه بهترین تجربه ممکن را ارائه می‌دهند.

 

Theva Cuisine

اگر به دنبال رستورانی خوب در کندی هستید، توا انتخابی عالی است اما کمی از مسیر دور بوده بوده ولی ارزش رفتن و پیدا کردن آدرس را دارد. Theva Cuisine که یکی از بهترین رستوران‌های کندی در نظر گرفته می‌شود، منوی متنوعی با غذاهای سریلانکا، اروپایی و فیوژن ارائه می‌دهد. در حالی که خدمات بی عیب و نقص است، رستوران غذای لذیذ را در طول روز سرو می‌کند و مناظر زیبایی از اطراف را ارائه می‌دهد. اگر به این رستوران رفتید از کاری بادام هندی و بشقاب غذاهای دریایی حتما امتحان کنید.

آدرس: 11/B5/10-1, 6th Lane, Off Upper Tank Road, Off Circular Road 2, Kandy

 

Devon Restaurant & Bakery

دوون یکی دیگر از رستوران‌های خوب کندی است که غذاهای سنتی سریلانکا و چینی و همچنین چند غذای اروپایی سرو می‌کند. این رستوران دو طبقه خودمانی که یکی از محبوب‌ترین غذاخوری‌ها در میان مردم محلی است، در ساعات ناهار بسیار شلوغ میشود. از آنجایی که بسیار محبوب است و معمولا صف طولانی از مردم در انتظار ورود به آن هستند، انتظار می‌رود مهمانان به محض اتمام وعده غذایی خود را ترک کنند. با این وجود، زمانی که در کندی هستید، باید از رستوران و نانوایی دوون بازدید کنید. بنابراین، هنگامی که به دنبال رستوران‌های چینی در کندی هستید، مطمئنا این رستوران هوس شما را از بین می‌برد. در اینجا محبوب‌ترین موارد جعبه برنج و چای سنتی شیر هستند.

 

غذاهای خیابانی سریلانکا را بشناسیم

آدرس: 11, Sri Dalada Veediya, Kandy

 

Royal Bar & Hotel Restaurant

اگر می‌خواهید طعم غذاهای اصیل محلی را بچشید، از تنها رستوران رویال بار و هتل دیدن کنید. این یکی از بهترین رستوران‌های کندی برای غذاهایی مانند هوموس، کیک ماهی و غیره و همچنین مکانی خوب برای نوشیدنی با دوستان است. این رستوران جذابیتی قدیمی دارد که مطمئنا عاشق آن خواهد شد و در کنار آن، همیشه می‌توان انتظار غذا، نوشیدنی و خدمات عالی را در این رستوران داشت. در این رستوران از کاری مرغ و کاری میگو امتحان کنید که محبوب‌ترین غذاهای منو هستند.

آدرس: No. 44, Kings Street, Kandy

 

Kandyan King Seafood Restaurant

اگر می‌خواهید غذاهای دریایی را در کندی امتحان کنید باید بگوییم هیچ مکانی بهتر از رستوران دریایی Kandyan King وجود ندارد. کارکنان آن دوستانه و حرفه‌ای هستند و رستوران برخی از خوشمزه ترین غذاهای دریایی در کل کشور را سرو می‌کند. بهترین بخش در مورد این غذاخوری این است که مقرون به صرفه است و غذاهای با کیفیت بالا و قیمت های عالی ارائه می‌دهد. همچنین به جاذبه‌هایی مانند موزه جهانی بودایی، کاخ سلطنتی کندی، پناهگاه Udawattekele و معبد مقدس دندان نزدیک است. بنابراین شما می‌توانید در همان حوالی به خوبی بگردید و هر زمان که احساس گرسنگی کردید به این رستوران پناه ببرید. ماهی و چیپس و غذاهای دریایی از غذاهای توصیه شده در این رستوران هستند.

 

مقاصد ساحلی سریلانکا برای انواع مسافران

آدرس: 136, DS Senanayake Street, Kandy

 

Balaji Dosai

وقتی صحبت از رستوران‌های هندی در کندی می‌شود، هیچ مکانی مانند بالاجی دوسای وجود ندارد. این یک غذاخوری ساده و بدون ظرافت است که برخی از خوشمزه ترین غذاهای هندی شهر را سرو می‌کند. قیمت‌ها واقعا مقرون به صرفه است و دارای کارکنانی خوش برخورد و فعال است، بنابراین خدمات همیشه عالی است. اگر به غذاهای اصیل هندی علاقه دارید و به دنبال رستوران های شگفت انگیز گیاهی هندی در کندی هستید، Balaji Dosai بهترین مکان است. دوسا کاغذی، دوسا پنیر و اولوندو وادای از غذاهای محبوب این رستوران هستند که می‌توانید سفارش دهید.

آدرس: No. 09 Peradeniya Road, 09 D.S. Senanayake Veediya, Kandy

 

The Empire Caf

اگر می‌خواهید از غذاهای خوشمزه با قیمتی مقرون به صرفه نوش جان کنید، پس باید به کافه امپایر مراجعه کنید. در این رستوران همه چیز از سالاد، مک و پنیر، اسپرینگ رول و غیره سرو می‌شود. خدمات با کارکنان صمیمی و خوش برخورد همیشه عالی است و کافه نیز ارزش زیادی برای هزینه کردن دارد و همیشه با ارزشی بیش از آنچه پرداخت می‌کنید از شما پذیرایی می‌شود. حتما از اسپرینگ رول، کاری سریلانکا و قاچ سیب زمینی در اینجا امتحان کنید.

آدرس: 21, Temple Street, Kandy

 

White House Restaurant

رستوران کندی کاخ سفید یکی دیگر از مکان‌های محبوب برای غذا خوردن در بین مردم محلی و بازدیدکنندگان است. این غذاخوری دو طبقه کافه‌ای است که قهوه و شیرینی‌های سبک را از نانوایی خودش در طبقه اول سرو می‌کند، در حالی که طبقه دوم یک رستوران معمولی است که غذاهای سنتی سریلانکا، هندی و چینی را سرو می‌کند. با این حال، مکانی عالی برای یک ناهار آرام یا یک شام رمانتیک آرام با عزیزتان است. رستوران‌های خوب زیادی در کندی پیدا خواهید کرد و این یکی از آن‌هاست. از محبوب‌ترین غذاهایی که در این رستوران توصیه می‌شود امتحان کنید می‌توان به کاری ماهی گوان، مرغ تنوری و کورما میگو اشاره کرد.

 

بهترین مقاصد سریلانکا برای سفرهای خانوادگی

آدرس: 21, Dalada Veediya, Kandy

 

Kandy House

اگر به دنبال یکی از بهترین مکان‌ها برای غذا خوردن در کندی در یک عصر عاشقانه هستید باید به خانه معروف کندی بروید. این ساختمان که زمانی ویلای آخرین وزیر ارشد پادشاهی کندیان بود، سال‌ها بعد به یک بوتیک هتل و رستوران با طراحی پیچیده تبدیل شد. دارای باغی جذاب و منظره ای زیبا از شالیزارها است و برای یک شام رمانتیک، رستوران کندی هاوس بهترین مکان محسوب می‌شود، به خصوص اگر ایوانی را انتخاب کنید که با چراغ‌ها و فانوس‌های دلربا می‌درخشد. از غذاهای برجسته و محبوب رستوران به کاری گوشت گاو ماسامان با برنج باسماتی و کلم بروکلی و فیله ماهی پارا ماهی با برنج یاس می‌توان اشاره کرد.

آدرس: Amunugama, Gunnepana, Kandy

 

Sala Thai

در حالی که اکثر رستوران‌ها غذاهای غیر گیاهی سرو می‌کنند، سالا تای یکی از بهترین رستوران‌های گیاهی در کندی است، زیرا منویی از خوشمزه ترین غذاهای گیاهی در شهر را دارد. غذا مقرون به صرفه است و خدمات همیشه سریع و دوستانه است. سالا تای برای بازدیدکنندگانی که با خانواده سفر می‌کنند ایده آل است و معمولا چیزی برای همه دارد. این قطعا رستورانی است که باید در طول اقامت خود در کندی از آن بازدید کنید. چرا که یکی از بهترین رستوران‌های غیر گیاهی و گیاهی در کندی است که سعی کرده هر کسی که از در وارد می‌شود را راضی نگه دارد. از خوشمزه‌ترین غذاهایی که توصیه می‌کنند اینجا امتحان کنید می‌توان به سوپ قارچ و کاری قرمز اشاره کرد.

 

رمانتیک‌ترین مکان‌های سریلانکا

آدرس: 921, Peradeniya Road, Kandy

 

Villa Rosa Restaurant

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های کندی، ویلا رز غذاهایی را سرو می‌کند که با طعمی بی‌نظیر و به یادمندنی تمام خستگی گردش را از تن شما به در می‌کند. این یکی از جواهرات برجسته شهر است و زمانی که در کندی هستید حتما باید از آن بازدید کنید. غذا و همچنین خدمات عالی است و برای کسانی که به دنبال یک مکان آرام و شیک برای صرف غذا هستند، ویلا رز بهترین انتخاب خواهد بود. در اینجا غذاها عالی هستند اما برنج و کاری و غذاهای صبحانه از محبوب‌ترین‌ها هستند.

آدرس: 71/18, Dodanwela Passage, Asgiriya, Kandy

 

Cafe Koi

این قهوه‌خانه با تم دوچرخه‌سواری، بهترین قهوه شهر را با انواع قهوه‌های تخصصی سرو می‌کند که انصافا در جای دیگری یافتنشان سخت است. آن‌ها همچنین در براونی‌های خانگی و کیک‌های سفارشی تخصص دارند. کافه کوی در قلب شهر، تنها دو بلوک از هتل کوئینز، دریاچه کندی و معبد دندان مقدس واقع شده است. موقعیت مکانی، فضای داخلی سبز نعنایی، و کارکنان خوش برخورد، کافه کوی را به مکانی عالی برای خنک شدن و دریافت مقداری کافئین در بین جاذبه‌ها تبدیل کرده است. کافه کوی نیز احتمالا بهترین کافه برای زوج‌ها در کندی است. فضای داخلی شیک و سبز نعنایی و دسرها آن را برای یک قرار قهوه بعد از ظهر عالی می‌کند.

آدرس: 115 A9, Kandy, Sri Lanka

 

Soul Food

این کافه یک کافه محلی و هیپستر در کندی، درست پشت مرکز خرید KCC است. این کلبه دو طبقه کوچک است، اما فضایی دنج و آرام را ارائه می‌دهد. صبح‌ها قهوه، کاسه اسموتی و نان تست آووکادو سرو می‌شود و برای خوردن پیتزای عالی از فر سفالی دست ساز آن‌ها به عنوان وعده عصرانه خود به اینجا بیایید!

 

۱۴ مورد از جذاب‌ترین کارها در سریلانکا

آدرس: 48 Sri Wickrama Rajasinghe Mawatha, Kandy 20000, Sri Lanka

 

Indian Summer / Global Kitchen

چیزی که قبلا دو رستوران مجزا بود، حالا در زیر یک آشپزخانه ترکیب شده است تا از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ با کووید و مشکلات اقتصادی سریلانکا عبور کند. اگرچه Global Kitchen به عنوان یک "رستوران بین المللی" شناخته می‌شود و فقط غذاهای اصیل هندی سرو می‌کند. غذای هندی در اینجا به شدت خوشمزه است و در نظر بگیرید که ممکن است هوس کنید دوباره به اینجا برگردید.

آدرس: No.2 Kumara Veediya, Kandy 20000, Sri Lanka

 

Kandayan Muslim Hotel

اجازه ندهید اسم «هتل» در نام رستوران شما را فریب دهد. این رستوران تقریبا در همه لیست‌های رستوران‌های کندی مورد علاقه مردم وجود دارد. منو در درجه اول غذاهای سریلانکا با چند نوع خاص هندی سرو می‌کند و مکانی بسیار مقرون به صرفه برای صرف شام در کندی محسوب می‌شود.

 

نقاط دیدنی سریلانکا در سال ۲۰۲۲

آدرس: Ward St, Kandy 20000, Sri Lanka

۰۴ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران