انتخاب بهترین کروزهای شبانه استانبول

جاذبه‌های گردشگری استانبول
انتخاب بهترین کروزهای شبانه استانبول

جاذبه‌های گردشگر بسیار زیادی هستند که در تور استانبول، می‌توانید آن‌ها را تجربه کرده و سفری مفرح و خاطره‌انگیز را سر تجربه نمایید. اما یکی از ویژگی‌هایی که استانبول را از دیگر کلان‌شهرهای دنیا متمایز می‌کند، وجود تنگه بسفور در این شهر زیباست. گردش‌های دریایی در روزهای گرم سال، واقعا لذت بخش بوده و لذتی دو چندان به سفر شما می‌بخشند. در میان تورهای مختلفی که در تنگه بسفور انجام می‌شود، کروزهای شبانه به صرف شام و با داشتن برنامه‌های تفریحی، انتخابی پر طرفدار به حساب می‌آیند. بیایید با هم نگاهی به معروف‌ترین کروزهای شبانه در استانبول بندازیم.

 

گردشی لذت بخش در شب‌های استانبول

در متن زیر، ما کروزهایی را به شما معرفی می‌کنیم که بیشترین محبوبیت را در این شهر دارند. برای انتخاب آن‌ها نیز، جدا از امتیازات بالایی که از مشتریان خود گرفته‌اند، صرف شام خوب، برنامه‌های تفریحی متنوع و البته کیفیت خود کشتی را نیز لحاظ کرده‌ایم. این سفرها عموما با تماشای بعضی از جاذبه‌های مهم توریستی استانبول از مسیر آبی آغاز شده و سپس شام با انتخاب‌های متنوع سرو می‌شود. در ادامه‌ی شب، برنامه‌های تفریحی برای مسارفان برپا شده و همچنین از زیر پل زیبای استانبول نیز گذر خواهید کرد.

منو شام این کروزها شامل پیش غذاهای سرد و گرم می‌شود و برای غذای اصلی خیلی اوقات، مرغ گریل شده، کوفته، برنج و چیزهای از این دست در نظر گرفته خواهد شد. سالاد فصل همراه سس، دسرهای محلی، میوه‌های فصلی و انواع نوشیدنی نیز برای مسافرین در نظر گرفته شده است. برنامه‌های تفریحی نیز عموما به رقص‌های فولکلور و پارتی‌هایی همراه با دی‌جی اختصاص دارد.

 

جاذبه‌های گردشگری قسمت آسیایی استانبول

اغلب تورهای کروز شبانه همراه با شام،  بین ۴۰ تا ۵۵ یورو قیمت دارند که با توجه به غذا و سرویس‌هایی که ارائه می‌دهند، قیمت خوبی است. عموما کروزهایی که قیمت پایین‌تری می‌گیرند، غذای بی‌کیفیتی ارائه می‌کنند. همچنین تمامی این کروزها، تا پیش از ۲۴ ساعت، کنسلی رایگان دارند. کروزها از بندر کاباتاش حرکت می‌کنند که با وسایل نقلیه عمومی، خیلی راحت می‌توانید به همه‌شان دسترسی داشته باشید. با تراموا از سلطان احمد تا این محل ۲۰ دقیقه، از کاراکوی و گالاتا ۱۰ دقیقه و از تکسیم با فانیکولار تنها ۵ دقیقه است و اگر بخواهید پیاده از بشیکتاش تا بندر بروید، ۱۵ دقیقه راه در پیش دارید. در نهایت، این نکته را هم فراموش نکنید که کروزهای شبانه بسیار محبوبند و در روزهای اوج سفر، ظرفیت آن‌ها خیلی سریع پر می‌شود، پس بهتر است از یکی دو روز قبل جایی برای خود در آن‌ها رزرو کنید.

کروز شبانه سه ساعته فرست کلس همراه با نمایش اورینتال

این نمونه یکی از قوی‌ترین و جذاب‌ترین کروزهای شبانه در تنگه بسفور است که برنامه‌ی تفریحی جذابی داشته و توریست‌ها به شدت از شرکت در آن راضی بوده‌اند. در پایان هر بند ما آدرس خرید هر کدام از این کروزها را نیز برایتان قید می‌کنید تا با توجه به شباهت اسم‌ها، دچار مشکل نشوید. این کروزها یک سفر سه ساعته با خدمات عالی را برایتان به همراه دارند و غذای خیلی با کیفیتی را روی میز می‌برند.

کشتی‌هایی که برای این تور استفاده می‌شود، یک عرشه بزرگ داشته و بهترین منظره‌ی ممکن را از جاذبه‌های استانبول برایتان به همراه خواهد داشت. این کروز در مسیر خود از کنار قصر توپکاپی، مسجد آبی، کاخ دلمه باغچه، برج میدن و برج بسفور گذر خواهد کرد و در مجموع ۶ نمایش مختلف در آن اجرا می‌شود تا شبی شاد و خاطره‌‌انگیز را برایتان رقم بزنند. بخشی از نوشیدنی‌ها به صورت کاملا رایگان در اختیارتان گذاشته می‌شود و شام نیز به صورت بوفه باز خواهد بود. غذای اصلی نیز شامل ماهی، مرغ گریل شده و کوفته می‌شود.

لینک خرید

 

گالاتاپورت، جدیدترین جاذبه دیدنی استانبول

کروز شبانه همراه با میزهای خصوصی

یکی دیگر از تورهای سه ساعته به تنگه بسفور که با کشتی مدرن و زیبا برگزار شده و بر خلاف اکثر کروزهای دیگر که دارای میزهای بزرگ هستند، برای مشتریان خود، میزهای خصوصی نیز ترتیب داده است. شام این کروزها نیز شبیه به گزینه قبلی بوده اما برای اکثر نوشیدنی‌ها، باید مبلغی اضافی پرداخت نمایید. برنامه‌ی کامل گردش در تنگه بسفور به همراه بازدید از بناهای تاریخی استانبول برگزار می‌شود و میزان رضایت از این مجموعه تا جایی‌ست که در سایت GetYourGuide بیش از ۸۰۰ نظر با امتیاز ۵ از ۵ به آن داده شده است.

فضای داخلی کروز دارای سیستم خنک کننده بوده و اجازه‌ی سیگار کشیدن در آن‌جا داده نمی‌شود (گزینه‌ای که خیلی از کروزهای دیگر ندارند و سیگار کشیدن در آن‌ها آزاد است). برنامه‌های تفریحی در کروز نیز شامل رقص محلی گروهی، رقص‌های تک نفره، دی جی و ... می‌شود. مسیر این کروز به گونه‌ای است که شما از کنار کاخ‌های تابستانی نیز گذر می‌کنید، پس بهتر است دوربین عکاسی خود را همراه داشته و در بالای عرشه کروز، به عکاسی بپردازید.

لینک خرید

کروز شبانه آل اینکلوسیو به همراه نمایش شبانه ترکی

این تور ۴ ساعته بوده و کشتی‌های آن دکور بسیار زیبایی بالای عرشه دارد که باعث می‌شود، آن را حتما برای روزهایی پیشنهاد کنیم، که هوا آن‌قدر گرم هست که تمام مدت از سالن اصلی خارج شده و از هوای مطبوع تنگه لذت ببرید. زمان بیشتر در این کشتی، کمک می‌کند تا از جاهای بیشتری دیدن کنید و همچنین برنامه‌های تفریحی نیز با فرصت بهتری برگزار شود. مخصوصا این که یکی از جذابیت‌های اصلی این تور، برنامه‌های تفریحی متنوع و جذاب آن بوده که به نمایش شبانه ترکی شهرت دارد و اغلب کسانی که در این تورها شرکت کرده‌اند، به شدت از نمایش تعریف می‌کنند.

مسیر این کروز از بندرگاه آغاز شده و سپس کشتی از پل بسفور می‌رد، به بشیکتاش رفته، از کنار کاخ دلمه باغچه گذر می‌کند، سپس قلعه رومی را در کناره‌ی آب می‌بینید و بعد از گذر از پل سلطان محمد فاتح و ادامه‌ی تفریحاتی که در کشتی تجربه می‌کنید، به بندرگاه بر خواهید گشت. در مورد غذا باید بگوییم که سه کورس شام برای مهمانان در نظر گرفته شده که برای غذای اصلی هم مرغ و گوشت قرمز و هم ماهی را می‌توانید انتخاب کنید. نکته متفاوت درباره برنامه‌های تفریحی، رقص دراویش بوده و در انتها، ساعتی نیز دی جی برای مهمانان می‌نوازد.

لینک خرید

 

جاذبه‌های تاریخی دوره عثمانی در استانبول

کروز شام به همراه برنامه‌های تفریحی

این برنامه‌ی تفریحی مربوط به شرکت معروف Acetes Travel است که کشتی‌های آن در طول سفر، هم از کنار بخش‌های آسیایی رد شده و هم جاذبه‌های بخش‌های اروپایی را به شما نمایش می‌دهند. برای شام نیز، میزی از غذاهای خوشمزه‌ی ترکی برای شما چیده شده که کیفیت خیلی خوبی دارد و کاملا شما را از حضور در آن‌جا راضی خواهد کرد.

اما در این کروز نیز، برنامه‌های تفریحی بخش جذاب تور به حساب می‌آیند. رقصنده‌های حرفه‌ای مرد و زن، اجرای دراویش، اجرای زنده خوانندگان محلی و ... در نهایت برنامه‌ای سه ساعت و نیمه را برای شما خواهد ساخت. شبی مفرح، رنگارنگ، جذاب و کاملا با تم ترکی که هر روز بین ساعت ۷ تا ۸ شب آغاز شده و با نوشیدنی‌های سبک قیمتی نزدیک به ۴۵ یورو دارد اما اگر هر نوع نوشیدی بدون محدودیت بخواهید، باید ۶۰ یورو برای این سفر پرداخت نمایید.

لینک خرید

تور کروز صرف شام در تنگه بسفور

دوباره برگردیم سراغ تورهای سه ساعته و همان ترکیب شام، برنامه‌های تفریحی و تماشای جاذبه‌های گردشگری استانبول از روی عرشه‌ی کروزهای تفریحی که البته یک تجربه عالی در سفر به استانبول به حساب می‌آید و با هیچ کدام از تفریحاتی که در این شهر تجربه می‌کنید، قابل مقایسه نیست. در این کروزها نیز برنامه‌ی رقص و دی جی به پا بوده و همه‌ی مسافرین شبی جذاب و شاد را از سر می‌گذرانند. جالب است بدانید که این تور به خاطر پذیرایی بدون محدودیت خود، ۶۰ یورو قیمت دارد اما بیش از ۳۰۰ نظر برای آن در سایت GetYourGuide ثبت شده که همه‌ی آن‌ها امتیاز کامل را به این نسفر داده‌اند.

منو این سفر شامل غذاهای سرد و گرم می‌شود اما متاسفانه انتخاب میان غذاهای گیاهی بسیار محدود است. همان طور که گفتیم، کل تور سه ساعت به طول می‌انجامد و در کل مسیر، راهنمای انگلیسی زبان درباره بخش‌های مختلف شهر که مشاهده می‌کنید، برایتان توضیح خواهد داد.

لینک خرید

 

خرید ارزان و تفریح در استانبول مال

کروز شام تنگه بسفور و نمایش رقص‌های ترکی

این تور سه ساعته نیز خیلی شباهت به گزینه‌ی قبلی دارد و فقط مدل‌های کشتی هستند که این دو را با هم متفاوت می‌کنند. فضای شاد این کروزهای دو عرشه‌ای، با نمرات خیلی خوبی که کسب کرده، شبی عالی را در استانبول برایتان رقم می‌زند.

در این جا نیز برنامه‌های تفریحی شامل رقص و دی جی بوده و نورپردازی خیلی خوبی در سالن کشتی می‌شود. فضای داخلی دارای سیستم تهویه هوای مطبوع است و حتی در گرم‌ترین روزها نیز خیالتان از بابت خنک بودن سالن، راحت خواهد بود. در عرشه نیز، همیشه شب‌هایی خنک را در بسفور تجربه می‌کنید. غذای با کیفیت و خوشمزه، نمایش‌های جذاب و کشتی مدرن و خیلی خوب، از دیگر ویژگی‌های این تور به حساب می‌آید.

لینک خرید

نکات پایانی درباره تورهای کروز شبانه در تنگه بسفور

  • تقریبا در تمامی این تورها، امکان بردن حیوان خانگی به عرشه را ندارید
  • نمی‌توانید غذا یا نوشیدنی (غیر از آب) همراه خود به کشتی ببرید
  • حتما دوربین خود را همراه داشته باشید چون موقعیت‌های زیادی برای عکاسی پیش می‌آید
  • تمامی کروزها دارای یک سالن بسته بوده و عرشه‌ی آن‌ها روباز است که شما اجازه حضور در هر دوی این بخش‌ها را خواهید داشت
  • حتما باید مدتی قبل از حرکت، خود را به بندرگاه برسانید

 

گشت و گذاری رمانتیک در استانبول

۱۸ مرداد ۱۴۰۱

نظرات کاربران