معرفی ۱۰ هتل لوکس و خاص در آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
معرفی ۱۰ هتل لوکس و خاص در آلانیا

این روزها آلانیا نقش پررنگ‌تری را به نسبت سال‌های گذشته در حوزه گردشگری ایفا می‌کند. به طوری که در طول سال توریست‌های داخلی و خارجی بسیاری تور آلانیا را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند. بیش از هر چیزی وجود سواحل زیبا و آب و هوای دلنشین این شهر ترکیه سبب محبوبیت بالای آن بین مسافران شده است. این موضوع باعث شده تا هتل‌ها و اقامتگاه‌های بسیاری متناسب با هر گونه سلیقه و بودجه برای مسافران تور آلانیا تعبیه شود. چنانچه شما نیز به دنبال سفر به آلانیا بوده و علاقه به سفرهای لوکس دارید در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با لوکس‌ترین هتل‌های آلانیا آشنا کنیم.

 

هتل سیریوس دلوکس (Sirius Deluxe Hotel)

سیریوس دلوکس هتلی لوکس، بسیار شیک و با طراحی داخلی فوق‌العاده زیبا است. هتل سیریوس دلوکس با دارا بودن یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده توانسته در تمامی فصول مورد توجه گردشگران واقع شود. این هتل در منطقه تورکلر قرار گرفته و دارای یک منطقه ساحلی خصوصی است. مهمانان این هتل می‌توانند از مجموعه‌ای از فعالیت‌ها و تفریحات متنوع نظیر استخر با سرسره، تنیس روی میز، دارت و قایق رانی برای سرگرمی خود بهره ببرند.

همچنین فروشگاه‌های متنوع در این محدوده وجود دارند و علاقه‌مندان فرصت گشت و گذار و خرید سوغاتی‌هایی نظیر کالاهای چرمی، جواهرات و ساعت را خواهند داشت. همه اتاق‌ها مجهز به امکانات رفاهی طبق استانداردهای هتل ۵ ستاره می‌باشند. همچنین اتاق‌ها دارای الکن بوده و این خود امتیاز بزرگی برای مسافران به حساب می‌آید. صبحانه، ناهار و شام روزانه به صورت بوفه باز در هتل سیریوس دلوکس سرو می‌شوند. همچنین شما می‌توانید از بار برای سفارش انواع نوشیدنی‌ها و استراحت استفاده کنید. در کنار بوفه‌های روزانه، می‌توانید از رستوران‌های à la carte با غذاهای ترکی و منطقه‌ای لذت ببرید.

در هتل سیریوس دلوکس یک مرکز تناسب اندام و مرکز اسپا خواهید یافت که شامل حمام ترکی و سونا می‌باشد. علاقه‌مندان می‌توانند از فعالیت‌های روزانه مانند ژیمناستیک در آب، کلاس‌های آشپزی، اجرای زنده شبانه و نمایش رقص لذت برند. فرودگاه گازیپاشا در فاصله ۶۵ کیلومتری این هتل قرار گرفته و فاصله آن از مرکز شهر آلانیا حدود ۱۸ کیلومتر است.

 

بهترین زمان برای سفر با تور آلانیا

 

هتل آنتیک رومان پالاس (Antique Roman Palace Hotel)

مورد بعدی از هتل‌های ۵ ستاره و لوکس‌ترین هتل‌های آلانیا آنتیک رومان پالاس نام دارد. این هتل با معماری زیبا، تخت‌های راحت و فضای آرام خود یکی از محبوب‌ترین‌ها در بین زوج‌ها است. توجه داشته باشید که این هتل فقط به بزرگسالان اجازه ورود می‌دهد و اگر قصد سفر با کودکان زیر ۱۶ سال خود را دارید بهتر است به دنبال گزینه‌ای دیگر باشید. این هتل پنج ستاره ساحلی که فقط ۲ کیلومتر از مرکز آلانیا فاصله دارد، تراسی با چشم‌انداز دریا و اتاق‌هایی با بالکن خصوصی دارد. شما می‌توانید از سرویس وای فای رایگان در طول اقامت خود استفاده کنید.

صندلی‌های آفتاب گیر و چتر در ساحل به صورت رایگان در دسترس مهمانان این هتل هستند. اتاق‌های آنتیک رومان پالاس دارای تلویزیون با کانال‌های ماهواره‌ای، تهویه مطبوع و حمام خصوصی هستند. رستوران عثمانی Antique’s Ottoman  غذاهای ترکی و بین‌المللی را با مواد تازه و فصلی در این هتل سرو می‌کند. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند از انواع نوشیدنی‌ها در تراس یا بار آگورا لذت ببرند. این هتل بی‌نظیر یک حمام ترکی آرامش‌بخش و ۲ استخر روباز ارائه می‌دهد. البته حمام، سونا و امکانات ماساژ با هزینه اضافی ارائه می‌شوند. همچنین شما می‌توانند در صورت تمایل از باشگاه بدنسازی و تنیس روی میز به صورت رایگان بهره‌مند شوید.

 

هتل سانپریم سی-لانژ (Sunprime C-Lounge Hotel)

مورد بعدی از لوکس‌ترین هتل‌های آلانیا، هتل ۵ ستاره سانئریم سی-لانژ است. این هتل جذاب از سبک معماری و خدمات مدرن بهره برده و معمولا از طرف زوج‌ها برای ماه عسل ترجیح داده می‌شود. از جمله امکانات کلی این هتل لوکس وای فای رایگان، مرکز اسپا، استخر سرپوشیده و استخر فصلی در فضای باز است. همه چیز محدود به این موارد نبوده و در این هتل می‌توانید از سونا و مرکز تناسب اندام آن نیز بهره ببرید. همچنین رستوران سانپریم سی-لانژ همواره غذاهای خوشمزه‌ای را به مسافران خود ارائه می‌دهد.

برخی از اتاق‌ها دارای قسمت نشیمن هستند که می‌توانید در آن استراحت کرده و قهوه خود را در دستگاه قهوه ساز در اتاق دم و نوش جان کنید. هر اتاق دارای حمام خصوصی بوده و تمامی لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده می‌شود. میز پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات دربان و آرایشگاه در این هتل وجود دارند. نقطه عطف سانپریم داشتن ساحل خصوصی و امکان کرایه دوچرخه در آن است. میدان آتاتورک آلانیا ۴.۱ کیلومتر و برج قرمز آلانیا ۴.۲ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه گازیپاشا آلانیا بوده که در فاصله ۳۴ کیلومتری آن واقع شده است.

 

هتل گرند کاپتان (Hotel Grand Kaptan)

اگر به دنبال هتلی لوکس در آلانیا هستید که رفت و آمدی آسان به مرکز شهر داشته و در طول اقامت خود بتوانید لحظات شاد و به یادماندنی را تجربه کنید، هتل گرند کاپتان گزینه‌ پیشنهادی ما به شما خواهد بود. این هتل تنها چند قدم از دریای زیبای مدیترانه فاصله دارد. هتل گرند کاپتان اتاق‌هایی با بالکن ارائه می‌دهد. امکانات آن شامل ۲ استخر روباز با ۳ سرسره آبی است. منطقه ساحلی خصوصی با یک اسکله ۳۰۰ متر مربعی در دسترس مسافران قرار دارد که می توانید از آفتاب و آب‌های فیروزه‌ای آن لذت ببرید. وای فای رایگان فقط در لابی موجود است.

اتاق‌های گرند کاپتان با مبلمان چوبی، پنجره‌های کف تا سقف و کف‌های فرش تزئین شده‌اند. همه اتاق‌ها دارای تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار و چای ساز و قهوه ساز هستند. رستوران بوفه هتل گرند کاپتان طیف گسترده‌ای از غذاهای اصیل ترکی و غذاهای بین المللی را ارائه می‌دهد. این هتل همچنین دارای ۲ رستوران آلاکارته است که غذاهای دریایی تازه و غذاهای ایتالیایی سرو می‌کنند. تیم سرگرمی هتل گرند کاپتان فعالیت‌های زیادی را در طول روز سازماندهی می‌کند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به بازی‌های آبی و ایروبیک، نمایش‌های زنده در طول شب و بازی‌های سرگرم‌کننده اشاره کرد. مرکز اسپا گرند کاپتان دارای یک مرکز تناسب اندام، سونا و حمام سنتی ترکی است. این هتل ۶ بار در روز خدمات شاتل رایگان به مرکز شهر آلانیا ارائه می‌دهد. قلعه آلانیا در ۸ کیلومتری هتل گرند کاپتان قرار دارد. فرودگاه گازی پاشا نیز تنها ۳۶ کیلومتر با این اقامتگاه فاصله دارد. برای بهره بردن از ترانسفر فرودگاهی باید هزینه جداگانه‌ای را بابت آن پرداخت کنید. از نظر بسیاری از توریست‌ها هتل گرند کاپتان یکی از زیباترین استراحتگاه‌های آلانیا است.

 

بهترین فعالیت‌های مناسب کودکان در آلانیا

 

هتل لابراندا آلانتور (Labranda Alantur Hotel)

لابرانتا آلانتور از دیگر هتل‌های ۵ ستاره و یکی از لوکس‌ترین هتل‌های آلانیا است که در ساحلی ۴۰۰ متری در آلانیا قرار دارد. همه اتاق‌های این هتل لاکچری دارای بالکن خصوصی هستند. مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از گزینه‌های تفریحی نظیر استخرهای شنا، اسپا و زمین تنیس استفاده کنند.. اتاق‌های بزرگ هتل آلانتور با رنگ‌های گرم تزئین شده و دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف هستند. برخی از اتاق‌ها چشم‌انداز رو به دریا دارند، در حالی که برخی دیگر به باغ‌های استوایی باز می‌شوند.

رستوران اصلی هتل غذاهای ترکی، ایتالیایی و چینی به سبک بوفه سرو می‌کند و هر هفته شب‌ها و برنامه‌های آشپزی دارد. بار سلاله بخشی از برنامه‌های هتل آلانتور است و میان وعده‌ها، نوشیدنی‌های گرمسیری و صبحانه خوشمزه ارائه می‌دهد. این هتل یکی از بهترین گزینه‌ها برای لذت بردن از چترهای آفتابی، صندلی‌های آفتابگیر و تشک رایگان در محدوده ساحل است. همچنین شما می‌توانید با تجهیزات لوکس در باشگاه ورزش کنید یا در اسپا ماساژ آرامش‌بخشی را دریافت کنید. این هتل فکر همه چیز را کرده و برای مهمانان کوچکتر زمین بازی و استخر شنا مخصوص کودکان تعبیه کرده است. در این مکان دسترسی به وای فای در مناطق عمومی رایگان است. قلعه آلانیا در فاصله ۱۵ دقیقه رانندگی با ماشین و مرکز شهر آلانیا در فاصله ۵ کیلومتری هتل قرار دارند.

 

هتل کلئوپاترا رامیرا (Kleopatra Ramira Hotel)

اتاق‌های دنج هتل کلئوپاترا رامیرا در مرکز آلانیا تنها ۸۰۰ متر از ساحل معروف کلئوپاترا و ۱ کیلومتری مرکز شهر پر جنب و جوش واقع شده است. تخت‌های مخصوص برای آفتاب گرفتن مسافران به صورت رایگان در منطقه ساحل در دسترس هستند. این هتل دارای استخر روباز و استخر کودکان بوده و مهمانان می‌توانند از سونا، حمام ترکی و سالن بدنسازی نیز بهره‌مند شوند. وای فای رایگان در همه مناطق هتل موجود بوده و این سبب شده تا محبوبیت بالایی بین مسافران پیدا کند. اتاق‌های هتل کلئوپاترا رامیرا در ۳ ساختمان مجزا واقع شده و همگی دارای دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای و مینی بار هستند. برخی از اتاق ها دارای بالکن بوده و  حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و لوازم آرایش رایگان تنها بخشی از امکانات این مجموعه می‌باشند.

هر روز صبحانه، ناهار و شام بوفه‌ای در رستوران اصلی هتل سرو می‌شوند. شما می‌توانید پس از شنا و حمام آفتاب طولانی با یک نوشیدنی با طراوت از بار استخر لذت را در طول اقامت خود در این هتل به اوج برسانید. همچنین خدمات ماساژ درمانی با پرداخت هزینه در این هتل فراهم است. سه روز در هفته مدیریت هتل برنامه‌های سرگرم کننده شادی را برگزار می‌کند. ورزش‌های آبی نظیر قایق سواری، غواصی و ... نیز در همین محدوده ارائه می‌شوند که با پرداخت هزینه اضافی می‌توانید نهایت لذت را از آن‌ها ببرید. همان طور که می‌توان متوجه شد هتل کلئوپاترا رامیرا یک اقامتگاه تمام و کمال برای داشتن سفری به یادماندنی در آلانیا است. گردشگران می‌توانند به فروشگاه‌ها و سرگرمی‌های مختلف در بازار قدیمی که در ۱ کیلومتری آن قرار دارد، دسترسی اسانی داشته باشند. فرودگاه گازیپاشا آلانیا تنها ۴۴ کیلومتر با این هتل فاصله دارد همچنین فرودگاه آنتالیا در ۱۲۵ کیلومتری آن قرار داشته و خدمات ترانسفر فرودگاهی با پرداخت هزینه اضافی انجام می‌شود.

 

بهترین نقاط آلانیا که باید از آن دیدن کنید

 

هتل گراف ویکتور (Graf Victor Hotel)

گراف ویکتور با دارا بودن فضای آرامش بخش و زیبا و طراحی داخلی دوست داشتنی توانسته نام خود را در لیست لوکس‌ترین هتل‌های آلانیا بگنجاند. هتل گراف ویکتور دارای رستوران، بار، سالن استراحت و باغ اختصاصی بوده و در دسته هتل‌های ۴ ستاره آلانیا قرار دارد. از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، کارائوکه بار و پذیرش ۲۴ ساعته آن اشاره کرد. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، آشپزخانه کوچک، ناهارخوری، صندوق امانات و حمام اختصاصی برای مسافران است. هتل گراف ویکتور اتاق‌های خاصی را ارائه می‌دهد که دارای تراس‌های خوش منظره هستند.

مهمانان هتل گراف ویکتور می‌توانند از صبحانه کانتیننتال یا بوفه لذت ببرند. این هتل دارای زمین بازی کودکان است و همین موضوع آن را به گزینه‌ای مناسب برای سفر خانوادگی تبدیل می‌کند. در هتل گراف ویکتور می‌توانید تنیس روی میز بازی کرده و همچنین از دوچرخه‌سواری در محدوده آن لذت ببرید. ساحل معروف کستل در فاصله ۲۰۰ متری و ساحل محمودلار در فاصله ۵۰۰ متری از این هتل قرار داشته و دسترسی به آن‌ها بسیار سریع و آسان است. نزدیکترین فرودگاه، گازیپاشا بوده و در ۳۵ کیلومتری هتل گراف ویکتور است و این ملک خدمات شاتل فرودگاهی را ارائه می‌دهد.

 

هتل گاردنیا (Gardenia Hotel)

هتل گاردنیا با ارائه خدمات لوکس و فراهم کردن امکان رفت و آمدهای مکرر به مرکز شهر توانسته به یکی از بهترین‌های آلانیا تبدیل شود. اتاق‌های دنج هتل گاردنیا تنها ۵۰ متر از ساحل کلئوپاترا فاصله دارند. بیشتر اتاق‌ها دارای منظره رو به دریا هستند. امکانات هتل گاردنیا شامل یک استخر روباز، اتاق‌های مجهز به مینی بار، بالکن و حمام اختصاصی می‌باشند. هتل گاردنیا علاوه بر استخر روباز دارای ساحل خصوصی، ۶ زمین تنیس، مرکز تناسب اندام، حمام ترکی و سونا است. گردشگران می‌توانند هر هفته از موسیقی زنده و فولکلور سنتی ترکیه با اقامت در این هتل لذت ببرند. هتل گاردنیا دارای یک رستوران آلاکارته و بوفه است که غذاهای بین المللی و محلی سرو می‌کند. گاردنیا منظره‌ای پانوراما از دریا و قلعه آلانیا داشته و تنها ۵۰۰ متر از مرکز شهر آلانیا فاصله دارد.

 

بهترین تفریحات آلانیا برای گردشگران

 

هتل ساحلی علاءالدین (Alaaddin Beach Hotel)

هتل ساحلی علاالدین از جمله لوکس‌ترین هتل‌های آلانیا می‌باشد که از پذیرش کودکان معذور است. این هتل بی‌نظیر در ساحل کلئوپاترا واقع شده و اتاق هایی با بالکن و Wi-Fi رایگان در مناطق عمومی ارائه می‌دهد. بنای اصلی این هتل در میان باغ‌های سرسبز قرار گرفته و دارای یک استخر شنا در فضای باز است. رستوران علاءالدین غذاهای مدیترانه‌ای و همچنین غذاهای بین المللی را در محیطی خودمانی و برخی از شب‌ها به همراه موسیقی زنده سرو می‌کند. مرکز آلانیا و موزه آلانیا تنها ۱۵ دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارند. همچنین قلعه آلانیا در فاصله ۴.۵ کیلومتری آن واقع گردیده است. چنانچه قصد بازدید از غار داملاتاش آلانیا را دارید با ۱۰ دقیقه رانندگی می‌توانید از آن دیدن کنید.

 

هتل رامیرا جوی (Ramira Joy Hotel)

رامیرا جوی از جمله هتل‌های تازه تاسیس شهر است که موفق شده نام خود را در لیست لوکس‌ترین هتل‌های آلانیا بگنجاند. هتل رامیرا جوی دارای رستوران، استخر فصلی در فضای باز، مرکز تناسب اندام و بار است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند از حمام ترکی و خدمات کرایه ماشین برای مهمانان در این هتل بهره ببرند. این اقامتگاه دارای پذیرش ۲۴ ساعته، سالن استراحت مشترک و صرافی برای مهمانان می‌باشد. اتاق‌های هتل دارای بالکن با منظره شهر هستند. برخی از اتاق‌ها دارای آشپزخانه کوچک با یخچال و اجاق گاز می‌باشند. هتل رامیرا جوی  صبحانه آسیایی ارائه می‌دهد. نقاط دیدنی محبوب در نزدیکی این هتل عبارتند از: ساحل کلئوپاترا، پارک آبی آلانیا و موزه باستان شناسی آلانیا. نزدیکترین فرودگاه گازیپاشا است که در ۴۶ کیلومتری هتل رامیرا جوی قرار دارد.

 

اقامتی بیادماندنی در آلانیای ترکیه

۲۲ فروردین ۱۴۰۱

نظرات کاربران