معرفی بهترین رستوران‌های آلانیا

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
معرفی بهترین رستوران‌های آلانیا

رستوران‌های متعددی نزدیک به ریزورت‌های ساحلی آلانیا وجود دارند که گردشگران در سفر به این بخش زیبا از ترکیه، می‌توانند غذاهایی از سراسر دنیا را در آن‌جاها سفارش دهند. از رستوران‌های ارزان و کافه‌های متعدد تا رستوران‌های لوکس، انتخاب‌های شما در این شهر متعدد هستند اما بهترین‌های آن‌ها کدام‌ها هستند؟ در نوشته امروز رستوران‌هایی را به شما معرفی می‌کنیم که از نظر کیفیت غذا و همچنین نمراتی که از مشتریانشان گرفته‌اند، بهترین بوده و در تور آلانیا، باید به سراغشان بروید.

 

رستوران وینتیج براسریه (Vintage Brasserie)

برای یک تجربه اروپایی دلچسب، پیشنهاد می‌کنیم این رستوران را انتخاب کنید که از جمله بهترین رستوران‌ها در آنتالیا محسوب می‌شود و منویی متنوع داشته که در کنار انواع پاستاهای دریایی، سلامون، برگر‌ها و استیک‌های مختلف، شما می‌توانید پیش غذای ترکی و البته دسرهای خوشمزه سفارش دهید. فضای روباز وینتیج براسریه واقعا زیباست و در بسیاری روزهای سال، هوایی مطبوع را برای شما به همراه خواهد داشت، مضاف بر این که شما این امکان را دارید که از میان انبوهی از نوشیدنی‌های مختلف، یکی را برای خود سفارش دهید.

 

جاذبه‌های گردشگری آلانیا (بخش اول)

Vintage Brasserie

  • آدرس: Çarşı, Damlataş Cd. no:48

 

 رستوران پرایم (Prima Restaurant)

این رستوران که یک زن و شوهر آن را اداره می‌‌کنند، درست در مرکز شهر واقع شده و به راحتی می‌توانید آن‌جا را پیدا کنید. عموده تمرکز این رستوران بر روی غذاهای کلاسیک اروپایی است و بیشتر گردشگران قاره سبز را هدف قرار داده. انواع استیک‌ها، پاستاهای مختلف و و غذاهای فرانسوی در لیست منو پرایم به چشم می‌خورد. فضای رستوران بسیار عالی بوده و تنها برای سرو شام باز می‌شود و ترکیب همین فضا به همراه کیفیت بالای غذا و خدمات دهی باعث شده که رستوران پرایم در آلانیا، چندین جایزه مختلف را از آن خود کند.

Prima Restaurant

  • آدرس: Tosmur, 9. Sk. No:2

 

رستوران بریستو باهاما (Bistro Bahama)

اگر به دنبال یک جای شاد و مفرح برای صرف شام می‌گردید، از جمله بهترین انتخاب‌های شما خارج از کلاب‌های شبانه، بریستو باهاما می‌باشد. جدا از انواع نوشیدنی‌هایی که می‌توانید در این محل سفارش داده، منو این مکان انواع غذاها از جمله غذاهای ترکی، مرغ کاری و انواع کباب‌ها را در خود دارد و شما می‌توانید بعد از خوردن غذا به خواندن با دستگاه کارائوکه بپردازید یا کمی با صدای موسیقی برقصید و شاد باشید.

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره در آلانیا

Bistro Bahama

  • آدرس: Çarşı, Damlataş Cd. No:59

 

رستوران ایسکیله سوفرسه (Iskele Sofrasi)

این رستوران با نام کامل Father and Son Place & Iskele Sofrasi یکی از رستوران‌های بسیار خوب آلانیا است که البته منظره‌ای جذاب از خلیج را نیز برایتان به همراه خواهد داشت. رستورانی که توسط یک خانواده نسل‌هاست اداره می‌شود و اگر چه منو خیلی متنوعی ندارد، اما غذاهایی با کیفیت بسیار عالی را روی میز برده و از جمله با کیفیت‌ترین رستوران‌های آلانیا شناخته می‌شود. اغلب انتخاب‌های شما در ایسکیله سوفرسه شامل غذاهای دریایی و کباب‌های مختلف می‌شود.

Iskele Sofrasi

  • آدرس: Çarşı, Tophane Cd

 

رستوران سوفرا (Sofra)

سوفرا یک رستوران غذاهای خانگی است که غذاهای آن بدون استفاده از روغن پخت شده و در کنار طعم خوب، سالم نیز هستند. شما می‌توانید رستوران سوفرا را در میان رستوران‌های خوب با قیمت مناسب آلانیا قرار دهید که طرفداران خاص خود را دارد. این مکان نیز یک محیط روباز بسیار عالی داشته  که می‌توانید در هوایی عالی به صرف غذا مشغول شوید.

 

با مراکز خرید آلانیا آشنا شوید

Sofra

  • آدرس: Çarşı, İskele Cad. Temiz Hotel No:10

 

رستوران لا لونا (La Luna)

لا لونا یکی از رستوران‌های بسیار محبوب در آلانیا است که از صبحانه تا شام، هر سه وعده را سرو کرده و بیشتر منو آن به غذاهای مدیترانه‌ای اختصاص دارد. لیت رستوران ک در خیابان اصلی واقع شده، فضای روباز بزرگی دارد که به راحتی در روزهای شلوغ نیز می‌تواند از حجم بالایی از مشتریان میزبانی کند. منو پر و پیمان، خدمات عالی و کیفیت بسیار خوب غذاها از رستوران لا لونا، یکی از بهترین انتخاب‌ها در آلانیا را می‌سازد.

La Luna

  • آدرس: Çarşı, Rıhtım Cd

 

رستوران ماهپری (Mahperi)

آخرین انتخاب ما، یکی از رستوران‌های قدیم و معروف آلانیا است که از سال ۱۹۴۷ شروع به کار کرده و هنوز در نزدیکی ساحل، میزبان مشتریان پرتعدادش است. این رستوران انواع غذاهای دریایی، غذاهای ترکی و کباب‌ها و استیک‌های خوشمزه را سرو کرده و شما برای صرف این غذا در محیطی باز می‌نشینید و خنکای بادی که از دریا می‌وزد را روی صورت خود حس می‌کنید. این رستوران نیز هر سه وعده غذایی را سرو می‌کند و تا پاسی از صبح به خدمات دهی مشغول خواهد بود.

 

راهنمای سفر به شهر زیبای آلانیا

Mahperi

  • آدرس: Çarşı, Rıhtım Cd. no:20
۱۹ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران