هتل ۵ ستاره آی سی هتلز گرین پالاس

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
هتل ۵ ستاره آی سی هتلز گرین پالاس

یکی از جذابیت‌های آنتالیا برای سفر، هتل‌های فوق‌العاده‌ی این شهر است که با دنیایی از تفریحات مختلف از شما میزبانی کرده و خیلی اوقات از دیگر مراکز تفریحی، بی‌نیازتان خواهند کرد. هتلی که امروز قصد معرفی آن را داریم، در همین دسته می‌گنجد و با داشتن بخش‌های تفریحی مختلف، اتاق‌های شیک و خیلی امکانات دیگر، تور آنتالیا را برایتان بسیار لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. همراه ما باشید تا این هتل ۵ ستاره‌ و بزرگ را به شما معرفی کنیم.

 

کوتاه درباره هتل آی سی هتلز گرین پالاس (IC Hotels Green Palace)

وقتی هتلی بزرگ را برای سفر به آنتالیا انتخاب می‌کنید، انتظارات شما از این هتل داشتن امکانات رفاهی خیلی خوب، فضایی بزرگ و بخش‌های تفریحی متنوع است و آی سی هتلز گرین پالاس تمامی این موارد را به شکلی ایده‌آل در خود جای داده است. این مجموعه در نزدیکی ساحل لارا در آنتالیا واقع شده و از نظر موقعیت مکانی نیز، بسیار خوب است.

مجموعه‌ی آی سی هتلز گرین پالاس مدت زیادی است که در این بخش از آنتالیا فعالیت می‌کند اما سال ۲۰۱۵ با یک نوسازی اساسی، به هتلی ۵ ستاره بدل شده که ۴۲۹ اتاق در خود دارد و از جمله بهترین انتخاب‌ها برای سفرهای خانوادگی در تور آنتالیا محسوب می‌شود. چرا؟ چون این هتل امکانات تفریحی بسیار خوبی مختص به کودکان و نوجوانان داشته و حتی رستوران‌های آن‌جا نیز منوی غذای مخصوص بچه‌ها را دارد. فضای کلی این هتل با داشتن پارک آبی اختصاصی، فضای سبز و باغی که بیش از ۳۰۰ نوع درخت و گل مختلف در آن‌جا کاشته شده از هر نظر برای اقامت در این سفر عالی به نظر می‌آید.

 

سفری جذاب در نوروز ۱۴۰۱ به آنتالیا

واحدهای اقامتی آی سی هتلز گرین پالاس

در مجموع ۸ دسته بندی برای اتاق‌ها و سوییت‌های آی سی هتلز گرین پالاس در نظر گرفته شده که البته هر کدام از آن‌ها نیز با شرایط متفاوت ارائه می‌شوند. همانطور که قبلا اشاره کردیم، این هتل دارای ۴۲۹ واحد است که شامل ۱۷۹ اتاق استاندارد، ۲۰۰ اتاق چهار نفره، ۲۹ اتاق خانوادگی، ۵ اتاق مخصوص افراد با معلولیت‌های جسمی، ۱ سوییت کودکان، ۱۲ سوییت جونیور، ۲ سوییت کینگ و ۱ سوییت پرزدنشیال می‌شود.

در واقع این مکان همانطور که برای زوج‌ها جایی مناسب برای اقامت است، خانواده‌ها نیز انتخاب‌های متنوع خود را خواهند داشت. از نظر امکانات، خیلی از اتاق‌ها شبیه به هم بوده اگر چه فضای داخلی آن‌ها با هم متفاوت هستند. وسعت اتاق‌ها نیز از ۲۶ متر آغاز شده و در نهایت به سوییت‌های ۲۱۳ متری می‌رسد. تمامی واحدها دارای بالکن اختصاصی، کف چوب بسیار عالی، طراحی مدرن و رنگ‌های شاد و دلباز، سیستم تهویه هوای مرکزی، گاو صندوق، سرویس بهداشتی و حمام خیلی خوب و ... هستند.

اتاق‌های استاندارد ۲ نفره و دارای ۲۶ متر فضا هستند و اتاق‌های ۴ نفره نیز دقیقا به همان ترتیبند با این تفاوت که دو تخت کوچک برای کودکان و نوجوانان خانواده در نظر گرفته شده. این واحدها با اتاق‌های خانوادگی که ۵۲ متر بوده و دارای اتاق‌های مجزا هستند، کاملا متفاوتند. یکی از انتخاب‌های جذاب برای خانواده‌ها که دوست دارند، فرزندان خود را در سفر با تور ترکیه خوشحال کنند، سوییت‌ کودکان است. این سوییت ۵۲ متری بوده و فضای داخلش شاد و دلپذیر است و تخت‌های آن نیز به صورت دو طبقه ساخته شده. دیگر سوییت‌های هتل نیز فضایی بزرگ‌تر دارند، طراحی داخلی زیبا و متفاوتی نسبت به اتاق‌ها برایشان در نظر گرفته شده و مبلمان تکمیل و میز نهارخوری و تجهیزات آشپزخانه برایشان در نظر گرفته شده است.

 

بازدید از ویرانه‌های باستانی آنتالیا

استخر‌ها، پارک آبی و ساحل اختصاصی آی سی هتلز گرین پالاس

اولین چیزی که به محض ورود به این هتل شما را مجذوب خود خواهد کرد، استخرهای متعدد، وسایل بازی‌های آبی و همچنین باغ بزرگ و زیبای هتل خواهد بود. چندین استخر در جاهای مختلف هتل قرار داده شده که مهم‌ترین آن، استخر پارک آبی اختصاصی هتل بوده که ۲۳۶ متر طول دارد و عمق آن به ۱۲۵ سانتی‌متر می‌رسد. این پارک آبی کوچک اما بسیار جذاب، در مجموع  ۷ سواری مختلف را شامل می‌شود که در میانشان، سرسره‌های آبی بسیار عالی و دو توییستر وجود دارد. برای استفاده از این پارک آبی، می‌توانید بین ساعات ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ ظهر و ۱۴:۳۰ تا ۱۷ مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که فضای بازی خردسالان جای دیگری بوده و افراد بالای ده سال می‌توانند از این‌جا استفاده کنند.

استخرهای جالب دیگری هم در مجموعه هستند مثل استخر انیمیشن که ۵۴۰ متر طول داشته و روی پرده‌ی بزرگ آن، انیمیشن پخش می‌شود. استخر آرام که ۶۸۷ متر طول داشته، مختص بزرگسالان است و فضای آرامی داشته در کنارش نوشیدنی سرو می‌شود، استخر اصلی و بزرگ که ۱۳۸۴ متر طول دارد، سه استخر مخصوص کودکان با سایزهای مختلف و عمق بسیار کم که یکی از آن‌ها مختص خردسالان است. همچنین دو استخر یکی برای بزرگسالان و یکی برای کودکان در فضای سرپوشیده در نظر گرفته شده تا در هر حالت آب و هوایی، جایی برای شنا و آبتنی داشته باشید.

فراموش نکنید که مجموعه‌ی آی سی هتلز گرین پالاس دارای ساحل اختصاصی به طول ۲۰۰ متر است که امکاناتی برای استراحت در آن‌جا قرار داده شده، یک اسکله چوبی اختصاصی دارد و از همان جا می‌توانید انواع تفریحات آبی آنتالیا را نیز تجربه کنید. در مجموع از نظر تفریحات آبی، آی سی هتلز گرین پالاس هیچ چیزی برای مشتریانش کم نگذاشته است.

 

معرفی ۱۱ رستوران منحصر به فرد آنتالیا

فعالیت‌های تفریحی که می‌توانید در آی سی هتلز گرین پالاس تجربه کنید

در طول روز غیر از فعالیت‌های آبی، کارهای متنوعی هستند که در خود هتل می‌توانید انجام دهید. برای مثال یک سری ورزش صبحگاهی به صورت جمعی برگزار می‌شود که برای شروع روز، عالی به نظر می‌آیند. بزرگترها و کوچک‌ترها می‌توانند در بازی‌های جمعی که به اسم المپیک روزانه شناخته می‌شوند شرکت کنند. کلاس رقص در محیط هت به صورت رایگان برگزار می‌شود. زمین بازی تنیس، مینی گلف، مینی فوتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی با کمان، تیراندازی با اسلحه بادی و ... نیز فراهم شده تا روزهای خود را به متنوع‌ترین شکل ممکن سر کنید.

شب‌ها نیز بساط تفریح برچیده نمی‌شود و شما می‌توانید در برنامه‌های موسیقیایی، نمایش‌های آکروباتیک، اجراهای حرفه‌ای رقص و شب‌های ترکی شرکت کنید. همچنین هر شب اجرای موسیقی زنده و کارائوکه برپاست و در نیمه‌های شب نیز کلاب شبانه شروع به فعالیت می‌کند که تنها به بزرگسالان اختصاص دارد.

مینی کلاب

یک بخش بسیار بزرگ از هتل به کودکان و نوجوانان اختصاص داده شده و بازی‌های آن به قدری متنوع است که برای خیلی از شهرها، این مکان می‌توانست خود یک پارک اختصاصی باشد. قبل از هر چیز باید اشاره کنیم که چند مربی مجرب در این مکان حضور داشته و به بازی بچه‌ها نظارت دارند و خود کلاب نیز به چند بخش تقسیم می‌شود. کلاب خردسالان برای بچه‌های تا ۴ سال، مینی کلاب برای ۴ تا ۸ سال و بخشی مجزا برای ۸ تا ۱۲ سال و در نهایت کلاب نوجوانان برای افراد ۱۲ تا ۱۶ سال که در این مورد آخری فضا برای بازی‌های کامپیوتری، تنیس روی میز، فوتبال دستی و چندین بازی دیگر قرار داده شده و حتی دیسکو اختصاصی نیز برای این سنین در نظر گرفته شده است.

 

بهترین تورهای ماجراجویانه در آنتالیا

این بخش از هتل جدا از بازی‌های مختلف آبی، بازی‌هایی همچون چرخ و فلک، ماشین برقی، دو سینمای کوچک، بازی‌های مسابقه‌ای، سالن لگو و خیلی چیزهای دیگر را شامل می‌شود و دیسکو بچه‌ها نیز بین ساعت ۹ تا ۱۱ شب فعالیت خواهد کرد تا بزرگ‌ترها خیلی راحت به تفریحات خود بپردازند. محل نگهداری از خردسالان نیز به گونه‌ای طراحی شده که پرستاران از بچه‌ها مراقبت می‌کنند و شما با خیال راحت می‌توانید به تفریحات خود برسید.

مرکز اسپا و سلامتی

در کنار تمامی این تفریحات هیجان‌انگیز در آنتالیا، مرکز اسپا و سلامتی برای کسب آرامش، محلی عالی به نظر می‌آید. جایی بسیار شیک که از حمام ترکی تا سونا و جکوزی و کپسول ماساژ را در اختیار شما قرار داده و همچنین دارای یک ویتامین بار، خدمات مراقبت از پوست و همچنین یک سالن ورزشی است. اتا‌ق‌های ماساژ بعضی در دل باغ درست شده‌اند تا شما در فضایی استثنایی ماساژ بگیرید و در مورد سالن ورزشی نیز بگوییم که کاملا در استاندارد یک سالن فیتنس کامل است و همه‌ی تجهیزاتی که نیاز دارید در آن‌جا گنجانده شده.

 

توریستی‌ترین جاذبه‌های آنتالیا

غذا و نوشیدنی

خیلی در مورد جزء به جزء رستوران‌های این محل برایتان نگوییم، تنها به گفتن این نکته اشاره کنیم که از غذاهای محلی ترکی تا غذاهای ژاپنی و مکزیکی و انواع کباب‌ها در آن‌جا به فروش می‌رسد و در زمینه‌ی غذاهای دریایی نیز، دست شما بسیار باز خواهد بود. همچنین شما می‌توانید انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای مختلف را نیز برای خود در آی سی هتلز گرین پالاس سفارش دهید.

فروشگاه آی سی هتلز گرین پالاس

مجموعه‌ی خرید کوچکی نیز در خود هتل در نظر گرفته شده که هم نیازهای روزانه‌ی شما را برطرف می‌کند هم این که می‌توانید از آن‌جا سوغات ویژه آنتالیا را تهیه کنید. فروشگاه‌های این محل شامل چند بوتیک لباس و لباس شنا، کیف و کفش، فروشگاه سوغات ترکی، تجهیزات عکاسی، خواروبار، زیورآلات، شیرینی و شکلات و جایی برای اجاره‌ی ماشین است.

 

آشنایی با سواحل عمومی آنتالیا

نکاتی که باید درباره آی سی هتلز گرین پالاس بدانید

  • این هتل ۱۵ کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد
  • امکان بردن حیوانات خانگی به این هتل وجود ندارد
  • گشت زدن در باغ بزرگ هتل، خود یکی از جذابیت‌های حضور در این مجموعه است
  • اینترنت رایگان بی‌سیم در تمامی بخش‌های هتل در دسترس شما خواهد بود
  • تنها بخش‌ ماساژ در اسپا، سرویس‌های خشکشویی، سرویس فرودگاه و سرویس نگهداری از بچه برای شما هزینه‌ی اضافه در پی خواهد داشت و باقی امکانات هتل کاملا رایگان خواهد بود
  • همچنین برای برخی تجهیزات مثل تجهیزات مربوط به ورزش‌های آبی باید هزینه پرداخت کنید
  • اتاق‌های هتل ضد صدا بوده و همگی دارای سیستم هشدار دود هستند
  • جدا از گاو صندوق‌های اختصاصی هر اتاق، هتل بخش امانات جدا هم دارد

 

آدرس: Kundu Mahallesi Yasar Sobutay caddesi No: 423 Aksu / Antalya, 07100 Lara

شماره تماس هتل: ۰۰۹۰۲۴۲۴۳۱۲۱۲۱

۰۴ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران