با این کارها در تور دبی خوش بگذرانید

جاذبه‌های گردشگری دبی
با این کارها در تور دبی خوش بگذرانید

دبی مقصدی جذاب و نزدیک به ایران است که برای تعطیلاتی همچون تور نوروزی مورد استقبال قرار می‌گیرد. دبی آنقدر سریع و با برنامه‌ریزی در صنعت گردشگری و بهترین تکنولوژی‌ها پیش رفته که در سال ۲۰۰۷ میلادی در رده پر بازدیدترین کشورهای دنیا قرار گرفت. در واقع تنوع تفریحات و جاذبه‌ها در دبی به شدت زیاد و بی‌نهایت است که هر کسی با هر سلیقه و سنی که باشد می‌تواند سفر دلخواه خودش را در تور دبی تجربه کند به همین دلیل گروه‌های مختلف و پرجمعیت عاشق سفر به دبی هستند. شور و هیجان در این مادر شهر فضایی را می‌توانید در فعالیت‌ها و جاذبه‌های مختلفی دنبال کنید.

 

از The Smash Room دیدن کنید

روانشناس‌ها معتقدند یکی از راه‌های مقابله با استرس تخلیه آن است. آیا برای مدتی تحت فشار زندگی بوده‌اید؟ یا در محل کارتان مشکلاتی داشتید؟ هیچ چیزی نمی‌تواند مثل شکستن چیزهای معمولی با چوب بیسبال لذت‌بخش و آرامشبخش باشد. شما می‌توانید با رفتن به اسمش روم تمام انرژی‌های منفی انباشته شده در درون‌تان را با شکستن لوازم تخلیه کنید. همچنین می‌توانید در اینجا از پکیج پیش فرض استفاده کنید و یا اگر خودتان چیزهایی برای شکستن دارید، چیزی که دوست دارید را انتخاب کنید.

 

راهنمای کامل گردش در سواحل دبی

آدرس: Umm Suqeim St 195 AL QOUZ 4 - Dubai - United Arab Emirates

 

خود را در TEP Factor به چالش بکشید

این یک مرکز تفریحی جذاب در قلب تفرجگاه جمیرا بیچ رزیدنس(JBR) دبی است که بچه‌ها عاشق تفریح و وقت گذرانی در آن هستند. در این پارک تفریحی با ۲۱ چالش که حدود ۲ تا ۴ ساعت طول می‌کشد شما و افرادی که همراه شما هستند می‌توانید لحظات بسیار فرح بخشی را در تور دبی سپری کنید. با این همه شما می‌توانید آنقدر اینجا بمانید و بازی کنید تا حسابی خسته شوید و از حال بروید.

آدرس: Bahar Plaza - Al Gharbi St - Jumeirah Beach Residence - Dubai - United Arab Emirates

 

از مسابقات اسب دوانی در میدان گرند استند لذت ببرید

این میدان مسابقه‌ای مشهور جهانی، محل برگزاری گران‌ترین روز مسابقه اسب دوانی در کل دنیا یعنی جام جهانی ۳۵ میلیون دلاری دبی است. از نوامبر تا آوریل این سکوی تماشای ۶۰ هزار نفری میزبان تماشاچیان مشتاق و مسابقات سطح بالای کلاس جهانی می‌شود که اوج آن در اواخر مارس اتفاق می‌افتد. جالب است بدانید که این پیست مسابقه بسیار زیبا و تماشایی به خاطر معماری آینده‌نگرانه‌ای که دارد به عنوان لوکیشن فیلمبرداری Star Trek نیز مورد استفاده قرار گرفت. شما می‌توانید تحت هر شرایطی با خانواده یا با دوستان به این زمین مسابقه بروید و از تماشای هیجانی‌ترین مسابقات دنیا لذت ببرید.

 

جالبترین فعالیت‌ها در اکسپو دبی

در پناهگاه حیات وحش راس الخور به تماشای پرندگان بروید

این ذخیره‌گاه تالاب دبی به خاطر جذب پرندگان مهاجر در تعداد زیاد شهرت پیدا کرده و فرصتی مسالمت‌آمیز را به مادر طبیعت می‌دهد تا جادوی خود را به نمایش بگذارد و با زیبایی‌هایش فخر بفروشد. فلامینگوهای صورتی در این آب‌ها بسیار فراوان است، در حالی که پناهگاه برنامه‌های آموزشی از جمله کارگاه‌ها و سخنرانی‌هایی را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید نیم روزی را در تور دبی برای بازدید از اینجا اختصاص دهید و عکس‌های یادگاری زیبایی بگیرید.

آدرس: Ras Al Khor Road, Ras Al Khor - Dubai - United Arab Emirates

 

در اتودروم دبی ماشین‌های F1 را برانید

مطمئنا کارتینگ سرگرم کننده است اما برای برآورده کردن این نیاز سیری ناپذیر به سرعت، در یک دور داغ فراری GT، ماشین مسابقه مک لارن اصیل یا با چند دلار اضافی حتی یک ماشین F1 به صندلی راننده یا سرنشین ببندید و با آخرین سرعتی که می‌توانید کنترل کنید در مدار پیست برانید. اتودروم دبی طیف وسیعی از اتومبیل‌ها و تجربه رانندگی را ارائه می‌دهد تا هر عاشق سرعتی را راضی و خوشحال کند. اگر به سرعت نیاز دارید، اتودروم دبی باید سرفصل فهرست کارهایی که باید در دبی انجام دهید، باشد.

 

۱۲ تم پارک مشهور دبی را بشناسید

آدرس: Sheikh Mohammed Bin Zayed Rd - Motor City - Dubai - United Arab Emirates

 

در اپرای دبی نمایشی خیره کننده ببینید

اپرای دبی با ۲ هزار صندلی و عنوان اولین تئاتر هنرهای نمایشی چند فرمتی شهر، بهترین مقصد سرگرمی زنده است. این مرکز فرهنگی درخشان نمایش‌هایی را برپا می‌کند که شامل کنسرت‌های تئاتر، اپرا، باله و موسیقی به سبک برادوی است. حتما چیزی در تقویم متناسب با هر علاقه‌ و سلیقه‌ای وجود دارد. با رفتن به این اپرا در تور دبی می‌توانید کارهای فاخر و سطح بالایی را تماشا کنید.

آدرس: Sheikh Mohammed bin Rashid Blvd - Downtown Dubai - Dubai - United Arab Emirates

 

در پیست مسابقه شتر Al Marmoom مسابقه‌ای متفاوت را تماشا کنید

شترها ممکن است به نظر موجوداتی آرام بنظر بیاید و آهسته حرکت کنند، اما زمانی که بخواهند، می‌توانند با سرعت بسیار بالا حرکت کنند! در پیست شتر مسابقه Al Marmoom، در حدود ۴۰ دقیقه خارج از دبی، سنت عربی صدها ساله شتر دوانی با قدرت کامل ادامه دارد. برای بینش واقعی در مورد فرهنگ ورزشی محلی، عبور از این فرهنگ دشوار است.

 

آشنایی با شرایط آب و هوایی دبی

آدرس: XF9Q+737 - Dubai - United Arab Emirates

 

در پارک سافاری دبی به دیدن حیوانات بروید

پارک سافاری دبی با وسعت ۱۱۹ هکتار و میزبانی از ۲۵۰ گونه و ۲۵۰۰ حیوان در هر شکل و اندازه، به سرعت نام خود را به عنوان یکی از ۱۰ باغ وحش برتر در سراسر دنیا قرار داده به طوری که این پارک سافاری از نقاط برجسته توریستی دبی محسوب می‌شود. حیوانات کنجکاو و بامزه‌ای در این پارک زندگی می‌کنند که بخش‌های مختلفی همچون در دهکده عربی، دهکده آسیایی و دهکده آفریقایی، و در اطراف مزرعه کودکان پرسه می‌زنند. برای خانواده‌های دارای فرزند این سافاری جذاب جایی است که تمامی اعضا مخصوصا بچه‌ها عاشق آن می‌شوند به علاوه در تجربه Open Safari چیزهای زیادی برای دیدن وجود دارد. در اینجا چیزی جز یک روز عالی در انتظار شما نخواهد بود.

آدرس: 5CCW+H5 - Al Warqa 5 - Dubai - United Arab Emirates

 

از دهکده هرتاژ دبی دیدن کنید

دهکده هرتاژ دبی که در سال ۱۹۹۷ با هدف حفظ و نمایش میراث مهم و تاریخ دبی قدیمی ایجاد شد، یکی از فعالیت‌های اصلی ضروری در دبی است که حتما باید لیست کارهای شما قرار بگیرد. در امتداد سواحل نهر قدم بزنید، ساختمان‌های قدیمی بازسازی شده را تحسین کنید و دیدی از آن سوی دبی داشته باشید که شاید کم‌تر از آن خبر دارید و درباره‌اش شنیده‌اید.

 

بهترین کلاس‌های آشپزی در دبی

آدرس: Dubai - United Arab Emirates

 

به کروز با شام در کانال بروید

پس از این که با قهوه عربی پذیرایی شدید، در قایق بنشینید و به کاپیتان اجازه دهید با انعکاس نورهای دبی شما را به سواحل کانال ببرد. در حالی که در یک بوفه شام لذیذ غذا می‌خورید، لحظه‌ای وقت بگذارید و از نمایش خیره کننده فواره ایمجین، حیاط‌های ساختمان تاریخی دوا، و پناهگاه پرندگان راس الخور در حین شناور دیدن کنید و مناظری را به تماشا بنشینید که واقعا دست می از جادو و رویا ندارند.

یک دور در زمین گلف کلاس جهانی بازی کنید

در حالی که انتخاب‌های زیادی وجود دارد که تمام بودجه و سطوح مهارت را در دسترس قرار می‌دهند، زمین مجلس در باشگاه گلف دبی به علاقمندان این ورزش بسیار توصیه شده است. این در حالی است که باشگاه گلف و قایق بادبانی نهر دبی چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که به نوعی می‌توان گفت یک تیر و دو نشان است. اگر خودتان را به عنوان گلف باز قبول دارید باید رفتن به اینجا را در صدر فهرست کارهای خود در تور دبی قرار دهید.

 

معرفی ۱۱ غذاکده‌ خیابانی در دبی

آدرس: Baniyas Rd - Port Saeed - Dubai - United Arab Emirates

 

از حال و هوای هنری در خیابان آلسرکال قدردانی کنید

خیابان آلسرکال یک مجتمع صنعتی مشهور با مساحت ۵۰۰ هزار فوت مربع، مرکز هنری و پرجنب‌وجوشی بوده که میزبان گالری‌های معاصر، سازمان‌های هنرهای نمایشی، و مشاغل خانگی است. این منطقه عالی برای سرگردانی در طول بعدازظهر محسوب می‌شود که اگر به دنبال گشت و گذاری ملس و آرام هستید اینجا را به شما توصیه می‌کنیم.

آدرس: 17th St - Al Quoz - Dubai - United Arab Emirates

 

سفر یک روزه به کوه هاتا ترتیب دهید

آب‌های فیروزه‌ای دریاچه هاتا در بالای کوهی به همین نام که شبیه چیزی خارج از افسانه به نظر می‌رسد، به شدت دیدنی و غیرقابل توصیف بوده و جایی است که خودتان باید بروید و از نزدیک ببینید. از شلوغی دبی فرار کنید و سفری یک روزه به این واحه طبیعی ترتیب دهید، با توقف در مکان‌های برجسته‌ای مانند سنگ فسیل و دهکده میراث هاتا در زیر مرز عمان تجربه‌ای متفاوت از آنچه تا کنون در دبی دیده‌اید را کسب نمایید.

 

مرکز خرید لوکس و جذاب نخیل در دبی

پرواز با هواپیما (به سبک شبیه ساز!)

یکی از بهترین شبیه‌سازهای پرواز، Emirates A380 Experience به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا جزئیات یک کابین جت تجاری واقعی را درک کنند. شما در اینجا می‌توانید فرودگاه خود را انتخاب کنید، شرایط آب و هوایی را تنظیم کنید و زمان حرکت خود را انتخاب کنید. می‌توانید هنگام غروب خورشید بر فراز برج ایفل پرواز کنید یا در شب کریسمس در لیسبون فرود بیایید خوشبختانه انتخاب‌های بی پایانی برای شما وجود دارد.

آدرس: Financial Center Street, Along Sheikh Zayed Road, Next to Burj Khalifa - Dubai - United Arab Emirates

 

ورزش آبی جدید را امتحان کنید: Jetovator

Jetovator که شبیه موتور سیکلت روی آب یا فلای بورد با فرمان است، یکی از تازه‌ترین فعالیت‌های ورزشی آبی است که در مارینا دبی در دسترس قرار گرفته. این وسیله راهی عالی برای خنک شدن در روزهای گرم تابستان یا در واقع هر روزی در دبی است.

 

عمیق‌ترین استخر جهان در دبی

روزی خانوادگی در کیدزانیا داشته باشید

اگر فکر می‌کردید بچه‌هایتان خیلی سریع بزرگ می‌شوند، صبر کنید تا آن‌ها را در یونیفرم کیدزانیا ببینید! در این پارک موضوعی کودکان، جوانان با پوشیدن لباس آتش نشان‌ها، پزشکان، و سازندگان و تمرین کارهای دنیای واقعی به شیوه‌ای سرگرم کننده شیوه زندگی بزرگسالان را یاد می‌گیرند.

آدرس: The Dubai Mall, Second level. Cinema Parking - Financial Center Rd - Dubai - United Arab Emirates

۰۵ اسفند ۱۴۰۰

نظرات کاربران