بهترین سایت‌های کمپینگ در ازمیر

جاذبه‌های گردشگری ازمیر
بهترین سایت‌های کمپینگ در ازمیر

کمپ زدن و زندگی در دل طبیعت، این روزها به یکی از شیوه‌های بسیار محبوب برای سفر یا حداقل گردش‌های یک روزه تبدیل شده‌اند. ترکیه هم که کشوری زیبا و بزرگ با نقاط طبیعی دیدنی است و سایت‌های کمپینگ متنوعی دارد. اما اگر به تور ازمیر می‌روید و می‌خواهید چنین فعالیتی را تجربه کنید، ما لیستی از بهترین سایت‌های کمپینگ را در این نوشته به شما معرفی خواهیم کرد.

 

سفری حصار (Seferihisar)

سفری حصار یکی از لذت‌بخش‌ترین سایت‌های کمپینگ در ازمیر است که بسیاری از امکانات و پیش نیازهای لازم برای این امر را در خود دارد. شما می‌توانید هم در کنار دریا کمپ بزنید و هم این که در جنگ این کار را انجام دهید. شکل کلی این سایت کمپینگ شبیه به تلفیقی از زندگی کولی‌ها و هتل‌های آفریقایی، رنگارنگ و سرشار از زندگی و البته شاد که تجربه‌ای فوق‌العاده برایتان به همراه خواهد داشت.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره ازمیر

کاراگول (Karagöl)

این سایت کمپینگ در بالای کوه یامان واقع شده و اطراف آن را درختان بید و کاج احاطه کرده‌اند. کاراگول محبوب‌ترین سایت کمپینگ در ازمیر است که با هوای تمیز و عالی و فضایی فوق‌العاده آرامش بخش، یک روز کاملا منحصر به فرد را برای شما ساخته و از زندگی روزمره و شلوغی‌هایش شما را آسوده خواهد کرد. وقتی در این جا کمپ می‌زنید، جدا از لذت بردن از دریاچه، می‌توانید وارد جنگل شده و درختان متنوع‌تری را ببینید و به صدای پرندگان گوش کنید.

کمال پاشا (Kemalpaşa)

کمال پاشا نام منطقه‌ای است که چندین سایت کمپینگ عالی در آن‌جا واقع شده. کمپ‌هایی همچون کابارتاماسی، نزارکوی و درکوی از جمله این سایت‌ها هستند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند. اما نکته‌ای که همه در آن شریکند، فضای دیدنی جنگلی است که از آن بهره برده و فاصله‌ی زیادی از مرکز ازمیر هم ندارد. در نزدیکی صخره‌ی کمال پاشا جای مناسبی برای کمپینگ وجود ندارد، اما پیشنهاد می‌کنیم، حتما زمانی که در آن‌جا هستید، نگاهی به این بخش از شهر نیز بندازید.

فوچا (Foça)

یکی از اولین جاهایی که حرف از کمپ زدن در ازمیر به ذهن می‌آید، فوچا است. دلیل این موضوع نیز منظره‌ی دیدنی جایی است که شما در آن‌جا کمپ می‌زنید. بهترین جاها در این منطقه نیز خلیج چانکا و سازالیسا است که در فضایی ایده‌آل برای کمپ زدن دارند. هر دو این سایت‌ها هم کاروان‌هایی برای اقامت در اختیارتان می‌گذارند و هم این که اگر بخواهید، این امکان را دارید تا در چادر کمپ بزنید.

 

تفریحاتی جذاب در تور ازمیر

چشمه (Çeşme)

چشمه شهری ساحلی و بسیار زیبا در نزدیکی ازمیر است که مقصدی لوکس و جذاب است اما در اطراف ازمیر چندین سایت کمپینگ عالی هستند که می‌توانید در آن‌ها مانده و از طبیعت فوق‌العاده زیبای آن‌جا لذت ببرید. ساحل معروف الیسا یکی از جاهایی است که می‌توانید در آن‌جا کمپ بزنید، شنا کنید و از فضای آن‌جا نیز لذت ببرید. همچنین خلیج دلیکلی نیز یکی دیگر از جاهای عالی در چشمه برای کمپ زدن به شمار می‌رود. البته اقامتگاه‌های خاص چشمه برای کسانی که به دنبال یک شهر ساحلی زیبا هستند اما شلوغی‌های آنتالیا یا تور کوش آداسی را دوست ندارند پیشنهاد می‌شوند، اما برای کمپینگ حتما به نقاط جنگلی بروید تا لذت بیشتری ببرید.

 

علی آقا (Aliağa)

اگر می‌خواهید سایت‌های کمپینگ جنگلی نزدیک به دریا را در ازمیر امتحان کنید، آبشار سو اوچاران یک جای عالی برای شماست. این محل را به نام آبشار ترکمن نیز می‌شناسند. چند سایت کمپینگ مختلف در علی آقا و آبشار واقع شده که شما می‌توانید در هر کدام بمانید. این سایت‌ها هم تریلر در اختیار شما می‌گذارند و هم چادر برای ماندن و فضایی آرام و لذت بخش دارند.

 

۷ مکان در ازمیر برای قدم زدن و دویدن

برگاما (Bergama)

سد کستل یکی از جاهای بسیار زیبا در نزدیکی ازمیر است که در راه رودخانه‌ای به این نام واقع شده و فضایی فوق‌‌العاده زیبا دارد. این مکا در نزدیکی شهر برگاما در ازمیر واقع شده و یک جای فوق‌العاده عالی برای کمپینگ خواهد بود. متاسفانه این جا شبیه به دیگر مکان‌هایی که به شما معرفی کردیم نیست و هیچ موسسه‌ای برای کمپ زدن وجود ندارد و شما باید خودتان تجهیزات مورد نیاز را با خود ببرید. البته جاهایی در ازمیر هستند که می‌توانید چادر تهیه کنید، اما در مجموع این مکان با تمام زیبایی‌هایش، جای مناسبی برای کمپ زدن خارجی‌ها نیست، مگر این که به همین دلیل به تور ازمیر آمده باشند و امکانات لازم را همراه داشته باشند.

۰۳ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران