تجربه چشیدن طعم قهوه‌هایی عالی در ایروان

جاذبه‌های گردشگری ایروان
تجربه چشیدن طعم قهوه‌هایی عالی در ایروان

ایروان شهری زیباست که فرهنگ نشستن در کافه‌ها در بین مردمش به خوبی جریان دارد. شما در این شهر کافه‌های بسیاری را می‌بینید که در رنگ‌ها و شکل‌های مختلف درست شده‌اند و هر کدام قشر خاصی را هدف قرار داده‌اند. در واقع کافه گردی خود یک فعالیت مهم در تور ارمنستان محسوب می‌شود، اما این که کجای شهر بهترین قهوه‌ها را سرو می‌کند، کاملا مبحثی مجزاست. ما امروز جاهایی را برای عاشقان این نوشیدنی محبوب معرفی می‌کنیم تا در سفر بتوانند، طعم خوش قهوه‌هایی فوق‌العاده را بچشند.

 

Lumen Coffee

یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان کافه‌های ایروان برای داشتن فضایی بسیار عالی و قهوه‌ای فوق‌العاده‌، کافه Lumen Coffee است. در این کافه دانه‌های قهوه را خودشان آماده کرده و در نهایت طعمی یکتا و متفاوت را برایتان به همراه خواهند داشت. فضای کافه نیز شبیه به هیچ جای دیگری نیست و کاملا منحصر به فرد است و در اولین ورود شما را متعجب خواهد ساخت.

 

انجام فعالیت‌های تابستانه در ارمنستان

آدرس: 3 Teryan St

 

AfroLab Roastery

یکی از حرفه‌ای‌ترین جاهایی که در ایروان برای خوردن قهوه می‌توانید پیدا کنید، AfroLab Roastery است. جایی بسیار محبوب در میان جوانان شهر که از بهترین دانه‌های قهوه استفاده کرده و همه چیز را به بهترین شکل انجام می‌دهد. AfroLab Roastery در مرکز شهر واقع شده و دسترسی به آن‌جا بسیار آسان خواهد بود، فضای کافه نیز در عین سادگی جذاب است و یک تراس گرم و نرم برای نشستن دارد.

آدرس: 40 Pushkin Street

 

DOC Therapy Bar

این کافه درست در مرکز میدان شمالی واقع شده و بر خلاف اسمش، تنها به نوشیدنی‌های سرد مختص نبوده و اتفاقا نوشیدنی‌های بر پایه قهوه فوق‌العاده خوشمزه‌ای در آن‌جا سرو می‌شود. کیفیت در این مکان حرف اول را می‌زند و شما حتما می‌توانید دانه‌های قهوه رُست شده‌ی DOC Therapy Bar را خریداری کرده و با خود به خانه ببرید. فضای کافه عالی بوده و این محل نیز یک تراس اختصاصی دارد که از در آن‌جا نیز می‌توانید بنشینید.

 

راهنمای سفر به گارنی ارمنستان

آدرس: Northern Avenue

 

Coffeestory

یکی دیگر از کافه‌های بسیار خوب شهر که با محیط آرامش بخش خود، فضایی مناسب برای دقایقی استراحت و نوشیدنی یک فنجان قهوه‌ی بسیار عالی را فراهم کرده است. از نظر طعم و کیفیت، قهوه‌های Coffeestory‌ عالی هستند و اگر به دنبال خوردن یک غذای خوب هستید، منوی این کافه قیمت‌های مناسبی دارد. متاسفانه تراس این کافه با این که فضای بسته‌ای دارد، با این حال اجازه‌ی سیگار کشیدن در آن داده می‌شود که برای کسانی که با دود سیگار مشکل دارند، آن را غیر قابل تحمل می‌کند.

آدرس: 98/9 Nalbandyan Street

 

BREW

BREW کافه‌ای بزرگ، دوست داشتنی با طراحی داخلی مدرن است که در نزدیکی مجموعه کاسکید (یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری ایروان) واقع شده. این کافه یک تراس بزرگ دارد که شما از آن‌جا می‌توانید به منظره‌ی کاسکید نگاه کنید و قهوه‌ی بسیار خوشمزه‌ای که برایتان مهیا می‌شود را بچشید. همچنین نباید فراموش کنید که BREW  بهترین دستگاه قهوه در تمام شهر را دارد و تمام کارکنانش نیز حرفه‌ای هستند. پیشنهاد می‌کنیم اگر سفر زمستانه به ارمنستان را برای تعطیلات خود انتخاب کرده‌اید، حتما در روزهای سرد به این محل رفته و از فضا و قهوه‌های آن‌جا استفاده کنید.

 

مهم‌ترین جاذبه‌های طبیعی ارمنستان

آدرس: 1A Tamanyan Street

 

The Green Bean

یکی دیگر از کافه‌های محبوب در نزدیکی کاسیکید The Green Bean است که محلی‌های عاشق هستند. جایی با فضای ایده‌آل برای وقت گذرانی و همچنین قهوه‌هایی که کم‌تر مثل آن را در جایی پیدا می‌کنید. اگر هم اهل صبحانه‌ خوردن در کافه هستید، The Green Bean یک منوی عالی دارد. این محل نیز یک تراس دارد که می‌توانید در آن‌جا نشسته و هنگام نوشیدن قهوه، تصویر کاسکید را تماشا کنید.

آدرس: 38 Isahakyan Street

 

The Coffee 23.5

 کوچک‌ترین کافه در لیست ما The Coffee 23.5 است که در عین کوچکی، فضایی فوق‌العاده دارد. این مکان در محلی واقع شده که به خاطر بارهایش معروف است اما به خوبی توانسته خودنمایی کند و محبوب جوانان شهر باشد و حتی گردشگران نیز آن را به خوبی بشناسند. همچنین در این مکان می‌توانید اکسسوری‌های کوچک و بامزه‌ای برای خرید پیدا کنید که در خود کافه به فروش می‌رسند.

 

اینترنت رایگان در کافه‌های ایروان

آدرس: 1 Saryan Street

 

Sweet Coast

در میان انتخاب‌های ما، آخرین گزینه به جدیدترین رسیده است. از افتتاح Sweet Coast سال‌های زیادی نمی‌گذرد و این مکان با استایل جذاب و متفاوت و البته نوشیدنی‌های با کیفیتی که ارائه‌ می‌کند، طرفداران بسیاری برای خود جذب کرده. کافه واقعا زیباست و همه چیز به شکلی عالی برای مشتریان آماده شده است.

آدرس: 39 Mashtots

۰۳ مهر ۱۴۰۰

نظرات کاربران