آشنایی با مراکز خرید منطقه بشیکتاش

جاذبه‌های گردشگری استانبول
آشنایی با مراکز خرید منطقه بشیکتاش

استانبول قطب اصلی ترکیه یک مادر شهر زیبا و جذاب با محله‌های مختلف و دیدنی است که هر کدام‌شان، مثل شهرکی همه چیز تمام جاذبه‌ها، رستوران‌ها، فروشگاه‌ها و مراکز تفریحی و خرید خودشان را دارند. معروف‌ترین منطقه استانبول سلطان احمد است اما محلات و مناطق دیگری همچون تکسیم و یا بشیکتاش هم از اهمیت و محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند که باید در تور استانبول از آن‌ها نیز دیدن کنید. بشیکتاش در زمان امپراطوری بیزانس یا  روم شرقی خارج از دیوار اصلی شهر قرار داشت و روستایی کوچک محسوب می‌شد. اما اکنون از مراکز اصلی شهر و پر از فرصت‌های بی‌نظیر خرید است.

 

مرکز خرید زورلو سنتر استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول که در ردیف ۱۰ مرکز خرید برتر استانبول قرار دارد در ساختمانی لوکس و گران در ۵ طبقه گسترده شده است. اگر شما از طرفداران مد و فشن هستید و به برندهای برتر دنیا علاقه دارید این مرکز خرید بهشت شما خواهد بود. در این مرکز خرید شما نه تنها به برندهای برتری در صنعت پوشاک و اکسسوری دسترسی خواهید داشت بلکه بزرگ‌ترین نمایشگاه هنری استانبول را نیز اینجا پیدا می‌کنید. اگر در گردشی خانوادگی هستید و دوست دارید همه امکانات را برای اعضای خانوادهتان را یکجا داشته باشید زورلو برای شما امکانات زیادی از جمله مجموعه ورزشی مجهز، سینما و شهربازی مناسب کودکان ارائه می‍دهد که می‌‌‌توانید ساعات بی‌نظیری را در آن تجربه کنید.

مرکز خرید زرلو استانبول

آدرس: Levazım, Koru Sokağı No:2, 34340 Beşiktaş/İstanbul, Turkey

 

بازار یکشنبه بشیکتاش

در حالی که آسمان خراش‌ها اطراف بشیکتاش را پر کرده‌اند هنوز در لایه‌های داخلی این منطقه ثروتمند نشین می‌توان زندگی محلی را پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های بسیار بومی در این منطقه وجود بازار یکشنبه‌ها است که بر فروش و عرضه ماهی‌های تازه می‌چرخد. اگرچه در این بازار شما با مردم محلی و ماهی فروش‌ها روبرو می‌شوید اما طیف وسیعی از خوراکی‌ها، مثل پنیر، مربا، میوه جات، غذاهای محلی دست فروشان، محصولات کشاورزی و ادویه‌جات و خیلی چیزهای دیگر را هم می‌توانید پیدا کنید. برای تجربه‌ای فرهنگی گشت و گذار در بازار یکشنبه‌های بشیکتاش را به شما تصیه می‌کنیم.

 

با بهترین خیابان‌های خرید استانبول آشنا شوید

بازار یکشنبه بشیکتاش

آدرس: Nuzhetiye Cd. No:66, Istanbul 34357 Turkey

 

Hazal Kilim (Hazal Hali)

ترکیه پر از هنرهای دستی و ارزشمندی است که معمولا برای سوغاتی‌های گران بها که برای خانواده و دوستان نزدیک در نظر گرفته می‌شود بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند که یکی از آن‌ها گلیم است. گلیم در ترکیه بسیار پرکاربرد و محبوب بوده و تقریبا به عنوان یکی از سوغاتی‌های اصلی در تمام شهرهای آن به فروش می‌رسد. بنابراین اگر در حال گردش در منطقه بشیکتاش هستید و می‌خواهید از این سوغاتی ارزشمند بخرید به این فروشگاه برجسته بروید که طیفی از محصولات بسیار زیبا و چشمگیر مثل گلیم، کیف پول و رو بالشتی را پیدا کنید. صاحبان این فروشگاه علاقه بسیاری به فرش‌های قیمتی دارند و گنجینه‌ای از فرش‌های ارزشمند در اندازه‌های مختلف را جمع می‌کنند. نمونه بی‌نظیری از فرش‌های آناتولی چیزی است که در اینجا پیدا خواهید کرد.

Hazal Kilim

آدرس: Mecidiye Koprusu Sokak, No:9 Ortakoy, Istanbul 34347 Turkey

 

بولگاری

افرادی که به اکسسوری و جواهرات علاقه دارند بی‌شک با نام تجاری بین‌المللی بولگاری آشنایی دارند. بولگاری در بشیکتاش یک فروشگاه بسیار بزرگ و مجلل دارد که به روزترین و جدیدترین طرح‌های خود را در آن عرضه می‌کند. کارکنان آنان هم بسیار خوش برخورد و صبر هستند و وقتشان را صرف شما می‌کنند. به علاوه موقعیت این فروشگاه از هر جهت عالی بوده و زمینه گشت و گذار در خیابان‌های اطراف و دسترسی راحت به کافه‌ها را فراهم می‌آورد. اشاره کنیم که بولگاری یکی از شناخته شده‌ترین برندهای اکسسوری و بدلیجات است که قیمت مجموعه‌های آن بسیار بالا است.

 

بهترین هتل‌های سمت اروپایی استانبول

بولگاری

آدرس: No:1 Levazım Mah Zorlu Center, Istanbul 34340 Turkey

 

Luxuria İstanbul

اگر از علاقه‌مندان به دکوراسیون منزل هستید و نقاط مختلف خانه را با لوازم تزئینی و زیبا می‌آرایید حتما سری به این فروشگاه فوق‌العاده بزنید که طیف بسیار گسترده‌ای از لوازم منزل، دکوراسیون و اکسسوری و لازم مهمانی و پذیرایی را عرضه می‌کند. از انواع ظروف شیشه‌ای تا بشقاب‌های نقاشی شده دستساز، گلدان‌های رنگی و خیلی چیزهای دیگر هر چیزی که خواهید را در اینجا می‌توانید پیدا کنید. قیمت‌ها کمی بالاست اما قول می‌دهیم آنقدر چیزهای زیبا ببینید که کاملا قدرت تصمیم گیری‌تان را از دست بدهید. همچنین این فروشگاه برای خرید سوغاتی‌های نفیس ومعروف استانبول بسیار مناسب است.

Luxuria İstanbul

آدرس: Dil Hayat Sok. No:11 Etiler, Istanbul 34337 Turkey

۲۴ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران