عمیق‌ترین استخر جهان در دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
عمیق‌ترین استخر جهان در دبی

دبی همیشه یک جاذبه‌ی گردشگری برای شما رو می‌کند تا باز هم بخواهید به این مقصد جذاب سفر کنید. جایی که آنقدر فعالیت‌های ماجراجویانه برایتان تهیه دیده که بارها و بارها سفر لازم است تا تمام آن‌ها را تجربه کنید. یکی از جدیدترین جاهایی که به تازگی در دبی از آن رونمایی شده، در مرکز Deep Dive Dubai است که در واقع عمیق‌ترین استخر جهان لقب گرفته و ۶۰ متر عمق دارد! اگر می‌خواهید در تور دبی با این استخر شگفت انگیز و دیگر فعالیت‌هایی که می‌توانید در Deep Dive Dubai انجام دهید آشنا شوید، در ادامه‌ی این نوشته همراه ما باشید.

 

عمیق‌ترین استخر جهان در Deep Dive Dubai

همانطور که پیش‌تر گفتیم، عمیق‌ترین استخر جهان در دبی ساخته شده و عمق آن به ۶۰ متر می‌رسد. به جز بخش اولیه استخر، باقی مسیر یک تونل آبی عمودی است که به شکلی بسیار جذاب طراحی شده و ۵۶ دوربین مسیر حرکت شما را عکاسی و فیلم‌برداری می‌کند تا این فعالیت شما در تور دبی برای همیشه ماندگار شود. دمای بیش از ۱۴ میلیون لیتر آب شیرین استخر، حدود ۳۰ درجه خواهد بود و فضای آن بسیار دیدنی و زیباست و اصلا یک استخر معمولی محسوب نمی‌شود که تنها عمق آن بیشتر است.

برای ورود به تونل، شما می‌توانید یک وسیله‌ی خاص برای حرکت در زیر آب طلب کنید که با سرعت بیشتری وارد تونل شوید. با این حال کاملا معلوم است که همه نمی‌توانند وارد عمق ۶۰ متری شوند و این کار برای آن‌هایی است که توان تحمل فشار آب در آن عمق را دارند. اگر نمی‌توانید این عمق را تحمل کنید اما دوست دارید غواصی در استخر را یک بار تجربه کنید، حتما در ادامه‌ی این نوشته، با دیگر بخش‌های مجموعه‌ی Deep Dive Dubai آشنا شوید.

 

بهترین هتل‌های اطراف دبی مال

جاذبه‌های زیر آبی Deep Dive Dubai

مدیر این مجموعه‌ی آبی، Jarrod Jablonski خود یک رکورد دار غواصی در غارهای دریایی است و البته قبلا هم پروژه‌های متعددی در زمینه‌ی غواصی در دبی کار کرده و حالا در مورد مجموعه Deep Dive Dubai می‌گوید که این مکان برای هر کسی فعالیتی ایده‌آل را تدارک دیده تا همه بتوانند خاطره‌ای ماندگار در استخرهای مجموعه برای خودشان بسازند. جایی استثنایی و مفرح که غواصی را در فضایی کنترل شده برایتان به ارمغان می‌آورد.

اما چه فعالیت‌هایی هستند که شما می‌توانید در Deep Dive Dubai تجربه کنید؟ اول از همه باید در نظر داشته باشید که شما بدون هیچ دانشی می‌توانید وارد این مجموعه شده و با آموزش‌های اولیه و در اختیار گذاشتن تجهیزات مورد نیاز، طی چند ساعت تا عمق ۱۲ متری غواصی کنید. در تمام این مراحل یک مربی حرفه‌ای شما را راهنمایی کرده و همراهتان خواهد بود.

به طور کلی حتما نیازی نیست به ۶۰ متری عمق آب بروید، بلکه در همان اولین بخش‌های استخر، دکورهای خیلی جذابی کارگذاری شده که در هنگام غواصی می‌توانید در میان آن‌ها گردش کرده و عکس‌های جالبی ثبت کنید. برای مثال بخشی از فضا همچون کتابخانه طراحی شده، یک ماشین واقعی درون آب واقع گشته و می‌توانید روی دوچرخه‌ای که زیر آب قرار دارد، پا بزنید، شطرنج بازی کنید و روی موتور سیکلت عکس بگیرید! شاید تعجب کنید اما اگر همراه دوستانتان به Deep Dive Dubai رفته باشید، می‌توانید زیر آب فوتبال دستی هم بازی کنید!

در واقع سعی شده تا در Deep Dive Dubai همه چیز تنها به غواصی خلاصه نشود و شما بتوانید یک فعالیت مفرح و خاطره‌انگیز را در شهری کوچک و غرق شده تجربه کنید. خوشخبتانه مربیان بسیار خوبی نیز در این مجموعه وجود دارند که محیط را به بهترین شکل برایتان آماده می‌کنند تا حتی کسانی که اولین بار است وارد آب می‌شوند، ترس چندانی از عمق چند متری آب نداشته باشند.

 

۷ تفریح جذاب در محله قدیمی دبی

Deep Dive Dubai در کجا واقع شده است؟

این مکان بخشی از مجموعه ورزشی بسیار بزرگ NAS در "ناد الشباع" است که حدودا ۱۵ دقیقا از داون تاون دبی و ۲۵ دقیقه از فرودگاه فاصله دارد.

آدرس: Nad El Sheba 1  شماره تماس: ۰۰۹۷۱۴۵۰۱۹۴۴۴

زمان فعالیت: ۱۰ صبح تا ۸ غروب

هزینه غواصی در Deep Dive Dubai و امکاناتی که به شما داده می‌شود

بسته به پکیجی که انتخاب می‌کنید، هزینه‌ی غواصی در Deep Dive Dubai از ۱۴۵ دلار تا ۴۰۰ دلار خواهد بود. با پرداخت این مبلغ تمامی امکانات لازم برای غواصی در اختیار شما قرار داده خواهد شد و شما کافی است تنها یک لباس شنا، حوله و دمپایی همراه داشته باشید. این هزینه‌ها شامل آموزش، عکس‌ و فیلم بعد از غواصی و به طور کلی هر چیزی که آن‌جا نیاز داشتید، خواهد بود.

 

معرفی ۱۰ برج بلند دبی

۱۳ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران