استخر اینفینیتی دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
استخر اینفینیتی دبی

دبی که با آسمان خراش‌های سر به فلک کشیده و تفریحات لوکس و مدرن خود شناخته می‌شود، جای تعجب نخواهد بود اگر بگوییم بلندترین استخر جهان نیز در این شهر باشکوه خاورمیانه قرار دارد. استخر اینفینیتی دبی تجربه‌ای بسیار خاص و منحصر به فرد را در اختیار مسافران‌اش قرار داده و این روزها به یکی از محبوب‌ترین مکان‌های دبی از نظر توریست‌ها تبدیل شده است؛ چرا که در این استخر نه تنها بالا‌ترین کیفیت شنا و آبتنی را تجربه خواهید کرد، بلکه فرصت لذت بردن از چشم‌انداز ۳۶۰ درجه و زیبایی از شهر دبی را نیز خواهید داشت. در صورتی که ایده رفتن به این استخر منحصر به فرد در سفر به دبی برای شما نیز جذاب است برای آشنایی بیشتر با آن تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

معرفی استخر اینفینیتی دبی

AURA Sky Pool & Lounge به عنوان بلندترین استخر جهان شناخته می‌شود که مسافران تور دبی فرصت رفتن به آن و لذت بردن از امکانات بی‌نظیر و جذابیت‌های باورنکردنی آن را خواهند داشت. هر چند معرفی و توصیف این استخر در قالب کلمات کاری دشوار است اما سعی خواهیم کرد به برخی از ویژگی‌ها و جذابیت‌های آن در این نوشته بپردازیم. استخر AURA که با نام استخر اینفینیتی یا همان بینهایت نیز شناخته می‌شود در طبقه ۵۰ برج پالم قرار دارد. این استخر که مرتفع‌ترین استخر دنیا نام گرفته چشم‌اندازی پانوراما از شهر دبی به نمایش می‌گذارد که به لوکیشنی پرطرفدار برای معروف ترین جهانگردان و همچنین دیگر گردشگران در این روزها تبدیل شده است. اگر شما نیز دوست دارید یکی از بهترین تجربه‌های شنا با منظره‌ای رویایی از آسمان خراش‌های دبی را داشته باشید، توصیه می‌کنیم حتما در سفر خود به دبی سری به این مکان بی‌نظیر بزنید.

 

معرفی مرکز خرید دبی مال

عکس: arabianbusiness.com

 

ویژگی‌های خاص استخر اینفینیتی دبی

البته که تنها جذابیت AURA استخر آن نبوده و افراد می‌توانند با رفتن به آنجا یکی از سرگرم‌کننده‌ترین روزهای خود در دبی را به همراه رفاه و لوکس بالا تجربه کنند. پس اگر عاشق آبتنی هستید اما از سواحل تکراری و استخرهای کسل‌کننده خسته شده‌اید، همراه ما باشید تا شما را با جذابیت‌های این مجموعه بی‌نظیر آشنا کنیم:

چشم‌انداز رویایی از شهر دبی

اصلی‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی AURA به عنوان بلندترین استخر جهان، چشم‌انداز منحصر به فردی است که به نمایش می‌گذارد. به طوری که از نخل جمیرا و مارینا دبی گرفته تا برج العرب و آب‌های نیلگون خلیج عربی را در مقابل چشمان خود به صورت یکجا با رفتن به آن خواهید یافت. این استخر در ارتفاع ۲۰۰ متری از سطح زمین قرار گرفته و بهترین نقطه برای تماشای عظمت و شکوه شهر مدرن دبی است.

عرشه بزرگ استخر

بازدیدکنندگان AURA نه تنها فرصت آبتنی در این استخر بی‌نهایت را خواهند داشت بلکه می‌توانند بدون اینکه احساس خستگی کنند از فضای اطراف آن نیز نهایت بهره را ببرند. به این صورت که استخر دارای عرشه‌ای بزرگ به مساحت ۷۵۰ متر مربع است که تخت‌های آفتاب‌گیر و صندلی‌های لوکس و زیبایی در آن قرار گرفته‌اند. به دلیل فضای بزرگ عرشه صندلی‌ها و تخت‌ها فاصله نسبتا زیادی از هم داشته و بازدیدکنندگان می‌توانند بدون احساس شلوغی از فضا لذت ببرند.

حضور دی‌جی‌های برتر

از دیگر ویژگی‌های دوست داشتنی که استخر اینفینیتی دبی در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد، حضور دی جی‌های برتر و حرفه‌ای در آن است که در طول روز اجراهای پر جنب و جوشی را به نمایش گذاشته و لحظات فوق‌العاده‌ای را برای حاضران رقم می‌زنند.

بار و رستوران عالی

البته که AURA فکر همه چیز را کرده و بخشی را به عنوان بار و رستوران در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می‌دهد. به طوری که شما می‌توانید در طول ساعاتی که در آنجا هستید نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش داده و یا با مزه‌های خوشمزه شکم خود را سیر کنید.

عکس: hoteliermiddleeast.com

 

ساعات کاری استخر اینفینیتی دبی

مسافرانی که دوست دارند در سفر به دبی سری به این استخر منحصر به فرد زده و از فضای خاص و جذاب آن بهره‌مند شوند، می‌توانند در تمامی روزهای هفته در آن حضور داشته باشند. بنابراین مهم نیست در چه تاریخی قصد سفر با تور دبی را دارید در هر صورت AURA آماده خدمت‌دهی به شما خواهد بود. تنها موضوع قابل توجه این است که ساعات کاری مجموعه از ساعت ۱۰ صبح شروع شده و نهایتا تا ساعت ۷ عصر باز است. توصیه می‌کنیم اگر قصد رفتن به بلندترین استخر جهان را دارید، برنامه خود را طوری تنظیم کنید که حتما در ساعات غروب آفتاب در آنجا حضور داشته و از تماشای زیباترین منظره غروب در دبی لذت ببرید و عکس‌های رویایی را از خود به یادگار بگذارید.

 

هتل آتلانتیس د پالم دبی

عکس: whiteandcogroup.com

 

هزینه استخر اینفینیتی دبی

مثل اغلب تفریحات دبی، رفتن به AURA نیز جز کارهای لوکس به شمار آمده و علاقه‌مندان موظف هستند قبل از ورود به آن بلیط ورودی تهیه کنند. قیمت بلیط‌های این استخر از ۱۵۰ درهم برای هر نفر شروع شده و تا ۲۰۰ درهم افزایش می‌یابند. هزینه‌ای که بابت بلیط ورودی به این استخر پرداخت می‌کنید بسته به خدماتی که در مقابل قصد دریافت آن را دارید، متفاوت خواهد بود. به این صورت که بلیط‌های ۱۵۰ درهمی برای سال‌های سرپوشیده AURA در نظر گرفته می‌شوند. در حالی که برای شنا در استخرفضای باز در فضای لوکس باید ۲۰۰ درهم پرداخت کنید. موضوع مهم دیگر اینکه بلیط‌ها در سه سانس صبح، ظهر و عصر فروخته می‌شوند. البته اگر علاقه بسیار زیادی برای حضور در بلندترین استخر جهان را داشته باشید می‌توانید یک روز کامل را رزرو کنید.

عکس: edition.cnn.com

 

نحوه دسترسی به استخر اینفینیتی دبی

دبی به عنوان شهری مدرن و پیشرفته از سیستم حمل و نقل با کیفیت بالایی برخوردار بوده و از همین رو گردشگران می‌توانند از طرق مختلف به Aura Skypool دسترسی پیدا کنند. در زیر به بررسی هر کدام از این روش‌ها می‌پردازیم:

  • مترو و مونوریل دبی

برای اینکه از مترو و مونوریل برای دسترسی به این استخر استفاده کنید باید ابتدا از طریق خط قرمز به ایستگاه مترو الخیل بروید. سپس از آن پیاده شده و سوار بر تاکسی‌های Palm Gateway شوید. اگر اهل پیاده‌روی هستید می‌توانید با پیاده‌روی در حدود ۲۰ دقیقه نیز خود را به پالم گت وِی برسانید. در نهایت نیز از آنجا سوار پالم مونوریل شده و به سمت مرکز خرید نخیل دبی بروید. بلندترین استخر جهان در برج پالم قرار دارد.

  • اتوبوس و مونوریل

روش بعدی به این صورت است که باید خود را به ایستگاه‌های اتوبوس در نزدیکی Palm Gateway برسانید. از جمله این ایستگاه‌ها مونوریل پالم جمیرا (خط ۸ اتوبوس)، اینفوتک، شهر اینترنتی دبی یک (اتوبوس خط ۸۴) و مرکز پخش خاورمیانه (اتوبوس خط F56) است. همه این ایستگاه‌ها در فاصله چند قدمی Palm Gateway قرار دارند که می‌توانید از آنجا پیاده و یا با تاکسی به AURA دسترسی پیدا کنید.

  • کرایه تاکسی

راحت‌ترین و البته پرهزینه‌ترین گزینه برای رفتن به AURA کرایه تاکسی است. شما در هر نقطه‌ای از دبی که باشید می‌توانید تاکسی کرایه کرده و دقیقا جلو برج پالم پیاده شوید.

 

گشت و گذار در منطقه الکرامه دبی

عکس: thenationalnews.com

 

نکات جالب در مورد استخر اینفینیتی دبی

اکنون که با این استخر بی‌همتا و دوست داشتنی در دبی آشنا شدید، جا دارد نگاهی به یکسری از دانستنی‌های جالب در مورد آن بکنیم:

  • گردشگران می‌توانند از حدود ۱ ماه قبل برای رزرو بلیط AURA Skypool اقدام کنند. بنابراین اگر قصد دارید تایم محدودی را در دبی بگذرانید و از تکمیل ظرفیت بلیط‌ها به خصوص در فصل اوج توریستی سال (ماه‌های بین مهر تا فروردین) نگران هستید، می‌توانید رزرواسیون خود را از قبل بر روی سایت انجام دهید.
  • علاقه‌مندان می‌توانند استخر اینفینیتی دبی را برای یک رویداد خصوصی مانند جشن عروسی، تولد و ... نیز رزرو کنند. برای این منظور باید از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام داد.
  • عمق این استخر ۱.۲۵ متر است و به مهمانان این امکان را می‌دهد تا در استخر قدم بزنند و از دسترسی بی‌نظیر آن به مناظر دبی نهایت لذت را ببرند.
  • توجه داشته باشید که حداقل سن برای بازدید از AURA ۱۵ سال است. به این صورت که افراد ۱۵ تا ۱۸ سال باید یک بزرگسال همراه داشته باشند. همه مهمانان برای ورود باید مدرک شناسایی ارائه دهند. بنابراین برای حضور در آن حتما پاسپورت خود را به همراه داشته باشید.

عکس: stirpad.com

 

۰۹ بهمن ۱۴۰۲

نظرات کاربران