تنها هتل ۷ ستاره جهان در برج‌العرب دبی

جاذبه‌های گردشگری دبی
تنها هتل ۷ ستاره جهان در برج‌العرب دبی

دبی یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا است؛ در سال ۲۰۱۴ بیش از ۱۳ میلیون نفر از این شهر بازدید کردند. هر ساله گردشگران زیادی به منظور خرید، تجارت، تفریحات لوکس و استراحت اقدام به خرید تور دبی می کنند. دبی که به عنوان شهر طلا، شهر دست ساز و زمین بازی میلیاردرها معروف شده، به تدریج توجه خود را از انرژی به امور مالی، تجارت، سیستم حمل و نقل و گردشگری معطوف کرده است. برترین هتل‌های دنیا در دبی سرمایه گذاری های عظیمی کرده و بزرگ ترین هتل‌های خود را در این شهر ساخته اند. یکی از معروف‌ترین و برترین هتل‌های دبی، هتل بادبان شکل برج العرب دبی است. گردشگران پردآمد و علاقه مند به تجارب لوکس هنگام رزرو هتل در دبی همیشه به برج العرب دبی به عنوان یکی از انتخاب های خود فکر می کنند. هتل برج العرب دبی در طبقه بندی هتل های دبی در بین هتل های لوکس در منطقه جمیرا قرار می گیرد.

این هتل ۵ ستاره با ارائه تسهیلات لوکس و تجملی، نیاز میلیونرها و میلیاردرهای سراسر جهان را برآورده می سازد. هتل برج العرب دبی امنیت و حریم خصوصی را برای افراد معروف و نیز تاجران بین المللی تأمین می کند. هزینه این خدمات برای هر شب اقامت در اتاق معمولی ۶۰۰ دلار و برای اقامت در سوئیت سلطنتی ۸۰۰۰ دلار است. بازدیدکنندگان با پرداخت مبلغ ۲۵ دلار می توانند از مکان های مجلل و عمومی هتل بازدید کنند؛ که این قیمت در مقابل خرید از رستوران‌ها و مغازه‌های کادو فروشی هتل قابل استرداد است.

 

خدمات لوکس هتل چیست؟

این هتل ۵ ستاره با این فرض که مردم تمایل دارند برای تجملات، کیفیت خدمات و لوکس بودن محیط هزینه بیشتری بپردازند، در سال ۱۹۹۹ در جزیره ای با فاصله ۲۸۰ متری از ساحل ساخته شد و شرایطی به وجود آورد که مهمانانش با خودروهای رولزرویس هتل، به وسیله یک جاده به این هتل دسترسی پیدا می کنند. به این معنی که اگر در این هتل اتاق رزرو کنید و درخواست ترانسفر فرودگاهی کنید، با ماشین های رولز رویس به استقبال شما آمده و شما را تا ورودی هتل می رسانند. هر یک از ۲۰۲ اتاق هتل شامل یک تلویزیون پلاسمای ۴۲ اینچی و روتختی مارک ورساچه برای تخت های مجلل است.

 

زیباترین هتل‌‌های ساحلی دبی در سال ۲۰۲۰

تمام اتاق‌های لوکس در هتل برج العرب دبی به شکل دوبلکس ساخته شده اند که بوسیله یک راه پله مارپیچ به هم متصل هستند. هر طبقه میز پذیرش مختص به خود و آسانسورهای شخصی دارد که تضمین کننده امنیت و حریم خصوصی مسافران است. پیشخدمت‌ها هر زمانی که افراد به آن ها احتیاج داشته باشند، در دسترس هستند. همچنین جهت اطمینان از اینکه کمترین مزاحمت را ایجاد کنند، از طریق ورودی‌های جداگانه وارد اتاق مهمانان می شوند. اتاق های دو خوابه سلطنتی که با طلا و سنگ مرمر تزئین شده اند، تخت های گردان، سینمای شخصی و اتاق های رختکن دارند و از اتاق های متوسط هتل بزرگتر هستند.

رستوران‌های هتل که بهترین غذاها را سرو می کنند

صبحانه رایگان  در دسترس است و هر روز صبح از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح سرو می شود. هر چند که به راحتی در اتاق خود می توان به منوی رستوران ها دسترسی داشت و تنها با یک تلفن هر آنچه که میل دارید، سفارش دهید. سفارش شما حتی در اتاق نیز قابل سرو خواهد بود.

 

بهترین هتل‌های ۵ ستاره منطقه بور دبی

چه جاذبه هایی در نزدیکی برج العرب دبی قرار دارند؟

هر چند که بیشتر مسافرانی که در این هتل لوکس اتاق رزرو می کنند، برای دسترسی به جاذبه های دبی از مترو یا سیستم حمل و نقل عمومی استفاده نمی کنند، اما این مکان های دیدنی را در اطراف هتل پیدا خواهید نمود.

دبی مال: دقیقا در نزدیکی شما قرار دارد. یعنی حتی اگر اتاقتان رو به شهر باشد شاید بتوانید از پنجره اتاق لوکس خود، بهترین و برترین مرکز خرید دبی را ببینید. مرکز خرید دبی مال تنها ۸۰۰ متر تا شما فاصله دارد. پس با ترانسفر هتل یا تاکسی به راحتی می توانید ۲ دقیقه ای خود را به این مکان برای خرید برسانید.

برج خلیفه: تا شما ۱۲ کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی ۱۷ دقیقه ای می رسید.

مرکز خرید سیتی واک: تا این فروشگاه ۷ کیلومتر فاصله دارید که اگر با تاکسی بروید ۱۵ دقیقه در راه خواهید بود.

جمیره پلازا: تا هتل تقریبا ۵ کیلومتر فاصله دارد. تاکسی ۲۱ دقیقه ای شما را به این مکان می رساند.

پارک بازی گاردن گلو: این پارک در مسافت ۷ کیلومتری قرار دارد که برای رسیدن به آن توسط تاکسی حدود ۱۷ دقیقه زمان نیاز دارید.

دبی فریم: ۱۵.۶ کیلومتر از هتل دورتر است. می توانید توسط تاکسی ۱۷ دقیقه ای به آنجا برسید.

پل معلق: برای رفتن به این پل ۲۰ کیلومتر را باید طی کنید با تاکسی ۲۳ دقیقه در راه خواهید بود.

مرکز خرید تویین تاورز: تا هتل ۱۹ کیلومتر فاصله دارد که با ۲۲ دقیقه تاکسی سواری خواهید رسید.

فرودگاه بین المللی دبی: ۱ کیلومتر فاصله هتل کرون پلازا دبی تا این فرودگاه است که توسط تاکسی ۲۲ دقیقه ای این مسیر طی می شود.

فرودگاه بین المللی شارجه: ۹ کیلومتر است که با تاکسی می توانید ۳۵ دقیقه ای این مسیر را طی کنید.

۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰

نظرات کاربران