۵ دلیل برای رفتن به ساحل کونیالتی

جاذبه‌های گردشگری آنتالیا
۵ دلیل برای رفتن به ساحل کونیالتی

در میان تمام انتخاب‌هایی که ترکیه پیش پای شما می‌گذارد، همیشه تور آنتالیا محبوب‌ترین سفر به مقصدی ساحلی در این کشور بوده است. یکی از مهم‌ترین دلایلی که خیلی از گردشگران این شهر را برای سفر تابستانه خود انتخاب می‌کنند، سواحل زیبا و فوق‌العاده‌ی آن‌جاست. از میان سواحل مختلفی که پیش‌تر خیلی‌هایشان را به شما معرفی کرده‌ایم، امروز به سراغ کونیالتی می‌رویم. یکی از محبوب‌ترین سواحلی که حتما در طول سفر خود، باید سری به آن‌جا هم بزنید.

 

معرفی ساحل کونیالتی

با توجه به این که ساحل کونیالتی یکی از شناخته‌ شده‌ترین سواحل آنتالیا به حساب می‌آید، گفتیم بد نیست یک راهنمای جمع و جور برای بازدید از این محل برایتان گردآوری کنیم. ساحلی که نه تنها در آنتالیا و ترکیه، بلکه شهرتش جهانی‌ست و خیلی از گردشگران خارجی قبل از سفر به این شهر، کاملا با آن آشنایی دارند. ساحلی بزرگ در غرب آنتالیا که تصاویر آنجا با محیط سرسبز اطرافش و کوه‌های سر به فلک کشیده‌ای که در پس زمینه‌ می‌بینید، همیشه جزو نمادهای این شهر توریستی به حساب می‌آید.

امتیازات زیادی در مورد این ساحل وجود دارد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها، وجود امکانات کامل رفاهی و البته هتل‌های متعدد در اطراف آن‌جاست. پس اگر دنبال کافه و رستوران باشید، بخواهید جایی استراحت کنید و چیزی برای نوشیدن بخواهید، همه چیز در این محل برای شما مهیا است. دسترسی به این مکان نیز بسیار ساده بوده و با اتوبوس و دیگر وسایل نقلیه شهر از هر جایی که بخواهید، می‌توانید به این محل بروید.

۵ دلیل برای رفتن به ساحل کونیالتی

بهتر است با ذکر دلایلی که شما را مجاب به رفتن به کونیالتی می‌کند، بیشتر در مورد این ساحل جذاب برایتان بگوییم:

ساحلی با کیفیت

برای این که کیفیت یک ساحل را در نظر بگیریم، باید از آب و هوا، مکان قرار گیری، آب دریا و امکانات آن‌جا بگوییم. در مورد ساحل کونیالتی همه‌ی این موارد در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. همانطور که گفتیم امکانات رفاهی در بهترین شکل ممکن در این‌جا فراهم شده است، آب و هوا به خاطر سرسبزی اطراف عالی بوده و ساحلی که ۷ کیلومتر طول دارد، حتی در شلوغ‌ترین روزها نیز آنقدر پرجمعیت نیست که تفریح کردن را برایتان غیر ممکن کند. در نهایت این را هم در نظر بگیرید که آب شفاف و تمیز این محل، با پرچم آبی برای شنا و آبتنی نیز یکی از بهترین گزینه‌ها در آنتالیا به حساب می‌آید.

 

سفری جذاب به مناطق ساحلی آنتالیا

طبیعت زیبای اطراف ساحل

گاهی یک ساحل، تنها ساحلی برای شنا و آبتنی است، اما کونیالتی‌ داستانی متفاوت دارد. این ساحل طبیعتی بسیار جذاب اطراف خود داشته که باعث می‌شود زیبایی بصری آن دو چندان شود. جدا از تصویر جذاب کوه‌های دور دست که عکس‌هایی دیدنی را برای شما به همراه خواهند داشت، درختان نخل ترکی به خوبی سایه خود را بر روی ساحل می‌اندازند. با این حال ساخت و ساز‌های دهه اخیر، در بسیاری از بخش‌های ساحل کونیالتی آن طبیعت قدیمی را خراب کرده است، با این حال نشانه‌هایی از آن هنوز پا برجاست.

بهترین مکان ممکن

ساحل کونیالتی در محله قدیمی آنتالیا واقع شده است و از هر جایی از آنتالیا که بخواهید، به راحتی و بدون هیچ دردسری می‌توانید به این محل بروید. همین مسئله همچنین باعث می‌شود که مراکز مختلف از جمله انواع کافه‌ها و رستوران‌ها، فروشگاه‌های متفاوت، بارها و کلاب‌های شبانه و حتی یک پارک آبی بسیار خوب در همان نزدیکی باشد. پس اگر می‌خواهید برای یک روز گردش و تفریح و آبتنی برنامه ریزی کنید، نیاز به طی کردن مسیرهای مختلف ندارید و کافی است به ساحل کونیالتی رفته و در همان اطراف همه‌ی تفریحات ممکن در سفر به آنتالیا را تجربه نمایید.

 

جذاب‌ترین ریزورت‌های ساحلی لوکس آنتالیا

فعالیت‌های آبی

یکی دیگر از مزیت‌های بودن در کونیالتی فعالیت‌ها و ورزش‌های آبی مختلفی است که تجهیزات آن در این ساحل برایتان مهیا شده. از جت اسکی تا پاراسیلینگ و اسکی روی آب، همه چیز در این مکان فراهم است و شما می‌توانید در طول این ساحل ۷ کیلومتری، هر کدام که خواستید را تجربه نمایید.

ترکیبی از همه چیز

ساحل کونیالتی‌ ترکیبی درخشان از چیزهای مختلف است. از ورزش‌های آبی تا امکانات رفاهی، از کافه‌ها و رستوران‌ها تا نزدیکی به هتل‌های معروف و حتی اگر بخواهیم از نظر قیمتی آن را مد نظر داشته باشیم، هزینه‌های شما در این ساحل از خیلی مقاصد گردشگری در یونان و قبرس نیز کم‌تر خواهد بود. پس برای یک روز کامل و عالی، حتما باید این ساحل را در تور آنتالیا امتحان کنید.

 

پارک ملی ساحلی المپیوس در آنتالیا

۰۵ مرداد ۱۴۰۰

نظرات کاربران