مجتمع توریستی پنگوئن کیش

جاذبه‌های گردشگری کیش
مجتمع توریستی پنگوئن کیش

هر سالی که می‌گذرد، جمعیت گردشگران بیشتری به کیش می‌روند و به همین دلیل امکانات تفریحی مختلفی نیز به این جزیره‌ی زیبا اضافه می‌شود. یکی از جدیدترین مجتمع‌های تفریحی نیز مجموعه توریستی پنگوئن بوده که با امکاناتی متفاوت و جذاب، سفری خاطره‌انگیز را در تور کیش برایتان می‌سازد. اما چه چیزی باعث شده تا ما تا این حد پنگوئن را مکانی خاص بدانیم؟ همراه ما باشید تا این مجتمع توریستی را برایتان معرفی کنیم تا شما نیز به همین نتیجه برسید.

 

مجتمع توریستی پنگوئن کیش

همیشه در مورد پیست برفی دبی شنیده‌اید، اما حالا می‌توانید در گرمای جزیره‌ی کیش نیز محیطی برفی را تجربه کنید! بله، مجتمع توریستی پنگوئن یکی از جذاب‌ترین پروژه‌های کیش بوده که توانسته با فراهم آوردن شرایط ایده‌آل، یک محیط برفی را برای گردشگران به همراه داشته باشد تا بتوانید در این محل به انجام انواع فعالیت‌های برفی از جمله ساخت آدم برفی یا سورتمه سواری بپدارید.

فاز اول این مجتمع تازه فروردین ماه ۱۴۰۰ افتتاح شده است. مجموعه پنگوئن زمینی به مساحت ۱۹ هزار متر مربع دارد و چیزی نزدیک به ۲۳۰ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است. این مجتمع بزرگ نه تنها اولین پارک برفی ایران را در خود دارد، بلکه با دارا بودن محیط‌های بازی خاص همچون پارک واقعیت مجازی، سالن تیراندازی، سالن صخره نوردی و ...، یک مکان استثنایی برای گردشگرانی خواهد بود که سفر به کیش را به عنوان تور داخلی خود برگزیده‌اند.

بخش‌های مختلف مجتمع توریستی پنگوئن کیش

یکی از دلایلی که مجتمع توریستی پنگوئن، از جمله پروژه‌های بسیار بزرگ کیش محسوب می‌شود، تنوع بخش‌های مختلفی است که برای این مجموعه در نظر گرفته شده تا جایی که حدود ۲۰۰ پرسنل در آن به فعالیت مشغول هستند. در ادامه نگاهی گذرا به بخش‌های مختلف این مکان می‌اندازیم:

پارک برفی: مسلما جذاب‌ترین بخش مجتمع پنگوئن، پارک برفی آن‌جاست که در مساحتی به اندازه هزار متر مربع ساخته شده و شما می‌توانید انواع فعالیت‌های زمستانی همچون اسکی، اسنوبورد، ساخت آدم برفی، سورتمه سواری و خیلی چیزهای دیگر را در این مکان تجربه کنید.

 

تفریحات رایگان در جزیره کیش

پینگوفان: این بخش در واقع بخش بازی‌های مجتمع توریستی پنگوئن کیش است که خود به چند بخش تقسیم می‌شود. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های پینگوفان، گیم کلاب بوده که با نام Frost Game Club فعالیت می‌کند و در آن مجموعه‌ای جذاب از بازی‌های واقعیت مجازی فراهم شده و از تکنولوژی‌های بهره می‌برد. بازی‌های بسیار متنوعی را می‌توانید با عینک‌های واقعیت مجازی در این محل تجربه کنید. همچنین بازی‌های کامپیوتری خیلی بیشتری در کنار بازی‌های واقعیت مجازی ترتیب داده شده که همه و همه یک مکان عالی برای چند ساعت تفریح را برایتان پدید می‌آورد.

در کنار بازی‌های کامپیوتری، بازی‌های فیزیکی جالبی نیز در پینگوفان وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌شود به صخره نوردی، سالن تیراندازی، سالن بزرگ بیلیارد با میزهای متعدد و ... اشاره کرد. حتی بخش‌ بازی‌های میزی نیز در پینگوفان در نظر گرفته شده و گفته شده قرار است ایونت‌های مختلف برای بازی‌های مافیا نیز در مجتمع برگزار شود.

خوراکی و نوشیدنی: رستوران‌ها و کافه‌های متعددی برای این مکان در نظر گرفته شده که هم از نظر ظاهری شیک و مجلل هستند و هم تنوع خیلی خوبی دارند. در غرفه‌های غذایی مختلف پنگوئن، شما می‌توانید غذاهای ترکی، ایرانی، دریایی، ایتالیایی، فستفودها و ... را سفارش دهید و همچنین به سراغ کافی‌شاپ‌های متعدد رفته و از آن‌ها بهره ببرید.

خرید در پنگوئن: یک فروشگاه بزرگ ایکیا و چندین غرفه‌ی فروش دیگر در مجتمع پنگونئ وجود دارد و همچنین چند فروشگاه خوراکی نیز فعال هستند، اما هنوز بخش خرید به صورت گسترده فعالیت خود را آغاز نکرده است و لیستی درست از فروشگاه‌های مختلف ارائه نشده که بخواهیم آن‌ها را برای شما لیست کنیم.

 

آیا بخش‌های بیشتری به مجتمع پنگوئن اضافه می‌شود؟

بله، این بخش‌هایی که تا الان برای شما مرور کردیم، در واقع فاز اول مجموعه هستند و هنوز هتل زمستانی و چند قسمت دیگر باقی مانده که بعدا افتتاح می‌شوند.

 

تجربه سفر به کیش با کودکان

نکات پایانی در مورد مجتمع تفریحی پنگوئن:

  • در حال حاضر پارک برفی و بعضی بخش‌های تفریحی دیگر همچون صخره نوردی، به خاطر محدودیت‌های کرونایی بسته هستند
  • برای ورود به مجموعه نباید پولی پرداخت کنید و هزینه‌ی هر بخش به صورت مجزا باید پرداخت شود
  • طراحی داخلی بنا در بخش‌های مختلف واقعا زیباست و برای عکاسی اینستاگرامی مناسب است

 

خرید در ارزان‌ترین مراکز خرید کیش

آدرس: میدان سنایی، بلوار موج، بالاتر از هتل ویدا

۲۷ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران