گردش در سوخومویت بانکوک

جاذبه‌های گردشگری بانکوک
گردش در سوخومویت بانکوک

سوخومویت از محلات محبوب بانکوک است که با وجود این که هیچ جاذبه معروف چشمگیری در آن وجود ندارد اما همچنان مورد توجه قرار دارد. در واقع مردم به خاطر طیف گسترده کافه‌ها و رستوران‌ها، مراکز خرید و بازارها و همچنین صحنه شبانه پر جنب و جوش جذب این منطقه می‌شوند. جاده سوخومویت به عنوان یکی از طولانی‌ترین خیابان‌های جهان جاذبه‌ها و فعالیت‌های مختلفی را در خود جای داده که می‌توانید در تور بانکوک آن‌ها را تجربه کنید.

 

در مرکز خرید ترمینال ۲۱ به دور تا دور دنیا سفر کنید

یکی از جالب‌ترین مراکز خرید بانکوک، ترمینال ۲۱ مجموعه‌ای از فروشگاه‌ها، رستوران‌ها و گزینه‌های تفریحی جالب را در یک محیط جهانی میزبانی می‌کند. یعنی چه‌؟ هر کدام از طبقات این مرکز خرید به اسم یکی از شهرهای بزرگ دنیا در آمده و مقاصد برجسته بین‌المللی را به تصویر کشیده است.  شما می‌توانید در پاریس، لندن، توکیو، سانفرانسیسکو، استانبول و مکان‌های برجسته دیگر دنیا بگردید، و با انبوهی از ویژگی‌های چشم نواز مانند ماکت‌هایی از برج ایفل و پل گلدن گیت غافل‌گیر شوید.

 

گردش در منطقه زیبای سیلوم بانکوک

آدرس: 88 Soi Sukhumvit 19, Khwaeng Khlong Toei Nuea, Khet Watthana, Bangkok,

 

در امپریوم خریدی عالی را تجربه کنید

امپریوم یکی از پرطرفدارترین مراکز خرید در کل بانکوک محسوب می‌شود. با انبوهی از مدهای طراح و کالاهای با کیفیت دیگر اینجا، جایی است که بین انبوهی از انواع لوازم جانبی و لباس‌های رنگی و زیبا احاطه می‌شوید و حسابی کارت‌تان را خالی خواهید کرد. اگر به دنبال کالاهای قیمت مناسب‌تر هستید به طبقات بالایی بروید و به دنبال برندهای محلی باکیفیت بگردید. در این مجموعه تعدادی رستوران شیک با منوی وسوسه‌انگیز و یک فودکورت شلوغ وجود دارد که برای استراحت و خوردن غذا می‌توانید به آن‌ها بروید و قدری بنشینید و خستگی در کنید و از انواع ساندویچ‌ها، فست فودها و نوشیدنی‌ها میل کنید.

آدرس: 622 Sukhumvit 24 Alley, Khwaeng Khlong Tan, Watthana Krung Thep Maha Nakhon, 10110, Thailand

 

در بازارهای پر جنب و جوش بگردید

بازارهای تایلند همیشه به خاطر فضای شاد و رنگی‌شان در دنیا مشهور و پرطرفدار بوده‌اند. در سوخومویت شما فرصت گشت و گذار بین مسیرهای خرید و دستفروشی را خواهید داشت، پس از Soi ۱ شروع کنید و تا Soi ۲۰ از کنار فروشندگان خیابانی عبور کنید. مطمئناً چیزی وجود دارد که از بین لباس‌ها و عینک‌های آفتابی ارزان گرفته تا جواهرات و سوغاتی‌های غیرمعمول چیزی چشم شما را بگیرد. در مقایسه با بازارهای معروف‌تر شهر، قیمت‌ها نیز در اینجا معمولا ارزان‌تر هستند، هرچند هنوز باید برای خرید با بهترین قیمت چانه بزنید. اگر می‌خواهید در یک بازار معمولی تایلند و دور از مسیرهای پر تردد توریستی و بگردید، به بازار بزرگ خلونگ توئی ((Khlong Toei بروید. در اینجا مجموعه‌ای از لباس‌های ارزان، ماهی تازه، کالاهای خشک و میوه و سبزیجات را مستقیما از مزرعه خواهید یافت.

 

بهترین فعالیت‌ها در محله پراتونام بانکوک

از خوشمزه‌ترین غذاها بخورید

سوخومویت دارای رستوران‌های بی‌شماری است که غذاهای مختلفی را از سراسر جهان سرو می‌کنند. چه به دنبال غذاهای خوشمزه محلی باشید و چه بخواهید از طریق غذاهای بین‌المللی به سراسر دنیا سفر کنید. شما در اینجا می‌توانید برای هر سلیقه‌ای غذاهای خوشمزه و باب میل پیدا کنید. در اینجا غذاهای چینی، هندی، فرانسوی، ایتالیایی، ژاپنی، کره‌ای، لبنانی، ویتنامی، مکزیکی و موارد دیگر را پیدا خواهید کرد.

درمان‌های انرژی زا بگیرید

در سوخومویت چندین مرکز آبگرم لوکس وجود دارد که در آن‌ها می‌توانید با انواع روش ها و ماساژهای درمانی مناسب بدن‌تان دریافت کنید و گرفتگی‌های عضلانی را برطرف کنید. برخی از این مراکز اسپا در هتل‌ها قرار دارند. برای این که مطمئن شوید از افرادی که در هتل اقامت دارند میزبانی می‌کنند یا نه بهتر است قبل از رفتن با آن‌ها هماهنگ کنید. همچنین سالن‌های کوچک متعددی وجود دارد که می‌توانید در آن‌ها ماساژ سنتی تایلندی یا ماساژ پا را تجربه کنید.

در پارک‌های سرسبز استراحت کنید

اگر می‌خواهید کمی از شلوغی بانکوک فاصله بگیرید و استراحت کنید سوخومویت دارای دو پارک شهری عالی به نام‌های بنجاکیتی و بنچاسیری است. پارک بنجاکیتی دارای دریاچه‌ای بزرگ و محوطه‌ای زیبا با مسیرهای پیاده روی و دوچرخه سواری است.  پارک بنچاسیری کوچک‌تر بوده و بنای بزرگی که به به احترام ملکه سیریکیت در آن ساخته شده خودنمایی می‌کند.

 

آشنایی با معروف‌ترین آبشارهای پوکت

گردش در تم پارک سیاره دایناسور (Dinosaur Planet)

پارک بین المللی Dinosaur Planet یکی از جاذبه‌های جدید در سوخومویت است که بین هر دو گروه کودکان و بزرگسالان محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در این پارک شما می‌توانید مجسمه‌های بزرگ دایناسورها را با تابلوهایی که اطلاعاتی درباره آن‌ها می‌دهند پیدا کنید. به علاوه می‌توانید نبرد هیجان انگیز بین دایناسورها را در 4D Deep World تماشا کنید.

آدرس: 544/1 Sukhumvit Road, Khet Khlong Toei, Krung Thep Maha Nakhon, Khwaeng Khlong Tan, 10110, Thailand

۱۳ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران