۶ فروشگاه عتیقه فروشی در شانگهای

جاذبه‌های گردشگری شانگهای
۶ فروشگاه عتیقه فروشی در شانگهای

همه ما قبول داریم که یکی از لذت‌های سفر خرید کردن است. در حالی که خیلی‌ها عاشق گشت گذار در فروشگاه‌های مد روز و مراکز خرید آنچنانی هستند، برخی از دیگر توریست‌ها به دنبال تجربه‌ای جالب و ماجراجویانه سر از فروشگاه‌های عتیقه فروشی و لوازم دست دوم در می‌آورند. تور شانگهای با توجه به قدمت و تاریخ کهنی که دارد جایی عالی برای خرید لوازم قدیمی و تاریخی این شهر است که به خوبی نگه داری و ترمیم شده‌اند. در اینجا به معرفی بهترین و معتبرترین فروشگاه‌های دست دوم فروشی شانگهای می‌اندازیم.

 

Madam Mao's Dowry

این فروشگاه جذاب و ایده‌آل برخی از اقلام قدیمی از دوره مائو (۱۹۷۶-۱۹۴۹) مانند عکس‌های سیاه و سفید، اشیا تاریخی و آثار هنری را به نمایش می‌گذارد. همچنین دارای بیش از ۲۰۰۰ پوستر تبلیغاتی قدیمی است، که آن را به یکی از بزرگ‌ترین مجموعه دارها در شهر تبدیل کرده است. اشاره کنیم که خرید هر پوستر تنها با گواهی اهراز هویت انجام می‌شود. علاوه بر مجموعه‌های جمع آوری شده دوره مائو، Madam Mao’s Dowry در حال حاضر با کار ۲۵ هنرمند معاصر و طراحان مستقر در شانگهای، دو دوره قدیمی و جدید این شهر را پل کشیده و به هم رسانده است. شما در اینجا می‌توانید با اطمنان از اصالت کالاها، چیزهای قدیمی و ارزشمند جذابی خریداری کنید. گفتن ندارد که اقلام موجود در این فروشگاه گران هستند.

 

معرفی بهترین بوتیک هتل‌های شانگهای

آدرس: 207 Fu Min Lu, Jingan Qu Shanghai Shi, China

 

Eastern Curio Shanghai

این فروشگاه به طور گسترده در زمینه لوازم دکوراسیون داخلی و مخصوصا مبلمان عتیقه و قدیمی فعالیت می‌کند و قطعات ارزشمندی را به سراسر دنیا ارسال می‌کند. در این فروشگاه آنلاین می‌توانید انتخاب گسترده‌ای از موارد الهام بخش از نقاشی و خوشنویسی، تا منسوجات و لباس‌های معتبر برندها را در دسترس داشته باشید. این فروشگاه بزرگ و معتبردر زمینه مبلمان چوبی عتیقه، کابینت، میز، صندلی و کمد لباس تخصص دارد و این امر باعث شده بین خانه‌داران و زنان محبوبیت بیشتری کسب نماید. آن‌ها با سیاست و برنامه ریزی هوشمندانه‌ای مجموعه‌ای عالی از اشیا مربوط به دوره مائو مانند ساعت، پوستر، مجسمه و لباس را به عنوان لوازم جانبی در کنار مبلمان قرار داده تا افراد بیشتری را به خود جذب کند. در حالی که بیشتر اجناس فروشگاه به صورت آنلاین برای سفارش در دسترس هستند ارسال شیپینگ هم ارائه داده می‌شود.

آدرس: 4849 Beiqing Gong Lu, Shanghai , China

 

Yunzhou Curio City

اینجا بازاری ۷ طبقه است که می‌توانید در آن طیف وسیعی از کالاهای عتیقه را پیدا کنید. اقلام متنوعی در این فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند که شامل کتری‌های چای، جواهرات یشمی، سکه‌ها و اسکناس‌های قدیمی می‌شوند. یونژو بازاری معتبر و شناخته شده است که در آن اجناس اصل به فروش می‌رسد اما باز هم عقل سلین حکم می‌کند که هوشیار باشید تا جنس تقلبی به شما نفروشند.

 

معرفی شهربازی چایم‌لانگ پارادایس گوانجو

آدرس: 88 Da Mu Qiao Lu, Xuhui Qu Shanghai Shi, China

 

Annata Vintage

اگر از عاشقان لباس‌های قدیمی و اکسسوری‌های وینتیج هستید رفتن به فروشگاه آناتا وینتیج برای شما شروری است. این فروشگاه لباس مملو از قطعات منحصر به فرد و کمیاب است که به طور تخصصی در زمینه لوازم مختلف دهه ۱۹۴۰ از سراسر جهان فعالیت می‌کند. هر کدام از لباس‌ها و یا لوازم جانبی توسط آن‌ها شناسایی شده و اصالت آن‌ها تایید می‌شود. از معمولی‌ترین‌ها تا لوازم فانتزی همگی دارای جزئیات دقیق و زیبایی هستند. با توجه به محصولات و کیفیت آن‌ها می‌توان گفت قیمت‌ها مقرون به صرفه هستند.

آدرس: 316号 Jian Guo Xi Lu, Xuhui Qu Shanghai Shi, China

 

Lolo Loves Vintage

ورود به Lolo Loves Vintage مانند رفتن به یک کمد لباس دورهمی، پر از قطعات زیبا و طراحی شده است. این فروشگاه بوتیک مملو از وسایل پر زرق و برق زنانه است که از شهرهای شیک مانند پاریس و لندن وارد شده‌اند. در اینجا شما می‌توانید لوازم متنوعی از جمله لباس، کفش و حتی لباس شنای دهه‌های گذشته را پیدا کنید. این لباس‌های زیبا و چشمگیر هستند و همچون گنجی واقعی به نظر می‌رسند.

 

مشهورترین خیابان‌های چین برای خرید

آدرس: Xuhui District Shanghai, China

 

Handshop

وقتی که در وویوآن هستید و از فروشگاه Lolo Loves Vintage دیدن می‌کنید، با یک تیر دو نشان بزنید و از فروشگاه هندشاپ که در یکی از فرعی‌های خیابان اصلی پنهان شده بروید. این فروشگاه جذاب و عجیب شما را به سفر زمان واقعی برده و فرهنگ و سبک زندگی و سلیقه مردم در دوره‌های پیش را پیش روی‌تان ترسیم می‌کند. این فروشگاه مملو از اشیای عتیقه اصل فرانسه از قرن ۱۸ و ۱۹ بوده و حتی بوی صفحات کتاب چاپ اول را می‌دهد. شما در اینجا می‌توانید مبلمان عتیقه، جواهرات و لوازم جانبی، و همچنین برخی از وسایل عجیب و غریب دیگر مانند مجسمه‌های دلقک و جعبه‌های موسیقی را پیدا کنید. در خارج از مغازه یک باغ و ایوان عاشقانه وجود دارد که بسیاری از عاشقان برای گرفتن عکس به آنجا می‌روند.

آدرس: 270 Wuyuan Lu, Shanghai, China

۱۴ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران