با مراکز خرید آلانیا آشنا شوید

جاذبه‌های گردشگری آلانیا
با مراکز خرید آلانیا آشنا شوید

آلانیا شاید به اندازه استانبول یا آنتالیا، مراکز خرید بزرگ و باشکوه نداشته باشد، اما چند مرکز خوب دارد که در آن‌ها می‌توانید خریدی لذت بخش را تجربه کنید. خوشبختانه بسیاری از برندهای مطرح ترک و چند برند بین‌المللی هم در این مراکز خرید پیدا می‌شوند تا مطمئن شوید، اجناسی با کیفیت و جذاب را در تور آلانیا خریداری می‌کنید.

 

Alanyum

اگر به دنبال برندهای خارجی و خوب در آلانیا می‌گردید، Alanyum اولین انتخاب شما خواهد بود. این مرکز خرید بزرگ بعد از ۵ سال ساخت در سال ۲۰۰۶ به بهره‌برداری رسید و حالا حدود ۲۶۰ برند مختلف را میزبانی می‌کند که بسیاری از آن‌ها برندهای معتبر خارجی بوده و همچنین تمامی برندهای مطرح ترک نیز در این مرکز خرید حضور دارند.

 این مکان را باید مدرن‌ترین مرکز خرید شهر نیز به حساب آورد، جایی که در کنار برنامه‌های تفریحی مختلف، چندین رستوران و کافه‌ی عالی و همچنین یک مجموعه سینمایی را برای مشتریان خود به همراه دارد. در مجموع Alanyum یک انتخاب عالی و متنوع برای خرید، تفریح و خوردن غذاهای خوشمزه در آلانیا محسوب می‌شود.

 

برترین هتل‌های ۵ ستاره در آلانیا

آدرس: Cumhuriyet, Keykubat Blv. No. 219

 

Konaklı Time Center

Time Center محبوب‌ترین مرکز خرید آلانیا است که مجموعه‌ای بسیار جذاب از برندها و محصولاتی متنوع را در خود میزبانی می‌کند. یکی از نکات بسیار دلچسب در مورد Time Center این است که برندهای ترک خوب زیادی در آن حضور دارند و شما می‌توانید با قیمتی مناسب، اجناس با کیفیتی را خریداری کرده و با خود به خانه ببرید.

تنوع فروشگاه‌های Time Center به گونه‌ای است که شما هم فروشگاه‌های پوشاک بسیاری دارید، هم می‌توانید در مغازه‌های اسباب‌بازی، وسایل الکترونیک، لوازم آرایش و... چیزی برای خود خریداای کنید یا حتی طرحی انتخاب کرده و روی پوست خود تتو کنید! فروشگاه‌های خوراکی زیادی هم هستند که محصولات ترک محبوب در آن‌ها به فروش می‌رسد. نکته آخر هم این که، با توجه به وجود سیستم تهویه هوا و خنک کننده، Time Center جایی عالی برای رها شدن از گرمای تابستان در تور آلانیا نیز خواهد بود.

آدرس: Konaklı Mah, 100. Sokak 23/13

 

Neva Outlet

Neva Outlet یکی دیگر از مراکز خرید محبوب آلانیا است که به خاطر فروشگاه‌های متعدد لباس و برندهای متنوعی که در آن حضور دارند، اینقدر محبوب شده است. با این حال یکی از دلایلی که حتما باید به Neva Outlet بروید، تخفیف‌های بسیار خوبی است که در این جا نصیبتان خواهد شد. بسیاری از فروشگاه‌ها در این محل، تخفیف‌های همیشگی ارائه می‌دهند و برنامه‌های فروش متنوعی در طول سال برگزار می‌شود که باعث می‌شود، قیمت‌ها تا حد زیادی برایتان شکسته شود.

Neva Outlet شاتل‌های رایگانی از نقاط مختلف شهر به این مرکز خرید فراهم آورده تا به راحتی بتوانید به آن‌جا رفته و برای خود خرید کنید. تنوع فروشگاه‌ها در Neva Outlet نیز بد نیست و در بین فروشگاه‌های لباس بانوان، آقایان و کودکان، چندین فروشگاه لوازم الکترونیک و لوازم خانه و ... نیز در آن‌جا پیدا خواهید کرد.

 

جاذبه‌های گردشگری آلانیا (بخش اول)

آدرس: Konaklı Mah. Saat Kulesi Karşısı, Çevre Yolu Cd. Üzeri

 

Megamall AVM

این مکان یک مرکز خرید بزرگ و با ساختاری مدرن است که نسبت به دیگر مراکز خرید آلانیا، جدیدتر ساخته شده و با طراحی داخلی بسیار خوبی که دارد، فضایی باز و گسترده برای خریداران ایجاد کرده تا بتوانند به راحتی در میان فروشگاه‌ها گشته و اجناس مورد نظر خود را بخرند.

در این مرکز خرید برندهای ترک زیادی هستند که می‌توانید از آن‌جا اجناس مورد نظر خود را بخرید، اما وجود برندهایی مثل ورساچه، نایک، آدیداس و امثالهم، این امکان را به شما می‌دهد تا انتخاب‌هایی از میان برندهای خارج از ترکیه نیز داشته باشید. همچنین در زمینه‌ی کافه و رستوران نیز Megamall AVM نیز چندین مکان عالی برای شما در نظر گرفته که شامل رستوران‌های ترکی، فست‌فودهای مختلف از جمله مک دونالد و ... می‌شود.

آدرس: Konaklı Mah, 100. Sokak 23/13

 

Marka Mix Outlet

آخرین پیشنهاد ما به شما، مرکز خرید نسبتا کوچک اما فوق‌العاده‌ی Marka Mix Outlet است که از سال ۲۰۱۵ در آلانیا فعالیت داشت و با آن نمای بیرونی زیبایش که با چراغ‌های LED کار شده، شب‌ها زیبایی منحصر به فردی پیدا می‌کند.

این مکان اگر چه زیربنای کمی دارد اما در ۶ طبقه ساخته شده و جدا از پوشاک، محصولات چرمی، کیف و کفش، صنایع و دستی و ... در آن به فروش می‌رسد. در مجموع Marka Mix Outlet جای گران‌قیمتی برای خرید محسوب نشده و اگر می‌خواهید یک مرکز خرید ایده‌آل برای خرید‌های مقرون به صرفه در سفر به شهر آلانیا انتخاب کنید، Marka Mix Outlet گزینه‌ی خوبی برایتان خواهد بود.

 

جاذبه‌های گردشگری آلانیا (بخش دوم)

آدرس: Sugözü, No:, Eski Antalya Cd. No:23

۱۰ تیر ۱۴۰۰

نظرات کاربران